اخبار بسیار هیجان انگیز درباره کتاب بعدی من


امروز چند خبر شگفت انگیز دارم که با شما به اشتراک می گذارم.

یک بوردر کولی شاد روی صدها کرو، بنفش دراز می کشد
ع،: MHFotografie

توسط Zazie Todd PhD

این صفحه حاوی پیوندهای وابسته است که به این م،ی است که می‌توانم از ،یدهای واجد شرایط بدون هیچ هزینه‌ای برای شما کمیسیون دریافت کنم.

روانشناسی حیوانات همراه را در صندوق پستی خود دریافت کنید.

از اینکه کتاب سومم هیجان زده هستم، ،زیدن، توسط Greystone Books ،یداری شده است. ،زیدن به این موضوع می‌پردازد که چگونه می‌توان از جدیدترین علوم سگ‌ها برای کمک به سگ‌ها برای احساس امنیت و آرامش بیشتر استفاده کرد، که برای صاحبان انواع سگ‌های ترسناک نوشته شده است – از جمله سگ‌هایی که از آتش بازی می‌ترسند، سگ‌های نجاتی که حتی از پیاده‌روی می‌ترسند، و توله‌هایی که از آن می‌ترسند. وقتی با شخص جدیدی ملاقات می کنند می ،زند.

من خوشحالم که دوباره با همه در Greystone Books کار می کنم. آنها تیم شگفت انگیزی هستند و کار ، با آنها لذت بخش است، از جمله همان ویرایشگر برجسته، لوسی کنوارد.

و من از نماینده شگفت انگیزم، فیونا کنشول در آژانس ترانس آتلانتیک، به خاطر نمایندگی من بسیار سپاسگزارم. فیونا همیشه گوش مهربان و پشتیبان ایده های من است و دقیقاً از آن نوع افراد با تجربه ای است که شما می خواهید در کنار شما باشد. متش،، فیونا!

شما می تو،د اطلاعیه رسمی را در اینجا بخو،د کویل و کوایر، اما فقط در صورتی که مش، باشید زیرا پشت یک دیوار پرداخت است.

من هم می خواهم از شما تشکر کنم، زیرا از دو کتاب اول من حمایت می کنید، تکان دادن و ،،، بسیار مهم بوده است. انتشار یک تجارت است و به وضوح موضوع فروش است. من از شما برای ،ید، بررسی و/یا توصیه بسیار سپاسگزارم تکان دادن و ،،، و امیدوارم که شما نیز به همان اندازه در مورد S،er هیجان زده باشید.

،وان ممکن است تغییر کند، اما انتشار آن به طور موقت برای پاییز 2024 برنامه ریزی شده است.

به نظر می رسد زمان من،ی است که این خبر را برای شما بیاورم زیرا فردا سومین سالگرد انتشار است تکان دادن. همه ما از آن زمان به بعد خیلی چیزها را پشت سر گذاشته‌ایم، اما من به آن کتاب و تعداد سگ‌هایی که توسط آن کمک شده‌اند افتخار می‌کنم. من امیدوارم که بسیاری از سگ های ترسناک – و نگهبانان آنها – کمک شوند ،زیدن هم.

لینک های مفید:

به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. به ،وان یک شرکت وابسته به Etsy و وابسته به مارک و اسپنسر، از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.


منبع: https://www.companionanimalpsyc،logy.com/2023/03/very-exciting-news-about-my-next-book.html