باشگاه کتاب روانشناسی حیوانات همراه دسامبر 2022


خوانندگان را وادار می کند تا عمیقاً در مورد سؤالات بزرگ فکر کنند … و با صدای بلند بخندند.» – هال هرتزوگ، نویسنده برخی از ما دوست داریم، برخی از آنها متنفریم، برخی می خوریم.

مونتاژی از تصاویر حیوانات با کتاب برای باشگاه کتاب حیوانات دسامبر 2022

توسط Zazie Todd PhD

این صفحه حاوی پیوندهای وابسته است که به این م،ی است که می‌توانم از ،یدهای واجد شرایط بدون هیچ هزینه‌ای برای شما کمیسیون دریافت کنم.

روانشناسی حیوانات همراه را در صندوق پستی خود دریافت کنید.

این ماه باشگاه کتاب حیوانات مشغول مطالعه است اگر نیچه یک ناروال بود: هوش حیوانات در مورد حماقت انسان چه می گوید توسط جاستین گرگ

از ناشر،

“اگر نیچه یک ناروال بود همه چیزهایی را که ما فکر می‌کردیم در مورد هوش انسان می‌د،م واژگون می‌کرد و این سوال را می‌پرسید: آیا انسان‌ها به ،وان ناروال وضعیت بهتری خواهند داشت؟ یا گونه‌های دیگر با مغز کمتر؟ استدلال خوبی وجود دارد که انسان‌ها ممکن است کمتر باشند. گونه های جانوری موفق دقیقاً به دلیل هوش شگفت انگیز و پیچیده ما.

“همه مواهب منحصربه‌فرد ما مانند زبان، ریاضیات و علوم ما را شادتر یا “موفق‌تر” (از نظر تکاملی) نسبت به سایر گونه‌ها نمی‌سازد. هوش ما به ما اجازه می‌دهد اتم را ت،یم کنیم، اما ما از این دانش برای ساختن ماشین‌هایی استفاده کرده‌ایم. جنگ. ما به طور منحصربه‌فردی در معرض چرندیات هستیم (اگرچه، ده‌ماهی ممکن است بهترین دروغ‌گویان در قلمرو حیوانات باشد)؛ وسواس عجیب ما با چمن‌زارها به تهدید فزاینده تغییرات آب و هوایی کمک کرده است؛ ما مانند بسیاری از گونه‌ها از نظر ، متنوع هستیم، اما به‌،وان همجنس‌گرا هراسی از هم جدا هستیم. و بین خودمان تبعیض قائل شویم که گویی طبیعی است، که مسلماً اینطور نیست، آیا هوش ما بیشتر یک نفرین است تا هدیه؟

“همانطور که دانشمند جاستین گرگ به طور متقاعدکننده ای استدلال می کند، یک دلیل تکاملی وجود دارد که چرا هوش انسان در قلمرو حیوانات رواج بیشتری ندارد. به زبان ساده، حیوانات غیرانس، برای موفقیت نیازی به آن ندارند. و به طور معجزه آسایی، موفقیت آنها بدون وجود هوش مصنوعی به دست می آید. توشه ای برای از بین بردن خود و سیاره در این فرآیند اضافه کرد.”

باشگاه کتاب برای مش،ین من باز است خبرنامه رایگان روانشناسی حیوانات همراه. جزئیات را به ،وان بخشی از ایمیل های خوش آمدگویی خود دریافت خواهید کرد.

لینک های مفید:

من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. به ،وان یک شرکت وابسته به Etsy و وابسته به مارک و اسپنسر، از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.


منبع: https://www.companionanimalpsyc،logy.com/2022/12/companion-animal-psyc،logy-book-club.html