آهنگ دیزنی که با تیپ شخصیتی مایرز-بریگز® شما مطابقت دارد


اگر از طرفداران دیزنی هستید، مطمئنم به این فکر کرده اید که کدام آهنگ ها مورد علاقه شما هستند. شاید فکر کرده باشید که کدام یک بیشتر با شما صحبت می کنند یا به نظر می رسد که اگر یکی از شخصیت های فیلم دیزنی بودید، می خواندید. بنابراین اگر تا به حال به این فکر کرده اید که کدام آهنگ دیزنی با تیپ شخصیتی شما مطابقت دارد، به پست وبلاگ من،ی رسیده اید.

توجه داشته باشید: وقتی تیپ‌ها را با آهنگ‌ها تطبیق دادم، بیشتر بر روی متن ترانه تمرکز می‌کردم تا تیپ شخصیتی خواننده. گاهی اوقات آنها ی،ان هستند، اما نه همیشه. به ،وان مثال، من “Go The Distance” را برای ISTP انتخاب کردم، اما من فکر می کنم هرکول یک ESFJ است.

مطمئن نیستید تیپ شخصیتی شما چیست؟ توصیه شده ترین پرسشنامه های شخصیتی ما را امتحان کنید:

این مقاله حاوی یک پیوند وابسته به پرسشنامه هکر شخصیت است. اگر یکی از دوره های آنها را ،یداری کنید، یک رشوه کوچک دریافت می کنم که می توانم از آن برای هزینه هاست و سایر مطالبات این سایت استفاده کنم. من فقط دوره هایی را که دوست دارم توصیه می کنم.

این آهنگ دیزنی است که بر اساس تیپ شخصیتی شما Myers-Briggs® دوست خواهید داشت

دلایلی که چرا گوش دادن به موسیقی برای شما خوب است

ENFP – “دوستی مثل من”

“من یک اصرار قوی برای کمک به شما دارمپس آرزوی شما چیست؟ من واقعاً می خواهم بدانمشما لیستی دارید که سه مایل طول دارد، بدون شکتنها کاری که باید انجام دهید این است که همینطور مالش دهید” – جن

اگر تا به حال یک دوست ENFP داشته اید، احتمالاً این انتخاب آهنگ را درک کرده اید. مثل جن از علاءالدین، ENFP ها راهی دارند که به نظر می رسد هر چیزی ممکن است. آنها مشتاق، تخیل هستند و به افراد اطرافشان الهام می‌بخشند تا در یک زندگی ماجراجویی به آنها بپیوندند که در آن حتی وحشی‌ترین رویاها نیز در دسترس هستند.

ENTP – “همه چیز را امتحان کنید”

من تسلیم نمی شوم، نه، تسلیم نمی شومتا به پایان برسم و سپس دوباره شروع خواهم کردنه، من نمی روم، می خواهم همه چیز را امتحان کنممی‌خواهم تلاش کنم حتی اگر ش،ت بخورم»

هکر شخصیت فرآیند ذهنی مورد علاقه ENTPها “اکتشاف” نامیده می شود زیرا انواع NP از آزمایش و کاوش در دنیای اطراف خود لذت می برند. آن‌ها همان‌طور که در این آهنگ از آن شرح داده شده است، با وجود خطر ش،ت، احتمالاً «همه چیز را امتحان کنید» هستند زئوتوپیا.

INFP – “رنگ های باد”

“شما فکر می کنید تنها افرادی که مردم هستندافرادی هستند که شبیه شما هستند و فکر می کننداما اگر رد پای یک غریبه برویچیزهایی را یاد خواهید گرفت که هرگز نمی دانستید، هرگز نمی دانستید

INFP ها جادو را در دنیای اطراف و درون خود می بینند، دقیقاً مانند این آهنگ از پوکاهونتاس برای این نوع درون نگر، چیزها همیشه عمیق تر از آن چیزی هستند که به نظر می رسند. نگاه دقیق‌تر یا صرف زمان کمی بیشتر برای گوش دادن می‌تواند زیبایی و ارتباط غیرمنتظره‌ای را آشکار کند.

INTP – “این چیزی است که جهان را دور می کند”

اما نکته اصلی این است که…
شما باید دید خود را روی ارتفاعات قرار دهید
آدم متوسط ​​نباش
آرتور: متوسط ​​بودن؟
مرلین: درست است.
فقط منتظر نباش و به سرنوشت اعتماد کن
و بگویید: “این طور است”

من سخت ترین زمان را برای یافتن یک آهنگ INTP خوب داشتم (متاسفانه Milo از آتلانتیس آواز نمی خواند). سوزان این آهنگ را از شمشیر در سنگ، و من فکر می کنم این یک انتخاب عالی است. مانند بسیاری از INTPها، مرلین درک شهودی از جهان به ،وان یک سیستم کل نگر دارد، به اجتناب از حد وسط علاقه دارد و اصرار دارد که استفاده از عقل شما کلید موفقیت در زندگی است.

