بهترین متخصص داخلی-یارا مشاور

دکتر حامد زارعی یکی از بهترین دکتر داخلی در ایران به حساب می آیند که در زمینه تخصصی خویش یعنی بیماری ها داخلی، قلب و عروق، ریه، گوارش و آندوسکوپی، دیابت و هم چنین غدد و روماتولوژی تحقیقات متعددی را به انجام رسانده اند. ایشان در شهر شیراز به عنوان پزشک نمونه، چهار بار برگزیده شده اند و 23 سال سابقه درخشانی را ارائه خدمات نموده اند. دکتر نیلوفر نیک پوری در سال ۱۳۸۱ موفق به اخذ مدرک تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی همدان شد و دارای متخصص داخلی، بیماری های گوارش، غدد، ریه، روماتیسم و کلیه می باشد. چه کسی به عنوان دکتر داخلی شناخته می شود؟ دکتر داخلی بر روی مراقبت های لازم بزرگسالان تمرکز دارد و قادر به تشخیص طیف وسیعی از بیماری هایی که بزرگسالان را تهدید می کند، می باشند. حداقل ۳ سال از دوره ۷ ساله پزشکی آنها مختص به یادگیری نحوه پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های بزرگسالان اختصاص داده شده است.

  • شما میتوانید اطلاعاتی نیز درباره بیماری های مختلف در این سایت کسب کنید.
  • از این به بعد دکتر داخلی به عنوان یک مشاور در کنار متخصص مربوطه قرار خواهد گرفت.
  • اولین بیماری که ما در این قسمت از مقاله قصد داریم در رابطه با آن برای شما همراهان عزیز صحبت کنیم بیماری دیابت است که تشخیص و درمان آن توسط متخصص داخلی امکان پذیر است.
  • ایشان باید تخصص و تبحر کافی در زمینه درمان بیماری ها داشته باشد.
  • از شما عزیزان سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی نمودید.
  • پزشکان داخلی همچنین ارزیابی های پیش از عمل را نیز انجام می‌دهند.

دکتر محمدباقر لاریجانی متخصص بیماری های داخلی و غدد درون ریز و متابولیسم می باشند که در سال 1340 در شهر قم متولد شده اند. ایشان از جمله بهترین دکتر داخلی در ایران به حساب می آیند که در سال 1366 مدرک پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران به اتمام رساندند. دکتر لاریجانی مجله خبری پزشکی بورد تخصصی بیماری های داخلی را در سال 1372 در زمینه غدد درون ریز و متابولیسم کسب نمودند. ایشان عضو انجمن گوارش و کبد، نائب رئیس انجمن دیابت فارس، عضو انجمن دیابت آمریکا و انگلیس و عضو هیئت مدیره انجمن متخصصین داخلی و هم چنین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کازرون می باشند.

دکتر ناصر شخص سلیم

از این به بعد دکتر داخلی به عنوان یک مشاور در کنار متخصص مربوطه قرار خواهد گرفت. فوق تخصص اورولوژی در مورد دستگاه ادراری در زنان، مردان و کودکان دانش کافی داشته و همچنین بیماری‌های مرتبط با دستگاه تناسلی را تشخیص داده و درمان می‌کند. ترشح بیش از حد هورمون تیروئید باعث مصرف انرژی زیاد، احساس خستگی، بالارفتن ضربان قلب، کاهش وزن و ایجاد مشکلات عصبی می‌شود. کم‌کاری تیروئید نیز باعث ایجاد حس خستگی، اضافه‌وزن و عدم تحمل سرما می‌شود. شرایط مختلفی می‌توانند باعث اختلال در تولید هورمون تیروئید شوند. اگر علائم مربوط به این دو اختلال را دارید باید سریعا به متخصص داخلی مراجعه کنید تا داروهای موردنظر تجویز شود.

جنگ زمستانی و اشتباه ۳ ساله غرب در قبال پوتین

به گونه ای که غضروف سالم مفصل را می پوشاند و موجب می شود که استخوان ها بر روی هم نلغزند. در برخی افرادی با این مشکل مواجه هستند، مشاهده شده که برخی از غضروف ها شکسته شوند. ایشان باید مطب شخصی خود را در بهترین و مناسب ترین موقعیت مکانی در شیرار احداث کرده باشد تا بیماران دسترسی راحتی به مطب داشته باشند. پزشکانی که به عنوان پزشک خانواده فعالیت می‌کنند، معمولا دکتر عمومی هستند. این دسته از پزشکان به طور مستقیم با خانواده‌های تحت پوشش ارتباط دارند. درمان‌های اورژانسی و مداخله زودهنگام برای آن از بیمارانی که در معرض خطر قرار دارند.

این فرایند بخش بیولوژیکی و طبیعی بدن است و با علائمی مانند گرگرفتگی، علائم احساسی، اختلال در خواب و کاهش انرژی خود را نشان می‌دهد. درمان‌های مؤثری برای کاهش این علائم وجود دارد که متخصص داخلی می‌تواند با هورمون‌درمانی یا داروهای دیگر آن را انجام دهد. بسیاری از بیماری‌های گوارشی علائم شبیه به هم داشته و برای تشخیص دقیق بیماری باید به پزشک مراجعه کرد. بیماری‌هایی مانند رفلاکس معده، سنگ کیسه صفرا، سلیاک، کرون، سندرم روده تحریک‌پذیر و هموروئید جزء مشکلات گوارشی هستند که نسبت به دیگر بیماری‌ها شایع‌ترند. اگر مشکوک به هر یک از این بیماری‌ها هستید، باید برای بررسی دقیق به پزشک داخلی مراجعه کنید.