بر اساس نوع انیاگرام شما، این پدر دیزنی است


فیلم های دیزنی راهی برای تسخیر قلب ما، خنداندن و گاهی گریه ما دارند (ما به شما نگاه می کنیم، بالا و پشت و رو). امروز ما در حال بررسی پدران دیزنی و انواع منحصر به فرد آنیاگرام هستیم. چه وجه اشتراکی با پدر دیزنی خود دارید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

مطمئن نیستید نوع Enneagram شما چیست؟ ما را بگیر پرسشنامه رایگان اینجا

بر اساس نوع ،اگرام شما، این پدر دیزنی است

،اگرام 1 – موفاسا (شیر شاه)

Enneagram 1 Mufasa است

“هر چیزی که می بینید – با هم در یک تعادل ظریف وجود دارد. در حالی که دیگران به دنبال چیزی هستند که می توانند بگیرند، یک پادشاه واقعی به دنبال آنچه می تواند بدهد.» – مفاسا

موفاسا نمونه کامل یک Enneagram One سالم است. او با تمرکز بر وظیفه و مسئولیت، با فروتنی و لطف رهبری می کند. برخلاف فرد ناسالم، موفاسا حتی برای برادر کوچکترش اسکار، تساهل نشان می دهد. او همچنین می داند که چگونه بخندد، بازی کند و آرام شود. اما در نهایت تمرکز اسکار بر انجام وظایفش به ،وان پادشاه و محافظت از خانواده اش است. در حالی که هر نوع ،اگرام (امیدوارم) این کار را در موقعیت ی،ان انجام دهد، همه آنها طعم متفاوتی از رهبری دارند. مفاصا صبور، آرام، اما منظم است. او می داند که چگونه قو،ن را اجرا کند و با وضوح و متانت فرمان را به دست بگیرد.

یکی دیگر از ،اگرام یک پدر دیزنی: آقای بن، (مری پاپینز)

اطلاعات بیشتر: در اینجا شخصیت هری پاتر است که بر اساس نوع ،اگرام شما

،اگرام 2- جیمز (شاهزاده خانم و قورباغه)

Enneagram 2 جیمز از شاهزاده خانم و قورباغه است

«تو چیزهایی را در مورد غذای خوب می‌د،؟ این افراد را از همه اقشار دور هم جمع می کند. درست آنها را گرم می کند و لبخندهای کوچکی را روی صورتشان می نشاند. و وقتی رستوران خودم را باز می‌کنم، به شما می‌گویم، مردم مایل‌ها در اطراف صف می‌کشند تا طعم غذای من را بچشند.» – جیمز

جیمز کاملاً نمونه ای از نوع سالم ،اگرام دو است. او پدری سخت کوش و دوست داشتنی است که همیشه خانواده اش را در اولویت قرار می دهد. شعار او؟ آنچه را که می تو،د با آنچه دارید انجام دهید و آن را به نفع دیگران انجام دهید. علیرغم واقعیت های سخت زندگی اش در نیواورلئان، او هر زمان که به خانواده اش و عشق آنها به او فکر می کند خوشحال و قدرد، می کند. Enneagram Twos به سخاوتمندی خود معروف هستند و جیمز نیز از این قاعده مستثنی نیست. او عاشق بخشش است، چه وقتش باشد و چه مواد موجود در آشپزخانه اش، همیشه با تمرکز بر آنچه که برای اطرافیانش رضایت به ارمغان می آورد. عشق او به غذا تنها یکی از راه هایی است که او از گرد هم آوردن مردم و ایجاد هماهنگی لذت می برد.

