بهترین دکتر زنان برای زایمان سزارین بهترین دکتر سزارین تهران سزارین با دکتر ندا حاجیها-یارا مشاور

این پزشکان در زمینه جراحی های زیبایی ناحیه تناسلی مانند تزریق ژل و چربی به لابیا، لابیاپلاستی و … نیز فعالیت میکنند. دوستان و آشنایان می‌توانند به شما کمک کنند که بازه جستجوی خود را کمتر کنید؛ از طرف دیگر باید این اطلاعات و شنیده‌ها را نظارت و مدیریت کنید. این بدان معنی است که سوابق و موسساتی که با این پزشکان کار می‌کنند بررسی کنید؛ اینکه موسسات، بیمارستانها و کلینیک‌هایی که با این متخصصان همکاری می‌کنند، چقدر معتبر هستند، اهمیت بسیار زیادی دارد. به یاد داشته باشید که ترتیب دادن شرایط مناسب برای زایمان در منزل کار مشکلی است و شما باید مطمئن باشید که این کار بهترین انتخاب برای شما است.

  • ممکن است این سوال برای شما پیش آید که یک متخصص خوب را چگونه انتخاب کنیم یا بهترین دکتر زنان چه کسی است؟ در ادامه با ویژگی های این پزشکان بیشتر آشنا می شوید.
  • تخصص زنان و زایمان، یکی از حوزه های پزشکی است که بر مسائل منحصر به بانوان تمرکز می کند.
  • همچنین در صورتی که پزشکان برنامه کاری خود را تکمیل کرده باشند، می‌توانید در زمان دلخواه خود نوبت دریافت کنید.
  • مديران , پزشكان , پرستاران و سايركاركنان بيمارستان كه مجموعا خانواده آتيه ناميده مي‌شوند , اصل ارتقاء رضامندي بيماران و مراجعين را محور كار خويش قرار داده و تا به امروز در مسير اجراي اين اصول تلاش مستمر داشته اند .
  • سزارین، لاپاروسکوپی، لابیاپلاستی، هیسترکتومی، هیسترسکوپی، میومکتومی، جراحی کیست تخمدان، فیبروم رحم، بستن لوله فالوپ، بیوپسی، کولپوسکوپی و جراحی هایی از این دست در حیطه‌ی وظای ف متخصصین زنان و زایمان است.
  • یکی از زیر شاخه‌های پزشکی زنان ، Cosmetic Gynecology می‌باشد و جراح زیبایی زنان مبادرت به انجام جراحی‌هایی نظیر پرینورافی ( تنگ کردن واژن ) ، لابیاپلاستی ( کوچک کردن لبه‌های خارجی واژن ) و تزریق چربی در لابیاماژور و واژن می نماید.

اما گروهی دیگر از پزشکان در حوزه زنان و زایمان تنها بر روی موارد خاصی تمرکز کرده و خدمات تخصصی تری را در این زمینه ها ارائه مینمایند. گاهی هم ممکن است با تخصصی به نام OB-Gyn (با تلفظ اُ بی جین) مواجه شوید. منظور از OB-Gyn همان چیزی است که در ایران با نام «دکتر زنان و زایمان» شناخته می‌شود.

جراح و متخصص بیماریهای زنان و زایمان

تاریخ و ساعت مراجعه به پزشک را انتخاب کرده و نوبت خود را رزرو کنید. امکان تلفن گویا نیز برای بسیاری از پزشکان فعال است و می‌توانید بدون محدودیت زمانی نوبت خود را رزرو کنید. ممکنه که شما به علت مشغله کاری فرصت نوبت گیری حضوری و تلفنی را نداشته باشید. با کمک سامانه نوبت دهی پزشکان دکتریاب شما می توانید به صورت 24 ساعته از پزشکان متخصص زنان و زایمان نوبت بگیرید و یا مشاوره تلفنی داشته باشید. اگر برای مشاوره و پرسش برخی سوالات مانند چرا پریود نمی‌شویم؟ ، بهترین قرص‌ های ضدبارداری چیست؟، درمان دردهای قاعدگی چیست؟و …

متخصصان زنان و زایمان برای درمان و جراحی پیچیده ترین بیماری های این زمینه آماده شده اند و لازم است که برای این موارد و زایمان های غیر طبیعی مثل سزارین به ایشان مراجعه شود. سایت پذیرش۲۴ خدماتی را برای شما فراهم آورده تا در سریعترین زمان و به راحت ترین شیوه نوبت دهی با جستجوی پزشک مورد نظر مجله خبری پزشکی خود، نوبت خود را از دکتر فوق تخصص زنان، زایمان و نازایی در بروجن دریافت نمایید. جدیدترین آدرس، تلفن مطب، ساعت کاری، سوابق کاری و علمی، رزومه و تحصیلات پزشکان بروجن را در سایت پذیرش۲۴ مشاهده نمایید. جهت کاربری بهتر و بهره مندی کامل از خدمات، اپلیکیشن پزشک مشاوره پذیرش۲۴ را دانلود کنید.

