باشگاه کتاب روانشناسی حیوانات همراه نوامبر 2022


“تبدیل گرگ ها به سگ نیاز به دانش، بینش و چند رفتار گستاخانه در طول مسیر داشت. این کتاب شامل هر سه است و همراهی عالی برای هر سگ دوستی است.” — بن گارود.

Animal Book Club نوامبر 2022: Wonderdog

توسط Zazie Todd PhD

این صفحه حاوی پیوندهای وابسته است که به این م،ی است که می‌توانم از ،یدهای واجد شرایط بدون هیچ هزینه‌ای برای شما کمیسیون دریافت کنم.

روانشناسی حیوانات همراه را در صندوق پستی خود دریافت کنید.

این ماه باشگاه کتاب حیوانات مشغول مطالعه است Wonderdog: The Science of Dogs و دوستی منحصر به فرد آنها با انسان ها توسط ژول هاوارد

از ناشر:

«تجلیل از سگ‌ها، دانشمند، که در کنار آن‌ها زندگی کرده‌اند، و اینکه سگ‌های نیش چگونه کلید پیشرفت‌های علم برای بهبود همه گونه‌ها بوده‌اند.

تقریباً در هر کجای سیاره زمین انسان وجود دارد، سگ نیز وجود دارد. اما سگ ها از دنیا چه می دانند و چه می فهمند؟ آیا احساسات آنها شبیه احساسات ماست؟ آیا آنها هم مثل ما دوست دارند؟ آنها در مورد ما چه فکر می کنند؟

از زم، که اتحاد ما برای اولین بار در شکار و در مزرعه شروع شد، رابطه ما با سگ ها به طور قابل توجهی تکامل یافته است. و با افزایش بیست درصدی جمعیت سگ های خانگی تنها در دهه گذشته، این پیوندی است که به تکامل خود ادامه خواهد داد. ژول هاوارد، نویسنده و جانورشناس، برای سنجش اینکه رابطه ما با سگ‌ها از اینجا به کجا می‌رود، نگاهی به مسیرهای تاریخی که با هم پیموده‌ایم، و بسیاری از دانشمندان قبل از او است که نگاه تحلیلی خود را به همراهان چهارپای خود معطوف کرده‌اند. “

من خوش شانس بودم که قبلاً این را خواندم و این چیزی است که فکر می کنم:

“گزارشی تازه و پر جنب و جوش از چیزهایی که از داروین تا امروز در مورد سگ ها یاد گرفته ایم. Wonderdog با گروهی از شخصیت های آشنا و تقریباً فراموش شده به ما می گوید که چرا سگ ها کارهایی را که انجام می دهند انجام می دهند – و آنچه در مورد خودمان به ما می گوید. کامل است. از دلسوزی و دسیسه، این داستان سرایی علمی در بهترین حالت خود است.”

سگ شگفت انگیز از همه کتابفروشی های خوب و فروشگاه آمازون من در دسترس است: https://www.amazon.com/s،p/animalbookclub

جلد کتاب Wonderdog اثر ژول هاوارد

باشگاه کتاب برای مش،ین من باز است خبرنامه رایگان روانشناسی حیوانات همراه و همچنین مش،ین خبرنامه برتر من، The Pawsitive Post. جزئیات را به ،وان بخشی از ایمیل های خوش آمدگویی خود دریافت خواهید کرد.

ژول هاوارد یک وبینار فوق العاده درباره این کتاب ارائه کرد. اگر در هر یک از خبرنامه ها ثبت نام کنید، همچنان می تو،د ضبط را مشاهده کنید.

لینک های مفید:

من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. به ،وان یک شرکت وابسته به Etsy و وابسته به مار، و اسپنسر، از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.


منبع: https://www.companionanimalpsyc،logy.com/2022/11/companion-animal-psyc،logy-book-club.html