بهترین دکتر زنان زایمان در شهر زیبا+ آدرس و شماره تلفن ️- برترین پزشک-یارا مشاور

تاریخ و ساعت مراجعه به پزشک را انتخاب کرده و نوبت خود را رزرو کنید. امکان تلفن گویا نیز برای بسیاری از پزشکان فعال است و می‌توانید بدون محدودیت زمانی نوبت خود را رزرو کنید. ممکنه که شما به علت مشغله کاری فرصت نوبت گیری حضوری و تلفنی را نداشته باشید. با کمک سامانه مجله خبری پزشکی نوبت دهی پزشکان دکتریاب شما می توانید به صورت 24 ساعته از پزشکان متخصص زنان و زایمان نوبت بگیرید و یا مشاوره تلفنی داشته باشید. اگر برای مشاوره و پرسش برخی سوالات مانند چرا پریود نمی‌شویم؟ ، بهترین قرص‌ های ضدبارداری چیست؟، درمان دردهای قاعدگی چیست؟و …

  • در این مطلب رسانه اینترنتی پزشک آشنا را همراهی کنید تا علاوه بر آشنایی با مناسب ترین ترفندها برای تشخیص بهترین متخصصین زنان و زایمان ، اطلاعات کاملی در مورد خدمات که این گروه از پزشکان ارائه می دهند را نیز کسب نمایید.
  • سایت پذیرش۲۴ خدماتی را برای شما فراهم آورده تا در سریعترین زمان و به راحت ترین شیوه نوبت دهی با جستجوی پزشک مورد نظر خود، نوبت خود را از دکتر فوق تخصص زنان، زایمان و نازایی در بروجن دریافت نمایید.
  • با وجود کرونا و تغییر شرایط زندگی همه مردم امروزه نوبت دهی آنلاین مورد توجه افراد قرار گرفته است.
  • هزینه ویزیت دکترهای زنان و زایمان و نازایی با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است.
  • به این ترتیب بیمار برای نوبت گیری از دکتر نیاز به روش‌های سنتی مثل تلفن زدن یا مراجعه حضوری ندارد.

این بیماری علائمی مانند بی‌نظمی در پریود یا پریودهای طولانی ایجاد می‌کند. نیاز نباشد برای تفسیر جواب آزمایشتان توسط پزشک، حضورا مراجعه کنید. مثل هميشه عالي، چندمين تجربه مشاوره با ايشون بود صبور مسئول مهربون من از دكتر ساينا باهاشون اشنا شدم و حضوري هم رفتم پيششون و به خيلي ها معرفيشون كردم. سلام يک سوالي از آقاي دکتر پرسيدم جوابش خوب و قانع کننده بود با توجه به اينکه تعطيلات بود و من به پزشک خودم دسترسي نداشتم جواب آقاي دکتر خيلي بهم اميد واري داد تشکر ميکنم.جوابشون کامل بود.

آموزش دریافت نوبت دکتر زنان، زایمان و نازایی از دکتردکتر

به عبارتی هر خانمی که قصد بارداری دارد باید تحت نظر یک متخصص زنان قرار بگیرد تا مراقبت‏ های دوران بارداری و بررسی‏ های لازم را تحت نظر وی انجام دهد. ابتلا به عفونت های زنان جز لاینفک زندگی روزمره بانوان است که از دغدغه ها و نگرانی بسیاری از زنان شده است. با وجود پیشرفت های بسیار در عرصه پزشکی درمان بیماری عفونت زنان دیگر یک مشکل حاد نخواهد بود و تنها با تشخیص درست و مراجعه به یک دکتر زنان می توان به درمان بیماری پرداخت. متاسفانه یکی از بیماری های شایع در خانم ها بی اختیاری در ادرار است که به علت زایمان های زیاد و مکرر بروز می کند. دکتر زنان و نازایی با توجه به شدت بی اختیاری می تواند دارو یا ورزش های خاصی را تجویز کند یا به جراحی بپردازد. فوق تخصص زنان و زایمان در اصفهان با بررسی‌های جامع ابتدا علت نازایی را مشخص می‌کند و سپس از روش‌های مختلفی مانند IVF و غیره به درمان آن می‌پردازد.

گر گرفتگی ،تپش قلب ،نعریق ، اضطراب و بی خوابی علائمی هستند که در گذر زمان از بین می روند اما مشکلاتی از قبیل خطر ابتلا به پوکی استخوان ، بیماری های قلبی و عروقی و افسردگی همواره وجود خواهند داشت. اگر بخواهیم به صورت جدی به “نحوه سالم ماندن” توجه کنیم و مراقب خود باشیم، بهتر است! اولین ویزیت زنانه از دوران نوجوانی حدود سنین 13 تا 15 سالگی انجام شود. فرد انتخابی شما عزیزان، باید فردی مطمئن و مورد اعتماد باشد و شما در کنار او احساس خوبی داشته باشید تا در گفتن صحبت های خصوصی و رازهای خود و مسائل نگران کننده، با او به مشکل روحی و ارتباطی برنخورید. همانطور که گفته شد، اینگونه ملاحظات در روند بارداری نیز به شما کمک بزرگی خواهد کرد.

