بهترین دکتر زنان و زایمان تهران + شماره تماس و آدرس مطب بهترین دکتر

پزشکی زنان یا بیماری‌های زنان و زایمان یا گایناکولوژی (Gynaecology یا Gynecology) یکی از رشته‌های تخصصی پزشکی است. البته در کشورهای اروپایی و امریکایی تخصص دیگری به نام Obstetrician هم وجود دارد که وظیفه‌اش مراقبت از خانم‌ها در حین بارداری و کمک به آنها در به دنیا آوردن فرزند است. مامایی یکی از رشته های علوم پزشکی است که دانش آموختگان آن برای مراقبت مادران و نوزادان آماده می شوند همچنین می توانند به مراجعین خود آموزش و مشاوره زناشویی و پیشگیری یا آمادگی برای بارداری بدهند.

  • دكتر مژگان كريمي جراح و متخصص زنان و زايمان و نازايي داراي بورد تخصصي از دانشگاه تهران با نمره عالي در حال حاضر با كوله باري از تجربيات حرفه اي در حال انجام خدمات به هموطنان عزيزم ميباشم و خدارا شاكرم.
  • متخصص زنان و زایمان خوب باید راز دار بوده و شرایطی را فراهم کند که بیمار بدون هر گونه نگرانی مشکلات خود را عنوان کند.
  • هزینه واژینوپلاستی یا تنگ کردن کانال واژن با لیزر در مقایسه با جراحی بسیار کمتر خواهد بود.
  • سیکل تخمک‌گذاری در دخترها و زنان با خونریزی‌های ماهانه و آماده سازی رحم برای تخمک‌گذاری است.
  • فعالیت این متخصصین با توجه به نوع فلوشیپ آن‌ها در زمینه‌‌های انکولوژی زنان، اختلالات کف لگن در زنان، نازایی و ناباروری، پریناتولوژی، لاپاراسکوپی و … متفاوت می‌شود.
  • خشکی واژن بیماری است که در زنان در هر سنی ممکن است رخ دهد، اما گروه سنی که این بیماری در زنان شایع است می تواند در دوران یائسگی و پس از آن رخ دهد.

ماما به بهداشت فردی و بیماری‌های جزئی زنان می‌پردازد درحالیکه دکتر زنان مسئول رسیدگی به مسائل تخصصی‌تر و پیچیده است. ماما در جهت بهبود سلامت روحی و عاطفی زنان قدم برمی‌دارد اما دکتر زنان به صورت خاص مسائل پزشکی را پیش می‌برد. به منظور حل هریک از مشکلات ذکر شده، ویزیت آنلاین دکتر زنان و زایمان نیاز است. تعدادی از دکترهای زنان ترجیح می‌دهند فقط در یکی از این رشته‌ها کار کنند و وارد رشته‌ی دیگر نشوند. مثلا عده‌ای از دکترهای زنان تعداد در مسائل بهداشتی زنان ورود می‌کنند و کاری به حاملگی و زایمان ندارند.

جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی

متخصصین زنان با عنوان کامل دکتر زنان، زایمان و نازایی شناخته می‌شوند. دکتر زنان، زایمان و نازایی مسئولیت تشخیص، مراقبت و درمان قاعدگی‌های نامنظم و دردناک، کیست‌های تخمدان و رحم، آندومتریوز، افتادگی رحم، افتادگی مثانه، عفونت‌های واژن، بیماری‌های تناسلی، اختلالات هورمونی، یائسگی و… دکتر فریده مظفری کرمانی جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی می باشد.

پزشک زنان مراقبت از همه اینها و حتی موارد دیگری را ارائه می دهد. در واقع بسیاری از پزشکان در تخصص های مختلف، از جمله بهترین متخصص زنان و زایمان، پس از پایان دوره آموزشی تئوری خود، دوره های آموزشی عملی را زیر نظر بهترین و مجرب ترین پزشکان می گذرانند. در مرحله اول باید دکتری که انتخاب می کنید به عنوان بهترین دکتر زنان در تهران در بهترین دانشگاه های تهران و خارج از کشور تحصیلات خود را انجام داده باشد. برای انتخاب بهترین بهتر است در مورد میزان تحصیلات و گذراندن دوره های تخصصیپزشکانمختلف اطلاعات کسب کنید. همچنین بارداری، سیر و کنترل آن و انجام زایمان طبیعی یا عمل سزارین و عوارض آن نیز در این بخش قرار دارند. بیماری‌هایی مانند اکلامپسی و پره‌اکلامپسی، حاملگی خارج‌رحمی، سقط خود به‌ خودی، جداشدن جفت، زایمان سخت و …

در مورد متخصص جراح و متخصص زنان و زایمان بیشتر بدانید

سیکل تخمک‌گذاری در دخترها و زنان با خونریزی‌های ماهانه و آماده سازی رحم برای تخمک‌گذاری است. بعد از آن رحم آماده باروری است که اگر باروری انجام نشود، بافت رحم شروع به ریزش می‌کند. تخمک‌گذاری و تولید هورمون‌های استروژن و پروژسترون در این محل انجام می‌شود؛ بنابراین سلامت این اندام بسیار ضروری است.

سپس حساب کاربری خود را به تعداد دقایقی که می خواهید با پزشک خود صحبت کنید، شارژ کنید. این کار را با استفاده از درگاه امن بانکی و یا کد USSD می توانید انجام دهید. کیست تخمدان کیسه ایست که از مایعات پر است و در داخل یا سطح تخمدان به وجود می آید. علائمی همچون درد های شکمی و حالت تهوع از جمله علائم کیست تخمدان هستند.

یکی ازجراحی های زیبایی واژنعمل پرینورافییاتنگ کردن مدخل ورودی واژناست این عمل ترمیمی به منظور کاهش سایز مدخل واژن صورت می گیرد که برخی موارد عمل لابیاپلاستی را در جهت تکمیل این عمل می توان انجام داد. زمانی این دارو تزریق می شود که دهانه رحم ۵ سانتی متر باز شده است. روشی است که در آن پدر اموزش میبیند تا بتواند در دوران بارداری و زایمان به همسر خود کمک کند. در این روش مادر در یک وان پر آب قرار می گیرد و درد کمتری را تجربه خواهد کرد. معاینات بالینی، تست‏ های آزمایشگاهی و روش‏ های پاراکلینیکی اساس تشخیص بیماری‏ های ژنیکولوژی هستند. یک پزشک بعد از گذراندن 7 سال دوران پزشکی عمومی خود، مجدداً در آزمون دستیاری شرکت کرده و در صورت رسیدن به حد نصاب لازم به تحصیل در این رشته می‌پردازد.