آزمایشگاه انرژی مغز: اتصال و همکاری برای هر کاری که ما انجام می دهیم اساسی است


توسط کاترین هال

موضوع هفته علم بریت،ا امسال ارتباطات است و ما فکر کردیم که فرصت خوبی است تا از یکی از استادان روانشناسی خود، دکتر کاترین هال بخواهیم تا برخی از دلایلی که چرا ارتباطات و همکاری ها برای موفقیت تحقیقات بسیار مهم هستند را به ما بگوید..

از روزگاری که دانشجوی دکترا بودم، چیزی که در مورد علم بسیار هیجان‌انگیز بوده، روشی است که نتایج تجربی شما به طور مداوم نحوه درک شما از جهان را تغییر می‌دهد و سؤالات بیشتری را به وجود می‌آورد که باید به آنها پاسخ دهید تا بفهمید آیا حق دارند اینطور فکر کنند! من دوست دارم که این سوالات اغلب به آزمایش‌های جدید و اغلب روش‌های جدیدی نیاز دارند که قبلاً انجام نداده‌اید، اما همیشه ،ی وجود دارد که می‌تو،د با او کار کنید تا یاد بگیرید چگونه این کار را انجام دهید. برع،، اغلب افرادی نیز وجود دارند که می خواهند یاد بگیرند که چگونه کاری را انجام دهند که شما می تو،د برای پاسخ به سؤالات آنها انجام دهید. علم واقعاً یک تلاش گروهی است و هر کاری که انجام می دهیم نیازمند تلاش مش، برای رسیدن به موفقیت است.

اعضای آزمایشگاه انرژی مغز در کنار هم که دور میز رستوران نشسته اند خوشحال به نظر می رسند
آزمایشگاه انرژی مغز در یک گردش مش،.

در گروه تحقیقاتی من – آزمایشگاه انرژی مغز – ما به این موضوع علاقه مندیم که چگونه مغز منبع انرژی خود را کنترل می کند و چگونه کاهش انرژی تامین شده به مغز ممکن است باعث بروز بیماری آ،ایمر شود. تحقیقات ما در رابط بسیاری از زمینه ها قرار دارد – شامل علوم اعصاب، روانشناسی، بیوشیمی و فیزیولوژی قلبی عروقی، با استفاده از تج،ات تخصصی و معرف های توسعه یافته توسط فیزیکدانان و شیمیدانان. ما هستیم همیشه یادگیری از افراد در این زمینه های مختلف، در دانشگاه سا،، و در خارج، برای توسعه رویکردهای جدید و بررسی سوالات جدید. برای بررسی تنها تعدادی از این ارتباطات، در طول COVID-19، ما توانستیم با همکاران در Life Sciences (اد رایت، لوئیز سرپل) ارتباط برقرار کنیم تا بد،م چگونه عوامل خطر بیماری شدید COVID19 بر عفونت سلول های عروقی با SARS CoV-2 تأثیر می گذارد. . ما با آندره مایا چاگاس، مهندس زیستی تحقیقات علوم اعصاب سا، کار کرده‌ایم تا از روش‌های یادگیری ماشینی دسترسی باز برای ردیابی رفتار موش استفاده کنیم. در خارج، ما جمعیت‌های جدید نورون‌های هیپوکامپ را با کاسول بری در UCL، و خواص مختلف سلول‌ها و بافت‌ها در طول هیپو،ی را با ماریانا وارگاس کابا،و در ساوتهمپتون، نیکولا همیلتون ویتاکر در کینگز کالج لندن و ملیسا شولفیلد در دانشگاه من،تر مطالعه می‌کنیم. ما میزبان محقق، از دانشگاه کارولین شمالی بودیم که روابط عصبی عروقی جسم مخطط را بررسی می‌،د، و داده‌هایی را برای مطالعات مدل‌سازی برای بررسی ویژگی‌های خودتنظیمی مغزی ارائه کردیم. مانند هر دانشمند دیگری، ما در شبکه‌ای از ارتباطات نشسته‌ایم که تحقیقات ما را تسهیل می‌کند و الهام‌بخش می‌کند و امیدواریم که هم‌کارهایمان را نیز تسهیل کند! این محرک، هیجان‌انگیز و بخش بزرگی از چیزی است که این حرفه را به چنین حرفه‌ای بزرگ تبدیل می‌کند!


کاترین هال

کاترین هال یک مدرس در دانشکده روانشناسی و محقق اصلی آزمایشگاه انرژی مغز در دانشگاه سا، است. می تو،د در مورد کارهای کاترین از او اطلاعات بیشتری ،ب کنید پروفایل سا، و وب سایت آزمایشگاه انرژی مغز.

مربوط


منبع: https://blogs.sus،.ac.uk/psyc،logy/2023/03/17/the-،in-energy-lab-connecting-and-collaborating-is-fundamental-to-everything-we-do/