باشگاه کتاب روانشناسی حیوانات همراه اکتبر 2022


کتاب خاطرات علمی و سگ ،، [The Year of the Puppy] نمودارهایی را نشان می دهد که چگونه نوزادان ، مقاومت ناپذیر ما شخصیت رشد می کنند.»—People.

مونتاژ ع، حیوان با کتاب برای باشگاه کتاب حیوانات

توسط Zazie Todd PhD

این صفحه حاوی پیوندهای وابسته است که به این م،ی است که می‌توانم از ،یدهای واجد شرایط بدون هیچ هزینه‌ای برای شما کمیسیون دریافت کنم.

روانشناسی حیوانات همراه را در صندوق پستی خود دریافت کنید.

این ماه باشگاه کتاب حیوانات مشغول مطالعه است سال توله سگ: چگونه سگ ها خودشان می شوند توسط ال،اندرا هوروویتز

از ناشر،

تعداد کمی از ما سگ های خود را در روز اول ملاقات می کنیم. ، که در نهایت به عضوی جدایی ناپذیر از خانواده، همراه و بهترین دوست ما تبدیل خواهد شد، بدون ما در خانواده ای به دنیا می آید. رشد اولیه حیاتی توله سگ در ، که ما می شناسیم معمولاً به طور کامل از دست می رود. ال،اندرا هوروویتز، محقق سگ، قصد داشت با توله سگ جدید خانواده اش، کویدیتی (کوید) این وضعیت را تغییر دهد. در این خاطرات علمی، او رشد کوید را از وی گراب به جن پرهیاهو، از تولد تا اولین تولدش ترسیم می کند.

هوروویتز اولین هفته‌های کوید را با مادرش و ده همزاد رولی‌پلی دنبال می‌کند، و سپس هر هفته پس از پیوستن توله‌سگ به خانواده‌اش از سه انسان، دو سگ بزرگ و یک گربه محتاط. او نقاط عطف اجتماعی و شناختی را مستند می‌کند که بسیاری از ما در زندگی توله‌هایمان از دست می‌دهیم، وقتی گرفتار آموزش‌های خانگی و رفتاری می‌شویم که به راحتی ماه‌های اول زندگی یک سگ را با یک خانواده جدید غرق می‌کند. در تمرکز بر تربیت یک سگ برای رفتار، ما بیشتر از رشد ریشه ای یک توله سگ در درون خود غافل می شویم – در دوران نوزادی، کودکی، نوجو، جو، و نوجو،.

سال توله سگ از همه کتابفروشی های خوب و فروشگاه آمازون من در دسترس است: https://www.amazon.com/s،p/animalbookclub

روی جلد کتاب The Year of the Puppy ع،ی از توله سگ به نام Quid روی مبل است که به طور جدی به دوربین نگاه می کند.

باشگاه کتاب برای مش،ین من باز است خبرنامه رایگان روانشناسی حیوانات همراه و همچنین مش،ین خبرنامه برتر من، The Pawsitive Post. جزئیات را به ،وان بخشی از ایمیل های خوش آمدگویی خود دریافت خواهید کرد.

لینک های مفید:

من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. به ،وان یک شرکت وابسته به Etsy و وابسته به مار، و اسپنسر، از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.


منبع: https://www.companionanimalpsyc،logy.com/2022/10/companion-animal-psyc،logy-book-club.html