تماس با ما دکتر زنان متخصص زنان و زایمان جراح زنان زایمان سزارین زایمان طبیعی

بیماری‌های زیادی مانند عفونت‌های قارچی، اختلال‌های هورمونی زنان و کیست تخمدانی وجود دارند که باعث شده تا شما به متخصص زنان، زایمان و نازایی نیاز پیدا کنید. برای رهایی از درد و درمان بیماری خود می‌توانید از لیست بهترین پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی نوبت دریافت کنید. در حال حاضر دکتر تو در شهرهای مختلف فعال است و نوبت گیری اینترنتی بسیاری ازبهترین پزشکان تهران،بهترین پزشکان شیراز،بهترین پزشکان بوشهروبهترین پزشکان بندر عباساز این طریق فعال شده است.

  • ایشان دارای 17 سال سابقه درخشان در حوزه ی درمان و انجام جراحی زنان می باشد.
  • رحم زنان در لگن و انتهای واژن قرار دارد و محل رشد و رشد جنین است.
  • این اندام توسط ماهیچه ها محافظت می شود، اما اگر این ماهیچه ها و رباط های حمایت کننده در این ناحیه قدرت خود را از دست بدهند و شل شوند، باعث افتادگی رحم می شود.

لیست آدرس و تلفن بهترین جراح و متخصص زنان و زایمان خوب در تهران را به همراه نوبت دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین مشاهده کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با جراح و متخصص زنان و زایمان بهتر است بدانید تشخیص و درمان بیماری‌های زنان همچون عفونت دستگاه تناسلی، کیست تخمدان، نزدیکی دردناک، سرطان تخمدان و یا رحم، قاعدگی دردناک و اختلالات قاعدگی بر عهده پزشک متخصص زنان و زایمان است. بارداری، پیشرفت و کنترل آن، زایمان طبیعی و یا عمل سزارین از جمله مواردیست که در این حیطه پزشکی قرار دارد. بیماری‌هایی نظیر اکلامپسی و پره‌اکلامپسی، حاملگی خارج‌رحمی، سقط خودبه‌خودی، جداشدن جفت، زایمان سخت و … همچنین برای انجام جراحی‌های زیبایی زنان بقاید به متخصص زنان مراجعه کنید.

مشاوره پزشکی تلفنی با متخصص زنان و زایمان چگونه ممکن است؟

ماما ها می توانند به تنهایی مراحل زایمان طبیعی را انجام داده و از نوزاد و مادر مراقبت جسمی و روحی داشته باشند. از طرفی می توان برای مشکلات معمول یا معاینه های رایج زنان مثل تست پاپ اسمیر یا عفونت ها ابتدا به ماما مراجعه کرد. سبک زندگی، رژیم غذایی و قرص‌های مختلف که مصرف می‌شود باعث اختلالات هورمونی می‌شود.

متخصص زنان زایمان و نازایی

ابتلا به عفونت های زنان جز لاینفک زندگی روزمره بانوان است که از دغدغه ها و نگرانی بسیاری از زنان شده است. با وجود پیشرفت های بسیار در عرصه پزشکی درمان بیماری عفونت زنان دیگر یک مشکل حاد نخواهد بود و تنها با تشخیص درست و مراجعه به یک دکتر زنان می توان به درمان بیماری پرداخت. در شهریور ۱۳۲۳، نخستین بیمارستان زنان به نام بیمارستان وزیری توسط دکتر جهانشاه صالح پایه گذاری شد. از سال ۱۳۳۰، جراحی‌های زنان در بخش زنان و زایمان بیمارستان گوهرشاد انجام شد و پس از آن در بیمارستان‌های شهرهای تبریز، شیراز، اهواز و مشهد، بخش‌های زنان و زایمان تاسیس شدند. در نهایت در سال ۱۳۴۲ گروه آموزشی بیماری‌های زنان و زایمان تشکیل شد.

علاوه بر این با رژیم غذایی نامناسب و خوردن قرص‌های مختلف احتمال بروز بعضی بیماری‌ها بیشتر می‌شود. عدم تحرک و فعالیت کافی و مواد شیمیایی در مواد بهداشتی علل دیگری بر ظهور بیماری‌های مختلف است. تمامی حقوق این سایت برای درمانکده (شرکت سلامت هوشمند طاهران) محفوظ است. اگر هرگونه زخم، ضایعه یا توده‌ای در نواحی تناسلی نظیر واژن و مقعد دارید. اگر یک دختر 14 ساله هستید و تغییرات مرتبط با دوران بلوغ را مشاهده نکرده‌اید. مثل هميشه عالي، چندمين تجربه مشاوره با ايشون بود صبور مسئول مهربون من از دكتر ساينا باهاشون اشنا شدم و حضوري هم رفتم پيششون و به خيلي ها معرفيشون كردم.

متخصص زنان ، زایمان ، نازایی

زیرا بسیاری از همین علائم کوچک، در صورت عدم توجه می تواند منجر به ایجاد خطرات جانی برای نوزاد یا مادر شوند. پزشک زنان و زایمان باید عشق، علاقه، صبر و حوصله بالایی داشته باشد. چرا که یک خانم در حین زایمان شرایط بسیار حساسی داشته و حرکات و حرف های غیر ارادی بسیاری را از خود بروز می دهد و یک پزشک باید با صبر و حوصله به او آرامش داده و به یاد داشته باشد که مسئولیت جان دو نفر یعنی مادر و کودک به عهده اوست. میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.