ENFJ – “خدایا به طردشدگان کمک کن”

من چیزی نمی‌خواهم، می‌توانم از پسش بر بیایماما می دانم که خیلی ها کمتر از من خوش شانس هستندلطفا به مردم من کمک کنیدفقیر و پایین پا می زدندفکر می کردم همه ما فرزندان خدا هستیمخدایا به طرد شدگان کمک کنفرزندان خدا”

هر ENFJ به دیدگاه مذهبی خاص اسمرلدا در این آهنگ مربوط نمی شود گوژپشت نوتردام، اما همدردی عمیق او با افراد دیگر چیزی است که ا،ر ENFJ ها در آن سهیم هستند. او متوجه مشکلات انس، می شود که توسط بسیاری نادیده گرفته شده است و راه حل آن مشکل را با ایده آل بالاتری مرتبط می کند.

ENTJ – “تا کجا خواهم رفت”

خطی که آسمان به دریا می رسد را ببینید؟به من زنگ می زندو هیچ ، نمی داندتا کجا پیش می روداگر باد در بادبان من روی دریا پشت سرم بماندیه روز میفهمماگر بروم، نمی توان گفت که تا کجا پیش خواهم رفت.»

من به این آهنگ فکر نکرده بودم موانا برای ENTJ ها تا اینکه استدلال سوزان را برای تایپ ، Moana به ،وان ENTJ خواندم. من دوست دارم که چگونه این آهنگ سمت رهبری مسئول نوع ENTJ را با انگیزه اکتشافی و نوآورانه ای که آنها نیز دارند ،یب می کند.

INFJ – “بگذار برود”

«باد مثل این طوفان چرخان درون زوزه می کشدنتوانستم آن را در خود نگه دارم، بهشت ​​می داند که من تلاش کردماجازه نده داخل شوند، نگذار ببیننددختر خوبی باش که همیشه باید باشیپنهان کن، احساس نکن، به آنها اجازه ندهخوب، حالا آنها می دانند»

بسیاری از مردم با این آهنگ از منجمد، اما سوزان و من هر دو السا را ​​به ،وان یک INFJ تایپ کنید و این آهنگی است که من برای این نوع انتخاب کردم. INFJ ها اغلب احساس تنهایی و انزوا می کنند، به ویژه قبل از اینکه در مورد تیپ شخصیتی خود بیاموزند و دیگر، را بیابند که می توانند با نگاه غیرمعمول آنها به دنیای درون و بیرون ارتباط برقرار کنند.

INTJ – “آماده باش”

پس برای کودتای قرن آماده شویدبرای بدترین کلاهبرداری آماده باشیدبرنامه ریزی دقیقسرسختی فراگیرچندین دهه انکاراین است که به سادگی چرا منپادشاه بلامنازع باشمحترم، درودو برای شگفتی من دیده می شود”

سرود اسکار برای آمادگی و برنامه ریزی مغز متفکر برای این آهنگ من، است. این آهنگ از شیر شاه دارای نوعی برنامه ریزی دقیق، دهه ها سرسختی و جاه طلبی است که بسیاری از INTJ ها از آن استقبال می کنند (اگرچه معمولاً به روشی بسیار کمتر شرورانه).

ESFP – “بدون عوارض”

“مشکلی نیست!چه عبارت فوق العاده ایمشکلی نیست!هیچ جنون گذرا نیستی،ی جای نگر، نیستبرای بقیه روزهایتآره، بخوان، بچه!این فلسفه بدون مشکل ماستمشکلی نیست!”

این آهنگ جذاب از شیر شاه دیدگاهی بدون نگر، از زندگی را بیان می کند که بسیاری از افرادی که ESFP ها را می شناسند با آنها شناسایی می کنند. اگرچه ESFP ها جنبه جدی دارند، اما با بخش های لذت بخش دنیای اطراف خود هماهنگ هستند.

ESTP – “آسمان را لمس کنید”

“جایی که جنگل های تاریک راز را پنهان می کنندو کوهها خشن و جسور هستندآب های عمیق بازتاب ها را در خود نگه می دارنداز زمان هایی که خیلی وقت پیش گم شده

من هر داستان آنها را خواهم شنید رویای خودمو بگیرهمانقدر قوی باش که دریاها طوف، هستندو مغرور چون فریاد عقاب”

ESTP ها اغلب افرادی جسور و زنده هستند که در فعالیت و ماجراجویی پیشرفت می کنند. این آهنگ از شجاع آن طبیعت ماجراجو و تجربه جو را تجلیل می کند و همچنین از میل عمیق به درک از طریق تجربه صحبت می کند.

ISFP – “بازتاب”

«آن دختری که می بینم کیست؟مستقیم به من خیره شده؟بازتاب من کی نشان داده می شودمن در درون کی هستم؟»

این آهنگ درون نگر از مولان من را وادار می کند به مبارزه بسیاری از ISFP ها با تلاش برای زندگی واقعی در زم، که دنیای اطراف آنها انتظار چیز دیگری را دارد فکر کنم. آنها بر اساس ارزش های فردی خود هدایت می شوند و می خواهند رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنند.