یکی دیگر از ،اگرام دو دیزنی پدر: جپتو (پینوکیو)

بیشتر پیدا کن: سبک رهبری هر نوع ،اگرام

Enneagram 3 – Mr. Incredible (شگفت انگیزان)

Enneagram 3 آقای شگفت انگیز است

مهم نیست که چند بار دنیا را نجات دهید، همیشه دوباره در معرض خطر است. بعضی وقتا دلم میخواد که نجات پیدا کنه! میدونی برای یه ذره؟ احساس می کنم خدمتکار هستم. من تازه این آشفتگی را پاک کردم! آیا می تو،م آن را برای… ده دقیقه تمیز نگه داریم!» – آقای باور ن،ی

Mr. Incredible از نوع ک،یک Enneagram Three است. او رانده، جاه طلب و مصمم است که به تنهایی یک قهرمان باشد – با یا بدون لباس ابرقهرم، اش. Enneagram Threes اغلب به‌،وان سخت‌کوش توصیف می‌شوند و آقای Incredible این انتظار را کاملاً برآورده می‌کند. وقتی می تواند یک شرور را ش،ت دهد، مشکلی را حل کند و قهرمان روز باشد، به او هیجان می دهد. گاهی اوقات تمایل او به استثنایی بودن مانع روابط یا توانایی او برای کار گروهی می شود. او اغلب به کمک نه می گوید و این حقیقت را که به دیگران نیاز دارد انکار می کند. نشان دادن هر نوع آسیب پذیری برای او دشوار است، همانطور که برای ا،ر سه نفر است. بخشی از مسیر رشد آقای Incredible یادگیری پذیرش نظرات و کمک های دیگران و ارتباط بیشتر با احساسات مختلفی است که ممکن است تمایل به سرکوب آنها داشته باشد (مانند ترس از دست دادن Elastigirl).

بیشتر پیدا کن: این شاهزاده خانم دیزنی است که بر اساس نوع ،اگرام شما

Enneagram 4 – Heinz Doofenshmirtz (فیناس و فرب)

Enneagram 4 Heinz Doofenshmirtz است

من به او اعتماد کردم و او مرا مانند یک رو،مه قدیمی کنار گذاشت. او حتی ماهی را در من نپیچید.» – هاینز دوفنشمیرتز

در زیر تمام نقشه های حواس پرت هاینز دوفنشمیرتز برای قدرت، یک کودک زخمی وجود دارد که توسط والدینش خیانت شده و توسط اوسلوت ها بزرگ شده است. Enneagram Fours اغلب احساس می‌کنند که خارجی هستند و با احساس سوء تفاهم دست و پنجه نرم می‌کنند. این را بارها و بارها با Doofenshmirtz می‌بینیم که جایگاه خود را در جهان از طریق علم و از طریق رابطه عشق / نفرت با دشمن خود Perry the Platypus پیدا می‌کند. Enneagram Fours همچنین میل عمیقی به آزادی شخصی دارد و هدف نهایی Doofenshmirtz جدا شدن از قو،ن اجتماعی Danville و ایجاد امپراتوری کوچک خود است. او ممکن است در روش های خود گمراه شود، اما همیشه میل به یافتن جایگاه منحصر به فرد خود در جهان را برانگیخته است. هویت خودش او می‌تواند امید خود را در مواجهه با ش،ت حفظ کند، در حالی که درد طرد شدن از سوی نزدیک‌ترین افراد را نیز می‌پذیرد.

اطلاعات بیشتر: بر اساس نوع ،اگرام شما، فیلم شرور شما در اینجا آمده است

،اگرام 5 – موریس (زیبایی و هیولا)

پدر دیزنی Enneagram 5 موریس از Beauty and the Beast است

خوشگل: “پدر، فکر می کنی من عجیب و غریب هستم؟”

موریس: “دخترمن؟ فرد؟ از کجا چنین ایده ای به دست می آورید؟»

موریس از نوع Enneagram Five است. او یک رویاپرداز، یک مخترع و یک پدر بسیار فداکار است. Enneagram Fives اغلب نیاز عمیقی به درک و درک دنیای اطراف خود دارند. موریس چیزی را دوست ندارد جز اینکه یکی از اختراعات خود را زیر پا بگذارد یا در افکار تحلیلی خود غرق شود. Enneagram Fives ممکن است در بیان مختصر افکار خود مشکل داشته باشند، و موریس زم، که سعی می‌کند توضیح دهد که بل برای گاستون و دیگران در میخانه چه اتفاقی افتاده است، این را نشان می‌دهد. در حالی که بسیاری از مردم موریس را به قول گاستون عجیب و غریب یا “،انه” می دانند، او توانایی منحصر به فردی برای تفکر خارج از چارچوب، درک احتمالات و ارائه ایده های اصلی دارد.