دکتر عاطفه فتاحیان

اگر برای اولین بار است که می خواهید زایمان کنید بهتر است، حداقل چند عکس زایمان طبیعی یا فیلم و کلیپ زایمان طبیعی انسان را مشاهده کنید. پس از انجام زایمان سزارین لازم است بیشتر از گذشته به رعایت بهداشت ناحیه اندام تناسلی رسیدگی کرد. پس از فارغ شدن با روش سزارین باید حداقل به مدت یک ساعت تحت نظر پزشک باشید، در طول این مدت مدام باید میزان فشار خون، ضربان قلب، میزان خونریزی و انقباضات رحمی تان بررسی و چک شود تا از بروز عارضه های دیگر جلوگیری شود. پیش از ورود به اتاق زایمان از مادر آزمایش خون گرفته می شود تا با بررسی نتایج آن تشخیص دقیق تر صورت بگیرد و عملی موفقیت آمیزی را پشت سر بگذارد. اطلاعاتی در خصوص زایمان سزارین در اختیار مادر قرار دهد و آمادگی های لازمه را ایجاد کند تا درحین عمل با مشکلی مواجه نشوند. بيمارستان آتيه در زميني به مساحت 4300 متر مربع و زيربناي تقريبي مترمربع با 12 طبقه مي باشد.

دکتردکتر لیست کاملی از متخصصین زنان، زایمان و نازایی سراسر کشور را به شما معرفی می‌کند. کافی است ابتدا شهر خود را انتخاب کنید، لیست پزشکان را ببینید و با توجه به امتیاز و نظرات سایر بیماران درباره دکتر، نوبت خود را رزرو کنید. از لیست تخصص‌های دکتردکتر، «زنان، زایمان و نازایی» را انتخاب کنید. بعد از تعیین شهر، وارد پروفایل پزشکان شده و اطلاعات آن‌ها را مشاهده کنید.

اما برای انتخاب متخصص در این زمینه که با تجربه و حرفه ای باشد باید به یک سری نکات توجه کنید که در ادامه این نکات را به شما می گوییم. زمانی که به پزشک زنان مراجعه می‌کنید باید وضعیت جسمی و سوابق پزشکی خود را به طور کامل شرح دهید. خجالت را کنار بگذارید و هر سئوالی که دارید، از او بپرسید، از روش‌های پیشگیری از بارداری گرفته تا علائم بیماری‌های مقاربتی، می‌توانید همه این موضوعات را با پزشک خود در میان بگذارید. گواهینامه پزشک را که در مطب وجود دارد را بررسی و به دنبال بورد تخصصی زنان و زایمان باشید. به مطب چند پزشک رفته و از بیمارانی که برای چندمین بار است که به مطب این پزشک مراجعه می کند در مورد رفتار، روش های درمانی و مراقبت های قبل و بعد از جراحی و … پرس و جو کنید. این پزشک بعد از گذراندن دوره دستیاری و کسب خدمات مربوطه در این زمینه، دانش و مهارت مناسب برای پیشگیری، درمان و جراحی اندام های مهمی همچون سیستم تولید مثل زنان، پستان، بارداری و زایمان را می آموزد.

براي دومين باري بود که از ايشان مشاوره و درمان خواستم و هر دو بار نيز بسيار فوري پاسخگو بودند و خيلي با صبر و حوصله و متعهدانه طبابت کردند. برای تحقیق در مورد اعتبار و مدارک و گواهی‌نامه‌های پزشک متخصص می‌توانید در اینترنت جستجو کنید و یا از بیمارستانهای محل فعالیت آنها سوال کنید. این پزشکان به متخصص غدد درون ریز هم معروف هستند و موارد مربوط به ناباروری، غدد و هورمون های درون ریز را مورد مطالعه قرار می دهند. رِسااولین سامانه ارتباط پزشک با بیمار در کشور است و بیماران عزیز براحتی و بدون نیاز به حضور در مطب پزشک می توانند با پزشک خوب از هر جایی در ارتباط باشند. پزشکان گرامی نیز می توانند تماس های بیماران خود را در سامانه رِسا مدیریت کنند.

هرساله درمان‌های جدیدی برای ناباروری زنان ابداع می‌شود، پس مطمئن شوید که پزشکتان از روش‌های جدید اطلاعات کافی دارد. برای یافتن بهترین پزشک متخصص زنان، زایمان و نازایی در سایت دکترتو از فیلترهای جست و جوی پیشرفته استفاده کنید. بهتر است دختران از سن بلوغ و پدیدار شدن علائم آن به دکتر زنان خوب مراجعه کنند.

متخصصان زنان و زایمان برای درمان و جراحی پیچیده ترین بیماری های این زمینه آماده شده اند و لازم است که برای این موارد و زایمان های غیر طبیعی مثل سزارین به ایشان مراجعه شود. سایت پذیرش۲۴ خدماتی را برای شما فراهم آورده تا در سریعترین زمان و به راحت ترین شیوه نوبت دهی با جستجوی پزشک مورد نظر خود، نوبت خود را از دکتر فوق تخصص زنان، زایمان و نازایی در بروجن دریافت نمایید. جدیدترین آدرس، تلفن مطب، ساعت کاری، سوابق کاری و علمی، رزومه و تحصیلات پزشکان بروجن را در سایت پذیرش۲۴ مشاهده نمایید. جهت کاربری بهتر و بهره مندی کامل از خدمات، اپلیکیشن پزشک مشاوره پذیرش۲۴ را دانلود کنید.