اهمیت مهربانی در تربیت سگ با جین ولف (PPiC Ep 7)


The Pawsitive Post در مکالمه شماره 7 با مهمان ویژه جین وولف از Good Wolff Dog Training.

زازی تاد، جین ولف و کریستی بنسون در مورد مهرب، در تربیت سگ صحبت می کنند
در جهت عقربه های ساعت از بالا سمت چپ: زازی تاد، جین ولف، کریستی بنسون

توسط Zazie Todd PhD

این صفحه حاوی پیوندهای وابسته است که به این م،ی است که می‌توانم از ،یدهای واجد شرایط بدون هیچ هزینه‌ای برای شما کمیسیون دریافت کنم.

روانشناسی حیوانات همراه را در صندوق پستی خود دریافت کنید.

تماشا ، ،مت 7 The Pawsitive Post in Conversation در یوتیوب یا در زیر.

شما همچنین می تو،د قبلی را تماشا کنید اپیزودهای The Pawsitive Post in Conversation اگر می خواهید لطفا مش، شوید روانشناسی حیوانات همراه در یوتیوب تا مطمئن شوید که ویدیوهای بعدی را از دست ندهید.

مهرب، در تربیت سگ

ما با جین در مورد اهمیت مهرب، در تربیت سگ صحبت می کنیم، هم مهرب، با سگ ها و هم مهرب، با مردم. ما با صحبت در مورد مهم ترین راه های مهرب، با سگ ها شروع می کنیم. جین در کار با مشتری، که سگ‌هایشان اضطراب جدایی دارند، تخصص دارد، و ما همچنین در مورد اینکه چگونه به مردم کمک کنیم با این موضوع مشکل ساز کنار بیایند بدون اینکه سگ خود را برای مدت طول،‌تری تنها بگذارند صحبت می‌کنیم.

ما همچنین در مورد کار عدالت اجتماعی جین، و نحوه آموزش سگ او نیز صحبت می کنیم.

و در بخش پای، در مورد کتاب هایی که در حال حاضر می خو،م صحبت می کنیم.

درباره جین ولف:

جین ولف مالک مش، است آموزش خوب سگ ولف در آن آربر، میشیگان. او در درمان اضطراب جدایی تخصص دارد و یک مربی گواهی شده اضطراب جدایی (CSAT) است. او همچنین با درجه ممتاز از آکادمی مربیان سگ (CTC) فارغ التحصیل شد و از طریق شورای صدور گواهینامه برای مربیان حرفه ای سگ به ،وان CPDT-KA گواهینامه دریافت کرد. او از سال 2014 به طور حرفه ای با سگ ها کار می کند و عاشق کار با سگ ها و افراد آنها است.

فیس بوک اینستاگرام

تازه و بی باک: نظافت اولیه آسان شده است، دوره توسط جین در وب سایت کریستی موجود است.

کمک متقابل Pet Pals

کتاب هایی که در مورد آنها صحبت می کنیم:

Wonderdog: The Science of Dogs و دوستی منحصر به فرد آنها با انسان ها نوشته جول هاوارد انتخاب باشگاه کتاب حیوانات برای ماه نوامبر است.

پیت بول: نبرد بر سر یک نماد آمریکایی توسط برونون دیکی

خانه سرگرم کننده: تراژیکیک خانوادگی توسط آلیسون بچدل

پسر نامرئی: خاطرات کشف خود توسط هریسون مونی

این کتاب‌ها از همه کتاب‌فروشی‌های خوب و فروشگاه آمازون Companion Animal Psyc،logy در دسترس هستند: https://www.amazon.com/s،p/animalbookclub

کریستی بنسون فارغ التحصیل ممتاز آکادمی معتبر برای مربیان سگ است، جایی که گواهینامه خود را در آموزش و مشاوره (CTC) دریافت کرد. او همچنین اعتبار PCBC-A خود را از هیئت اعتباربخشی حرفه ای حیوانات خانگی به دست آورده است. او اخیراً به شمال زیبای بریتیش کلمبیا نقل مکان کرده است، جایی که از طریق آموزش و مشاوره آنلاین به نگهبانان سگ کمک خواهد کرد. کریستی یکی از کارکنان آکادمی برای مربیان سگ است و به شکل گیری نسل بعدی متخصصان سگ کمک می کند. سگ‌های کریستی، سگ‌های سورتمه نجات هستند، ا،راً بازنشسته هستند و از چرت زدن خوب در مقابل اجاق چوب لذت می‌برند.

سایت اینترنتی: http://www.kristibenson.com/

فیس بوک توییتر

زازی تاد، دکترا، نویسنده برنده جایزه است Wag: علم شاد ، سگ شما و پورر: علم شاد ، گربه. او خالق وبلاگ محبوب، Companion Animal Psyc،logy است، خبرنامه برتر The Pawsitive Post را می نویسد، و همچنین ستونی در Psyc،logy Today دارد. تاد با شوهر، یک سگ و دو گربه در میپل ریج، بریتیش کلمبیا زندگی می کند.

توییتر فیس بوک اینستاگرام




منبع: https://www.companionanimalpsyc،logy.com/2022/11/the-importance-of-kindness-in-dog.html