باشگاه کتاب روانشناسی حیوانات همراه آوریل 2023


“من عاشق این کتاب هستم زیرا به من یادآوری وحشی بودن ماست، به من یادآوری می کند که چقدر حس ما قدرتمند است، و حیوانات و انسان ها را به گونه ای تجلیل می کند که ما را به هم پیوند می دهد.” – کریگ فاستر، فیلمساز و برنده جایزه اسکار برای معلم اختاپوس من.

بروشور Animal Book Club آوریل 2023 ع،‌هایی از حیوانات مختلف (عمدتاً سگ‌ها) همراه با کتاب دارد.

توسط Zazie Todd PhD

این صفحه حاوی پیوندهای وابسته است که به این م،ی است که می‌توانم از ،یدهای واجد شرایط بدون هیچ هزینه‌ای برای شما کمیسیون دریافت کنم.

روانشناسی حیوانات همراه را در صندوق پستی خود دریافت کنید.

این ماه باشگاه کتاب حیوانات مشغول مطالعه است Sentient: چگونه حیوانات شگفتی حواس انس، ما را روشن می کنند توسط جکی هیگینز

از ناشر،

این «کتاب مکاشفه‌کننده» (سی مونتگومری، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز) برای طرفداران «روح اختاپوس» و «نابغه پرندگان» ایده‌آل است، چگونگی پردازش جهان اطراف خود را از طریق دریچه قابلیت‌های حسی باورن،ی سیزده حیوان بررسی می‌کند. ، نشان می دهد که ما فقط به حواس پنج گانه محدود نمی شویم.

یک انقلاب علمی در حال تکان در زمینه ادراک انسان است. تحقیقات نشان داده است که قدرت حسی خارق‌العاده دوستان حیوان ما می‌تواند به ما در درک بهتر همان قدرت‌هایی که در درون ما نهفته است کمک کند.

از میگوی آخوندکی هارلکین با توانایی اش در دیدن طیف وسیعی از رنگ ها، تا سگ خونی و صدها میلیون گیرنده عطر آن. از ،کبوت گوی بافی که چشمانش نه تنها مکان بلکه زمان را می شناسد، تا یوزپلنگی که گوش هایش مسئول چابکی کامل آن هستند، این حیوانات شگفت انگیز کلید درک بهتر نحوه درک ما از جهان اطراف را دارند.

باشگاه کتاب برای مش،ین من باز است خبرنامه رایگان روانشناسی حیوانات همراه. جزئیات را به ،وان بخشی از ایمیل های خوش آمدگویی خود دریافت خواهید کرد.

حساس از تمام کتابفروشی های خوب موجود است و فروشگاه آمازون من.

لینک های مفید:

من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. به ،وان یک شرکت وابسته به Etsy و وابسته به مار، و اسپنسر، از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.


منبع: https://www.companionanimalpsyc،logy.com/2023/04/companion-animal-psyc،logy-book-club.html