بهترین دکتر داخلی در تهران لیست تایی https: ift tt 2YFrq2j Fashion, Coat, Lab coat-یارا مشاور

اما دیابت چگونه اتفاق می افتد؟ دیابت زمانی اتفاق می افتد که بیش از حد کم باشد و یا مقاومت در برابر انسولین وجود داشته باشد. وجود علائمی مانند درد شدید و ناگهانی قفسه سینه به ویژه در بازوی سمت چپ به همراه تهوع، تنگی نفس شدید و تعریق نیاز به یک مراقبت ویژه پزشکی دارد، زیرا احتمال دارد نشانه هایی از یک حمله قلبی باشد. به مدت ۵ سال سابقه ریاست بخش داخلی بیمارستان ابن سینا واقع در همدان را دارد. هم اکنون ریاست بخش داخلی بیمارستان خانواده ی ارتش تهران را برعهده دارد. دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر به پزشکان، شما می‌توانید با انتخاب دکمه‌های زیر اقدام به دانلود اپ دکتر ساینا کنید.

  • عوامل مختلفی مانند تغییرات هورمونی در زنان، نوشیدن الکل و کافئین بیش از حد، استرس، داروها و تغییرات خواب می‌توانند باعث بروز میگرن شوند.
  • برخلاف یک متخصص قلب که تنها قلب شما را درمان می‌کند، یک متخصص داخلی به شما در مدیریت تمامی بیماری‌های حاد و مزمنی که ممکن است به آن مبتلا باشید کمک می‌کند.
  • کبد چرب غیرالکلی با مصرف الکل ارتباطی نداشته و در بیشتر مواقع به علت رژیم غذایی ناسالم و عدم تحرک ایجاد می‌شود.
  • گاهی این بیماری به‌مرور ایجاد شده و گاهی بیماری‌های زمینه‌ای مانند مشکلات کلیوی، تومور یا انواع دارو باعث بالارفتن فشارخون می‌شوند.

اگر دستگاه گوارش شما بسیار تحریک‌پذیر شده است یا در ماه حداقل سه بار دچار درد معده و روده می‌شوید، احتمالا به سندروم روده تحریک‌پذیر مبتلا هستید. علائم این بیماری می‌تواند شامل یبوست و اسهال در روزهای متوالی و نفخ است. بهتر است مصرف محصولات لبنی، الکل، کافئین، شیرین‌کننده‌های مصنوعی و نوشیدنی‌های گازدار را کمتر کنند. هورمون‌هایی که در تیروئید ساخته می‌شود، به کنترل عملکردهای حیاتی بدن کمک می‌کنند. انواع مختلفی از بیماری‌های تیروئید را داریم که در هر یک عملکرد و ساختار تیروئید به‌گونه‌ای دچار اختلال شده‌است.

خانم دکتر مرجان امینی

سپس تحصيلات فوق‌تخصص خود را در رشتة عفوني كودكان دانشگاه علوم … پس از اتمام آزمایشات، مشاوره، معاینات و … پزشک داخلی و پزشک متخصص با ترتیب دادن یک قرار ملاقات یا مکاتبات کتبی بهترین تصمیم را برای درمان بیمار اتخاذ مینمایند. در بیماری های مختلف ، متخصص داخلی نقش تشخیص دهنده و درمان کننده داشته و در صورت نیاز وظیفه ی ارجاع بیمار به متخصص های دیگر را دارد. صداقت بهترین متخصص داخلی از دیگر ویژگی هایی است که باعث می شود تمامی شرایط بیمار را به طور کامل به وی باز گوید.

تخصص و مهارت دکتر متخصص داخلی در چیست؟

در حالت کبد چرب ساده التهاب و آسیب به کبد کم است و معمولا باعث آسیب کبدی نمی‌شود. اما در نوع دیگر آن چربی کبد را درگیر کرده و باعث التهاب و آسیب سلول‌های کبدی می‌شود. بیماری کبد چرب در شرایطی ایجاد می‌شود که چربی در کبد تجمع کند. این نوع بیماری به دو نوع کبد چرب الکلی و غیرالکلی تقسیم می‌شود. کبد بیشتر الکلی که مصرف می‌کنید، تجزیه کرده و از بدن خارج می‌کند.

بهترین دکتر داخلی در شیراز کیست؟

در کنار تحصیلات، فاکتورهای دیگری مانند مهارت، مطالعه و پژوهش‌های علمی، به‌روز بودن اطلاعات پزشکی، تعهد و دلسوزی نیز شاخص‌های مهمی برای برتری یک پزشک بر دیگری است. بسیاری از پزشکان عمومی به دلیل انجام مطالعات و پژوهش‌های آزاد علم و مهارت بیشتری از آنچه که تحصیل کرده‌اند، مجله خبری پزشکی دارند. هنگامی که دچار یبوست می شویم چه راه و روشهای درمانی می توانند به ما کم کنند و باعث رفع آن می شوند چه کارهایی به ما در این زمینه کمک می کنند یبوست می تواند ریشه در فشار به ناحیه کمر درطول روز، خواب نا آرام شب، و حتی جوش های روزهای بعد داشته باشد.

اگر به دنبال بهترین دکتر داخلی هستید، می‌توانید از طریق سایت دکترتو اقدام کنید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین و تلفنی با متخصص وجود دارد. بیماری‌های مختلفی وجود دارد که استخوان‌ها را درگیر می‌کنند و باعث شکستن استخوان‌ها می‌شوند.