ISTP – “از راه دور برو”

“و من به عقب نگاه نمی کنم، می توانم مسافت را طی کنمو در مسیر خواهم ماند، نه ش،ت را نمی پذیرماین یک سربالایی استاما من امیدم را از دست نخواهم داد، تا زم، که مسافت را طی کنمو سفر من کامل شد، اوه بله”

این آهنگ از هرکول یکی از موارد مورد علاقه من است (تا حدی با تشکر از Emmet Cahill). ISTP ها اغلب به ،وان قهرمانان اکشن در داستان بازی می شوند و این آهنگ هم جنبه ماجراجویانه آنها و هم بخشی از آنها را منع، می کند که می خواهند کاری م،ادار در جهان انجام دهند.

ESFJ – “میهمان ما باشید”

مادموازل، مایه افتخار است

و بسیار خوشحالیم که امشب پذیرای شما هستیم.

و اکنون شما را به آرامش دعوت می کنیم، اجازه دهید یک را بالا بکشیم

صندلی همانطور که اتاق غذاخوری با افتخار ارائه می کند –

شام شما!»

این آهنگ از زیبایی و هیولا باعث می شود به طبیعت مهمان نواز و متمرکز بر مردم فکر کنم که ESFJ ها به آن بسیار معروف هستند. بسیاری از ESFJ‌ها که بی‌وقفه مهربان و خوش‌آمد هستند، چنان با نیازهای افراد دیگر هماهنگ هستند که می‌توانند حتی دوستان کاملاً جدید را در خانه احساس کنند.

ESTJ – “فشار سطحی”

“من قوی هستم، عصبی نیستممن به سختی پوسته زمین هستممن کوه ها را جابجا می کنم، کلیساها را جابه جا می کنمو من می درخشم، زیرا می دانم ارزش من چیستنمی پرسم کار چقدر سخت استیک سطح خشن و غیر قابل ت،یبالماس و پلاتین، آنها را پیدا می کنم، آنها را صاف می کنمآنچه را که به دستم می‌دهند می‌گیرم، آنچه را که خواسته می‌شود می‌شکنم.»

من فقط باید یک آهنگ از آن داشته باشم افسون در اینجا. ESTJ ها اغلب به نگهبانان ملقب می شوند که به خوبی با نقش لوئیزا در خانواده مادریگال مطابقت دارد. اما مانند همه افراد، ESTJ ها بیش از آنچه به چشم می آید هستند. مسئولیت، منطق و صلاحیت بسیار واقعی آنها می تواند سؤالات درونی در مورد زندگی آنها را پنهان کند.مخصوصا وقتی استرس دارند).

ISFJ – “تو در قلب من خواهی بود”

«بیا گریه ات را بس کندرست میشهفقط دستمو بگیرآن را محکم نگه داریدمن از تو محافظت خواهم کرداز همه اطرافتمن اینجا خواهم بودگریه نکن»

مانند سایر انواع FJ، ISFJ ها بر افراد متمرکز هستند و برای هماهنگی در روابط ارزش قائل هستند. آنها اغلب فداکار هستند، از دیگران مراقبت می کنند و عاشق ایجاد ارتباط هستند. این آهنگ دوست داشتنی از تارزان باعث می شود به آن جنبه ملایم و رابطه ساز ISFJ فکر کنم.

ISTJ – “یک قاشق شکر”

«زنبور عسلی که شهد می آورداز گل تا شانههرگز از وزوز ، به این طرف و آن طرف خسته نشویدچون اندکی میل می کننداز هر گلی که می نوشندو از این رو (و از این رو)آنها پیدا می کنند (آنها می یابند)تکلیف آنها ،د ، نیست.»

این آهنگ از مری پاپینز باعث می شود به روشی فکر کنم که تیپ های ISTJ جنبه های جدی و سخت کوش خود را با طنز متعادل می کنند. مسئولیت پذیری و عملی بودن بسیار حیاتی هستند، اما می توانند با دیدگاه درست سرگرم کننده باشند.

مقالات دیگری که ممکن است از آنها لذت ببرید:

شاهزاده خانم دیزنی با تیپ شخصیتی مایرز-بریگز

بر اساس نوع ،اگرام شما، شخصیت شرور دیزنی

بر اساس تیپ شخصیتی مایرز-بریگز، شرور دیزنی که می‌شوید

نظر شما درباره ی این مقاله چیست؟ آیا برای هر یک از انواع آهنگ متفاوتی را پیشنهاد می کنید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

کتاب الکترونیکی کشف شما درباره 16 تیپ شخصیتی مایرز-بریگز




منبع: https://www.psyc،logy،.com/the-disney-song-that-matches-your-myers-briggs-personality-type/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=the-disney-song-that-matches-your-myers-briggs-personality-type