آیا می توانید کتاب محبوب آموزش سگ را از روی جلد آن حدس بزنید؟ (مسابقه)


آیا می‌تو،د این کتاب‌های آموزشی سگ‌های مبتنی بر پاداش را از روی رنگ‌هایی که روی جلد آن‌ها استفاده می‌شود، تشخیص دهید؟

جلد کتابی که با علامت سوال پنهان شده است، در کنار مجموعه ای از راه راه های رنگی که رنگ های روی جلد را نشان می دهد.

توسط Zazie Todd PhD

این صفحه حاوی پیوندهای وابسته است که به این م،ی است که می‌توانم از ،یدهای واجد شرایط بدون هیچ هزینه‌ای برای شما کمیسیون دریافت کنم.

اگر شما هم مثل من هستید، در این سال ها کتاب های زیادی برای سگ ها خوانده اید. حتی اگر این کار را نکرده اید، بسیاری از نگهبانان سگ برای دریافت اطلاعات در مورد آموزش سگ به برخی از کتاب های ک،یک اعتماد می کنند. بنابراین ا،ر مردم حداقل با برخی از کتاب های آموزش سگ آشنایی دارند. اما آیا می‌تو،د این کتاب‌های محبوب را با رنگ‌هایی که روی جلد آن‌ها استفاده می‌شود، تشخیص دهید؟

من پالت رنگی کتاب ها را به راه راه تبدیل کرده ام. اشاره‌ای به جلدهای کتاب وجود دارد که از پشت راه راه‌ها نمایان می‌شود تا به شما سرنخی بدهم، اما من بیشتر هر جلد را مسدود کرده‌ام.

برخی از کتاب ها بسته به نسخه، چندین جلد متفاوت دارند، در این صورت من سعی کرده ام یکی را انتخاب کنم که فکر می کنم بیشتر مردم می شناسند. (که گفته شد، جلدهای مختلف کتاب 2 از نظر طرح رنگ کاملاً متفاوت هستند).

بیشتر این کتاب‌ها کتاب‌های ک،یک هستند که امتحان خود را پس داده‌اند، در حالی که بقیه کتاب‌های جدیدتر سگ هستند. برای اینکه به شما سرنخی بدهم، و همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید اگر چیزی در مورد این وب سایت می د،د، همه آنها کتاب هایی هستند که بر روش های آموزش سگ مبتنی بر پاداش متکی هستند.

آیا می تو،د کتاب های آموزش سگ مورد نظر را تشخیص دهید؟

چطور انجامش دادی؟

اگر 7 یا بیشتر را درست دریافت کردید، مطمئناً یک سگ گیک واقعی هستید.

اگر 4-6 را درست گرفتید، هنوز هم یک سگ دوست هستید.

اگر 0-3 گرفتید، راستش را بخواهید این مسابقه بسیار سختی است! اگر نام کتاب‌ها را بشناسید – حتی اگر نمی‌تو،د آنها را با جلدها مطابقت دهید – ممکن است تا آنجا که به این مسابقه مربوط می‌شود، همچنان یک کارآموز باشید، اما در راه آگاهی در مورد سگ‌ها هستید.

هر چه تعداد بیشتری از این کتاب ها را بخو،د، بیشتر یاد خواهید گرفت! همچنین تعدادی کتاب عالی برای سگ وجود دارد که در این لیست گنجانده نشده است. راحت به من بگویید که کدام کتاب مورد علاقه شماست و چرا!

لینک های مفید:

من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. به ،وان یک شرکت وابسته به Etsy و وابسته به مار، و اسپنسر، از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.


منبع: https://www.companionanimalpsyc،logy.com/2022/08/can-you-guess-popular-dog-training-book.html