بهترین دکتر داخلی در تهران دکتر لیلا دهقان-یارا مشاور

وی دارای ۱۹ سال سابقه خدمات درمانی و سابقه کار در مراکز درمانی اورژانسی و کلینیک های تخصصی مختلف در شهرهای کرج، نظر آباد، همدان و قم می باشد. در کلینیک ویژه استاد دکتر یلدا کلیه بیمه های درمانی پذیرفته می شود. پس به سیستم درمانی و پزشک خود اعتماد کنید و مراجعه به فوق تخصص ها را به ارجاع آنها بسپارید. ایشان باید بتواند برای درمان بیماری، از تکنیک ها و تکنولوژی پیشرفته استفاده کند تا بیماری به خوبی درمان شود.

اگر در هر یک از اندام‌ها و سیستم‌های داخلی بدن دچار مشکل هستید و می‌خواهید به دکتر متخصص داخلی مراجعه کنید، می‌توانید از طریق سایت دکترتو اقدام کنید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین و تلفنی با پزشک وجود دارد. متخصصان داخلی زایمان یا هر نوع عمل جراحی دیگری انجام نمی دهند و هرگز به درمان بیماری کودکان نمی پردازند. اما با این حال، در تشخیص بیماری های پیچیده بزرگسالان به صورت حرفه ای عمل می کنند‌.متخصصان در کنار یادگیری تشخیص و درمان بیماری ها، برای شناسایی و پیشگیری عوامل خطر مانند فشار خون بالا و کلسترول زمانی برای یادگیری در نظر می گیرند.

  • در میان تخصص های رشته پزشکی، متخصص داخلی از جمله گرایش هایی است که غالبا به وجود آن ها نیاز است.
  • و سایر مناطق کلانشهر تهران را به همراه شماره ی تماس و آدرس مطب بیابید.
  • متخصصان داخلی برای مقابله با هر گونه مشکل بیمار آماده هستند، مهم نیست بیماری ساده یا پیچیده باشد.
  • از بهترین دکترهای ایران نوبت حضوری، مشاوره تلفنی و مشاوره متنی بگیرید، با دکترها به صورت حضوری یا مجازی صحبت کنید و جواب سوال‌های پزشکی‌تان را بگیرید.

بیش از 100 نوع بیماری روماتیسمی وجود دارد که متخصص باتوجه‌به علائم و نشانه‌ها، بیماری را تشخیص می‌دهد. اگر دچار علائم بیماری‌هایی مانند آرتروز، روماتیسم مفصلی، پوکی‌استخوان، نقرس، کمردرد یا میوزیت هستید، باید به متخصص روماتولوژی مراجعه کنید تا با انجام آزمایش‌های لازم بیماری تشخیص داده شود. برای در بیماری‌های روماتیسمی، آرتریت و سایر بیماری‌های مربوط به مفاصل، ماهیچه‌ها و استخوان‌ها باید به متخصص روماتولوژی مراجعه کرد. فوق تخصص روماتولوژی شاخه‌ای دیگر از تخصص داخلی است که در زمینه بیماری‌های روماتیسمی تخصص بالایی دارد. انکولوژی یکی از شاخه‌های فوق تخصص داخلی است که در زمینه تشخیص و درمان سرطان مهارت دارد. متخصص خون و سرطان در تشخیص نوع سرطان، میزان پیشرفت بیماری و احتمال سرایت آن دانش کافی دارد.

سرطان ریه

در حالی که متخصصان عمومی تحت آموزش های خاصی قرار می گیرند تا بتوانند بیماری های خاص را درمان کنند. بنابراین زمانی که شما دقبقاً نمی دانید بیماری یا دردتان مربوط به کدام قسمت است، باید ابتدا به پزشک داخلی مراجعه کنید. او بعد از معاینه و بررسی نتایج آزمایشات شما را به متخصص خوب مربوطه معرفی می کند. با مراجعه به صفحه پزشکان متخصص داخلی، می‌توانید لیست تمام پزشکان داخلی ایران را مشاهده کنید.

پاتولوژیست متخصصی در زمینه پزشکی است که به علل، طبیعت و اثرات بیماری بر روی شخص می پردازد. شاخه های پاتولوژی به روی تغییرات در سلول ها، بافت ها و اندام هایی که در نتیجه یک بیماری هستند، متفاوت است. طب مکمل یا هماتولوژی بخشی از تخصصی پزشکی است که در مراقبت از بیماران مبتلا به دوره نوجوانی رشد می کند.

فوق تخصص گوارش ، کبد و اندوسکوپی کودکان و نو…

چرا که شاید متخصص داخلی بخواهد تست ها و آزمایش هایی را بر روی شما انجام دهد حال این که همین آزمایش ها قبلا توسط پزشک قبلی انجام شده است و شما با ارائه آن ها می توانید از انجام آزمایش معاف شوید. از طرفی به همراه داشتن پرونده پزشکی کمک می کند تا دکتر داخلی بداند درمان چگونه آغاز شده و الان در چه مرحله ای است. دکتر داخلی به عنوان مشاور در تمام بیماری های داخلی می تواند حضور داشته باشد لذا زمانی که بیمار برای اولین بار به او مراجعه نمود باید تمامی آزمایش ها و تست های لازم را از او به عمل بیاورد تا پزشک متخصص مربوطه در زمان معاینه بیمار، یک گام جلو باشد.

پزشک ممکن است باتوجه‌به نوع عفونت داروهایی مانند اسپری بینی، داروی ضد احتقان، ایبوپروفن یا داروهای تسکین‌دهنده سرفه تجویز کند. در صورت مشاهده علائمی مانند سرفه بیش از 3 هفته، درد قفسه سینه، سرفه همراه با خون، احساس خستگی، تعریق شبانه، تب و لرز، ازدست‌دادن اشتها و کاهش وزن حتما باید به دکتر متخصص داخلی مراجعه کنید تا آزمایش تشخیص سل انجام شود. همان‌طور که گفتیم بسیاری از بیماری‌های مربوط به اندام‌ها و سیستم داخلی بدن توسط متخصص داخلی تشخیص‌داده‌شده و درمان می‌شوند. در ادامه برخی از مهم‌ترین بیماری‌هایی که می‌توان برای درمان و مدیریت آنها به متخصص داخلی مراجعه کرد، ذکر می‌کنیم. از شما عزیزان سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی نمودید.

به عبارتی یک پزشک عمومی بعد از قبولی در رشته داخلی و 4 سال تحصیل در این رشته، مجدداً در امتحان فوق تخصصی شرکت کرده و در صورت قبولی در یکی از رشته های فوق تخصصی تحصیل می‌کند. شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های پزشکان داخلی با عمومی در تحصیلات و دانش آنهاست. پزشکان عمومی صرفا همان ۷ یا ۸ مجله خبری پزشکی سال ابتدایی را می‌گذارنند، در حالی که متخصصان داخلی علاوه‌بر آن به مدت چهار سال دیگر در این رشته تحصیل می‌کنند. بر اساس نتایج یک مطالعه جدید که در مجله داروشناسی و دارودرمانی منتشر شده است، کسانی که مرغ و ماهی بیشتری مصرف می‌کنند، کمتر از سایرین در معرض ابتلا به سرطان کبد قرار خواهند داشت.