اطلاعات بیشتر: احساساتی که بر اساس نوع ،اگرام شما از آنها فرار می کنید

،اگرام 6 – مارلین (در جستجوی نمو)

Enneagram 6 Marlin از Finding Nemo

«حالا، تنها چیزی که باید در مورد اقیانوس به خاطر بسپاریم چیست؟ امن نیست. این پسر من است.» – مارلین

مارلین پدر بیش از حد محافظ دوست داشتنی است در جستجوی نمو فیلم های. او مضطرب، ترسناک است و همیشه برای بدترین سناریو آماده است. ،اگرام شش ها اغلب نیاز عمیقی به احساس امنیت و امنیت در محیط خود دارند و ممکن است در مواجهه با عدم اطمینان یا تغییر غرق در نگر، شوند. اما طبیعت بیش از حد محافظ مارلین ناشی از عشق و فداکاری است. او هر کاری که لازم باشد برای محافظت از نمو انجام می دهد، حتی اگر به این م،ی باشد که خودش به اقیانوس برود. Enneagram Sixes در بهترین حالت خود شجاع، وفادار و قابل اعتماد هستند. مارلین به ما می آموزد که مهم نیست چقدر در مواجهه با تغییرات احساس اضطراب می کنیم، هنوز لحظاتی وجود دارد که می تو،م شجاعت رسیدن به فراتر از منطقه راحتی خود را پیدا کنیم و برای آنچه برایمان مهم است بجنگیم.

دیگر Enneagram Six Dads Disney: فا ژو (مولان)، شاه تریتون (پری دریایی کوچک)، رئیس توئی (موآنا)

اطلاعات بیشتر: چگونه هر نوع ،اگرام را اشتباه تفسیر می کنیم

،اگرام 7 – ولگرد (بانو و ولگرد)

Enneagram 7 Tramp از Lady and the Tramp است

بانو: “آیا شما خانواده ندارید؟”

با صدا راه رفتن: «یکی برای هر روز هفته. نکته این است که هیچ کدام از آنها من را ندارند.»

ترمپ بی دغدغه و تکانشی نمونه ای از ،اگرام هفت است. هفت ها تمایل شدیدی به تجربیات جدید، آزادی و تفریح ​​دارند. ولگرد نیز از این قاعده مستثنی نیست، زیرا او عاشق اکتشاف، ریسک ، و ایجاد شرارت عمومی است. در هر شرایطی به نظر می رسد که او یک یا دو ترفند می داند که می تواند به او کمک کند تا از جمجمه خلاص شود. خواه او بیور را متقاعد کند که پوزه لیدی یک «کشنده چوب» است و یا از شرورهای پوند سگ خیانت می کند، ترامپ توانایی منحصر به فردی برای نگاه ، به هر مشکلی و یافتن راه حل های خلاقانه دارد. ،اگرام سون همچنین میل شدیدی به آزادی دارند، چیزی که ترامپ در هنگام انتخاب سرنوشت خود تجسم می کند و تا زم، که ممکن است از ماندن در یک خانواده خودداری می کند.

