اجرای سقف کاذب در تهران هزینه اجرای کناف در تهران | panelgachikanaf

اجرای سقف کاذب در تهران هزینه اجرای کناف در تهران | panelgachikanaf

در راهرو های ورودی یا بین حمام و سرویس بهداشتی که اختلاف ارتفاع وجود داره شاهد این http://panelgachikanaf.com سقف ها هستیم. استفاده از سقف ‌های کاذب، جهت صرفه ‌جویی در مصرف انرژی، کاهش صدا و مخفی کردن سیم و تاسیسات بهترین گزینه می باشد. این سقف ‌ها جهت ایده ‌های دکوراسیون داخلی منزل، به خصوص نور پردازی مناسب ‌ترین گزینه می باشد. سقف مدل تصویری، در این صنعت بسیار تازه‌ بوده و بیشتر خاصیت دکوراتیو دارد. سقف مدل تصویری، به دو دسته ‌ی آسمان مجازی و کشسان تقسیم می ‌شود. مدل کناف یکپارچه، از زیرسازی فولادی با وزن سبک ساخته شده و پنل ‌های گچی روکش‌دار بر روی آن نصب خواهد شد.

  • با توجه به مزایا و معایب سقف کاذب که گفتیم، باید در نگهداری و تمیز کردن اون کوشا باشین.
  • این سقف ها تمام ویژگی یک سقف کاذب را برخوردار است با این تفاوت که به جای گچ و مواد دیگراز چوب استفاده می شود.
  • این نوع از سقف‌های کاذب بسیار سبک می‌باشند به گونه‌ای که در تخمین‌های صورت گرفته وزن هر متر مربع، تقریبا ۱۵ تا ۱۸ کیلوگرم بوده است.
  • که به انواع تایل گچی_pvc_آلومینیومی_آکوستیک_کشسان_آسمان مجازی_معرق CNC می توان اشاره کرد.

اگر هم بخواهیم یک پله فراتر و به اوج برسیم میتوانیم به سقف کاذب کشسان اشاره کنیم که بدون نورپردازی 400 هزار تومان است و همراه با نورپرازی قیمت 500 هزار تومان است. قیمت کاملا رقابتی و کف بازار است که خدمت شما انجام وظیفه خواهیم کرد تا بهترین نوع مترایل دکوراسیون داخلی را تقدیم حضور شما داشته باشیم. رابیس یا به اصطلاح راویز ورق مشک از جنس گالوانیزه است که توسط آرماتوربندی به شبکه های فرعی و اصلی وصل میگردد و با گچ پوشیده می شود. از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به سقف کنافی دارد اما در نصب بسیار متفاوت است.

مزایای سقف کاذب کمپارس:

بسیار مورد توجه عموم مردم و محیط های اداری قرار گرفته است. و حالا تمایل دارید چنین زیبایی را با انتخاب یک طرح دلخواه به منزل یا محیط کار خود اضافه کنید. در ادارات و سازمانها بصورت باکس و کناف از فعالیت هر روزه تیم های نصب سمیران توانسته تجربه ایشان را مورد تحسین قرار دهد.

کناف

که خارج از این الزام، اجرای این سقف محیطی کاملا بهداشتی و سالم در اختیار فروشنده و مراجعین قرار می دهد. این محصول سمیران دکور بسیار در فروشگاه ها، مراکز تجاری و پاساژها بصورت تایل گچیاجرا می شود. در شکل پذیری دلخواه مخاطب به هر شکل هندسی، قابلیت رنگ آمیزی به هر رنگ دلخواه مخاطب و بدون آلودگی های نصب سنتی را داراست. تیم های نصب و اجرای سمیران آماده ارائه خدمات اجرای محیط های دکوراسیون شما هستند.

معرفی 9 تا از پرکاربردترین انواع سقف‌های کاذب رایج در بازار

با توجه به اینکه پنل‌های گچی به صورت آماده برای نصب تولید می‌شود، سرعت اجرای کار به مراتب بالاتر می‌رود. از لحاظ رنگ بندی سقف‌های پی وی سی کاذب دارای تنوع بسیاری هستند. سقف‌کاذب به عنوان یک پوشش غیر باربری برای سقف اصلی در نظر گرفته می‌شود که بعد از سقف سازه‌ای اجرا می‌گردد. 5.سقف کاذب لوله ها و سیم کشی های رد شده در سقف اصلی را پوشش می دهد. جهت نصب تایل ها نوعی از سازه های سپری شکل بر روی سطح سازه اصلی در فاصله ۶۰ سانتی متر نصب می شود. اگر در نصب این نوع از سقف ها از تایل های رنگی استفاده شود هیچ گونه نیازی به رنگ آمیزی نخواهد داشت.