خانم دکتر فاطمه شهسوار حقیقی

این بیماری علائمی مانند بی‌نظمی در پریود یا پریودهای طولانی ایجاد می‌کند. نیاز نباشد برای تفسیر جواب آزمایشتان توسط پزشک، حضورا مراجعه کنید. مثل هميشه عالي، چندمين تجربه مشاوره با ايشون بود صبور مسئول مهربون من از دكتر ساينا باهاشون اشنا شدم و حضوري هم رفتم پيششون و به خيلي ها معرفيشون كردم. سلام يک سوالي از آقاي دکتر پرسيدم جوابش خوب و قانع کننده بود با توجه به اينکه تعطيلات بود و من به پزشک خودم دسترسي نداشتم جواب آقاي دکتر خيلي بهم اميد واري داد تشکر ميکنم.جوابشون کامل بود.

هرساله درمان‌های جدیدی برای ناباروری زنان ابداع می‌شود، پس مطمئن شوید که پزشکتان از روش‌های جدید اطلاعات کافی دارد. برای یافتن بهترین پزشک متخصص زنان، زایمان و نازایی در سایت دکترتو از فیلترهای جست و جوی پیشرفته استفاده کنید. بهتر است دختران از سن بلوغ و پدیدار شدن علائم آن به دکتر زنان خوب مراجعه کنند.

به عبارتی هر خانمی که قصد بارداری دارد باید تحت نظر یک متخصص زنان قرار بگیرد تا مراقبت‏ های دوران بارداری و بررسی‏ های لازم را تحت نظر وی انجام دهد. ابتلا به عفونت های زنان جز لاینفک زندگی روزمره بانوان است که از دغدغه ها و نگرانی بسیاری از زنان شده است. با وجود پیشرفت های بسیار در عرصه پزشکی درمان بیماری عفونت زنان دیگر یک مشکل حاد نخواهد بود و تنها با تشخیص درست و مراجعه به یک دکتر زنان می توان به درمان بیماری پرداخت. متاسفانه یکی از بیماری های شایع در خانم ها بی اختیاری در ادرار است که به علت زایمان های زیاد و مکرر بروز می کند. دکتر زنان و نازایی با توجه به شدت بی اختیاری می تواند دارو یا ورزش های خاصی را تجویز کند یا به جراحی بپردازد. فوق تخصص زنان و زایمان در اصفهان با بررسی‌های جامع ابتدا علت نازایی را مشخص می‌کند و سپس از روش‌های مختلفی مانند IVF و غیره به درمان آن می‌پردازد.

اما برای انتخاب متخصص در این زمینه که با تجربه و حرفه ای باشد باید به یک سری نکات توجه کنید که در ادامه این نکات را به شما می گوییم. زمانی که به پزشک زنان مراجعه می‌کنید باید وضعیت جسمی و سوابق پزشکی خود را به طور کامل شرح دهید. خجالت را کنار بگذارید و هر سئوالی که دارید، از او بپرسید، از روش‌های پیشگیری از بارداری گرفته تا علائم بیماری‌های مقاربتی، می‌توانید همه این موضوعات را با پزشک خود در میان بگذارید. گواهینامه پزشک را که در مطب وجود دارد را بررسی و به دنبال بورد تخصصی زنان و زایمان باشید. به مطب چند پزشک رفته و از بیمارانی که برای چندمین بار است که به مطب این پزشک مراجعه می کند در مورد رفتار، روش های درمانی و مراقبت های قبل و بعد از جراحی و … پرس و جو کنید. این پزشک بعد از گذراندن دوره دستیاری و کسب خدمات مربوطه در این زمینه، دانش و مهارت مناسب برای پیشگیری، درمان و جراحی اندام های مهمی همچون سیستم تولید مثل زنان، پستان، بارداری و زایمان را می آموزد.