دیگر Enneagram Seven Dads Disney: توماس اومالی (اشراف زادگان)، مس،ه (فیلم ،انه)، پونگو (101 Dalmations)

اطلاعات بیشتر: مراقبت از خود که در واقع به آن نیاز دارید، بر اساس نوع ،اگرام شما

،اگرام 8 – شاه فرگوس (شجاع)

Enneagram 8 King Fergus از Brave است

“من با دست خالی با شما می جنگم!” – شاه فرگوس

بسیاری از مردم پادشاه فرگوس را به دلیل شخصیت پرهیجان و سرگرم کننده او به ،وان یک هفت تایپ می کنند. اما هشت ها نیز تمایل دارند که از زندگی لذت ببرند. آنها معمولاً تمرکز بیشتری نسبت به هفت نفر دارند و بیشتر توسط خشم نهفته کنترل می شوند تا اضطراب نهفته. فرگوس با داشتن قدرت مشکلی ندارد، اما گاهی اوقات خیلی سریع وارد دعوا می شود و ملکه الینور را مجبور می کند که آشفتگی هایش را پاک کند. Enneagram Eights اغلب رهبر، قوی و سرسخت هستند که نیاز عمیقی به احترام و جدی گرفتن اطرافیان خود دارند. فرگوس نیز از این قاعده مستثنی نیست. او ممکن است شوخی کند، اما در نهایت نقش خود را به ،وان رهبر قبیله بسیار جدی می گیرد. فرگوس مانند ا،ر هشت ها پرانرژی، اعتماد به نفس و محافظ است. اما در بدترین حالت ممکن است بیش از حد تکانشی و پرخاشگر باشد و به جای استفاده از سر خود از گوش دادن به نظرات دیگران یا اقدامی خودداری کند.

یکی دیگر از ،اگرام هشت دیزنی پدر: جورج دارلینگ (پیتر پن)

اطلاعات بیشتر: بر اساس نوع ،اگرام شما، این زن مارول است

،اگرام 9 – سلطان

Enneagram Nine سلطان علاءالدین است

«خب، من سلطان هستم یا من سلطانم؟ از این روز به بعد، شاهزاده خانم با هر ،ی که شایسته بداند ازدواج خواهد کرد. – سلطان

سلطان از علاءالدین یک نسخه نسبتاً ناسالم از Enneagram Nine است. در حالی که او بهترین چیزها را برای یاسمین و پادشاهی اش می خواهد، مدت زیادی طول می کشد تا بفهمد که قدرت اعمال تغییرات را دارد. او احساس می کند که بین خواسته های مختلف مردم در قصر خود درگیر است و وقتی مردم با هم کنار نمی آیند، دچار آشفتگی می شود. برای کنار آمدن با این ناامیدی، او به جای رویارویی با تکالیف، حواس‌پرتی‌ها را حواس‌پرتی می‌یابد، کاری که 9 نفر ناسالم می‌توانند انجام دهند. با این حال، در حالی که سلطان عیوب خود را دارد، او همچنین عمیقاً پرورش دهنده و مهربان است. او طبیعتی سخاوتمند و دیدی باز نسبت به دیگران دارد. زم، که او متوجه می شود که علاءالدین فقط یک پسر بی خانمان است، سلطان درک و قیافه ای بدون قضاوت نشان می دهد و در نهایت تصمیمی می گیرد که به عشق واقعی اجازه می دهد شکوفا شود.

یکی دیگر از ،اگرام ناین دیزنی پدر: الی لابوف (شاهزاده خانم و قورباغه)

اطلاعات بیشتر: سمت تاریک هر نوع ،اگرام

افکار شما چیست؟

آیا از این مقاله لذت بردید؟ آیا فکری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

در کتاب‌های الکترونیکی ما درباره تیپ شخصیتی خود بیشتر کاوش کنید، کشف شما: باز ، قدرت تیپ شخصیتی، INFJ – درک عارف، INTJ – درک استراتژیست، و INFP – درک رویاپرداز. شما همچنین می تو،د با من ارتباط برقرار کنید فیس بوک، اینستاگرام، یا توییتر!




منبع: https://www.psyc،logy،.com/heres-the-disney-dad-youd-be-based-on-your-enneagram-type/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=heres-the-disney-dad-youd-be-based-on-your-enneagram-type