جنایات نفرت در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2024 افزایش یافت


جو بایدن و جیل بایدن <،on cl،="link caas-lightbox" aria-label="View larger image" ،le="" data-ylk="sec:image-lightbox;slk:lightbox-open;elm:expand;itc:1">

پرزیدنت بایدن و بانوی اول جیل بایدن در یک بنای یادبود در نزدیکی یک فروشگاه مواد غذایی که محل تیراندازی گسترده در بوفالو، نیویورک، در ماه مه 2022 بود. (نیکو، کام/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

یک گزارش آوریل ائتلافی از سازمان‌های حقوق بشر هشدار می‌دهد که انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ بار دیگر در آستانه افزایش جرایم ناشی از نفرت است.

گزارش کنفرانس رهبری: «از جریان اصلی نفرت و ش،ت پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در رسیدگی من، به اطلاعات نادرست، فضای کنونی مملو از فرصت‌هایی برای ادامه روند افزایش نفرت تا انتخابات 2024 است – مگر اینکه اقدامی انجام شود». صندوق آموزش، بازوی تحقیقاتی کنفرانس رهبری در زمینه حقوق مدنی و بشر، بیان می کند.

این گزارش که از یافته‌های ۲۳۰ سازمان ملی حقوق بشر استناد می‌کند، «الگویی غیرقابل انکار که در طول چهار دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته ظهور کرده است» را نشان می‌دهد که نشان می‌دهد «جنایت‌های ناشی از نفرت گزارش‌شده در طول انتخابات افزایش یافته است».

همانطور که ایالات متحده به سمت چیزی می رود که کارشناسان معتقدند چیز دیگری خواهد بود این گزارش که چرخه انتخاباتی عمیقاً قطبی کننده است، نسبت به آنچه در پیش است هشدار می دهد، بر اساس داده‌های FBI که تعداد جرایم ناشی از نفرت در دوره‌های ریاست‌جمهوری گذشته را نشان می‌دهد، با شروع سال 2008 انتخاب اولین رئیس جمهور سیاه پوست، باراک اوباما.

باراک اوباما<،on cl،="link caas-lightbox" aria-label="View larger image" ،le="" data-ylk="sec:image-lightbox;slk:lightbox-open;elm:expand;itc:1">

پرزیدنت باراک اوباما در اجرای قانون پیشگیری از جنایات نفرت متیو شپرد و جیمز برد جونیور، 28 اکتبر 2009. (Win McNamee/Getty Images

تعداد گزارش شده جرایم ناشی از نفرت در سال انتخابات 2012 نسبت به سال قبل حدود 5 درصد افزایش یافته است. بر اساس این گزارش، داده های FBI نشان می دهد که جرایم ناشی از نفرت از سال 2015 بیش از 80 درصد افزایش یافته است. از 2014 تا 2015، گزارش شده جنایات نفرت علیه مسلمانان آمریکا 70 درصد افزایش یافته است. که در نوامبر 2016، ماهي كه دونالد ترامپ به ،وان رئيس جمهور انتخاب شد، اف‌بي‌آي بالاترين تعداد جنايات نفرت‌انگيز ثبت شده در بيش از يك دهه را گزارش كرد. از سال 2019 تا 2020، تعداد جرایم ناشی از نفرت گزارش شده افزایش یافته است بیش از 13 درصد در بحبوحه خشونت های پیرامون تظاهرات عدالت نژادی در سال. بزرگترین دسته قرب،ان حوادث سوگیری برای جنایات ناشی از نفرت همچنان سیاه پوستان هستند 49 درصد افزایش داشته است. علاوه بر این، در بحبوحه افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده، جنایات نفرت ضد آسیایی به شدت افزایش یافت نزدیک به 150% از سال 2019 تا سال انتخابات 2020، به ،وان موارد تبعیض مرتبط با کووید، مانند سرفه ، یا تجاوز فیزیکی، گزارش شد.

<،on cl،="link caas-،on collapse-،on" aria-label="" ،le="" data-ylk="elm:readmore;slk:Story continues">داستان ادامه دارد

مایکل لیبرمن، مشاور ارشد سیاستگذاری در مرکز حقوق فقر ج،ی، یکی از شرکای گزارش، به یاهو توضیح داد: «یکی از اه، عالی این گزارش این است که یک هشدار اولیه در مورد آنچه که می‌تو،م ببینیم و چه چیزی را می‌تو،م پیش‌بینی کنیم، ارسال کند. اخبار.

وی افزود: «با دانستن اینکه چگونه چرخه های انتخاباتی باعث ایجاد نفرت و عادی سازی نفرت در گذشته شده است، و م،ای آن از نظر اعمال خشونت واقعی علیه مردم بر اساس ویژگی های شخصی چیست، باید مطمئن شویم که هر کاری که می تو،م انجام می دهیم. لیبرمن گفت: به‌،وان یک ،ت، به‌،وان سازمان‌های مبتنی بر جامعه، مطمئن شویم که برای چرخه انتخابات 2024 آماده هستیم.

ال،یس رودریگز<،on cl،="link caas-lightbox" aria-label="View larger image" ،le="" data-ylk="sec:image-lightbox;slk:lightbox-open;elm:expand;itc:1">

ال،یس رودریگز از بوفالو، نیویورک، در یادبود فروشگاه مواد غذایی. (کنت نیشیمورا/لس آنجلس تایمز از طریق گتی ایماژ)

در ماه مارس، FBI مکمل خود را برای آمار جنایات ناشی از نفرت در سال 2021 منتشر کرد تا شکاف موجود در گزارش‌های سازمان‌های مجری قانون را برطرف کند که نشان می‌دهد از سال 2020 تا 2021، تعداد FBI دوباره افزایش یافته است. افزایش 11.6% از 8120 تا 9065. نژاد/قومیت/نسب عامل عامل انگیزه 63 درصد از حوادث تک سوگیری بوده است. جرایم ناشی از نفرت ضد سیاهپوستان همچنان بزرگترین دسته حوادث سوگیری هستند، با 31.1٪ از کل حوادث تک سوگیری در سال 2021، آ،ین سالی که اطلاعات کاملی برای آن در دسترس است.

یکی دیگر از موضوعات مش، در میان عاملان خشونت جمعی، استفاده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای مصرف و انتشار اطلاعات نادرست پیرامون تئوری های توطئه بود. سازمان‌های ضد نفرت، شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی را به دلیل مشارکت در جو سیاسی آشفته پیش از چرخه انتخابات 2024 سرزنش کرده‌اند.

خاخام یونا پسنر، مدیر مرکز عمل مذهبی اصلاح یهودیت، به یاهو گفت: «۱۱ یهودی در نمازخانه کنیسه درخت زندگی به قتل رسیدند، زیرا این مرد به خاطر مطالبی که در شبکه‌های اجتماعی می‌خواند رادیکال شده بود». «همانطور که تیرانداز بوفالو، تیراندازی ضد سیاه‌پوستان که برتری‌گرای سفیدپوست است و به دروغ جایگزین اعتقاد دارد، یهودیان جهان را کنترل ،د، به‌طور مشابه در فضای مجازی رادیکال شدند. بنابراین ما واقعاً باید این پلتفرم‌ها را تصاحب کنیم.»

در حالی که کنگره اولین قانون فدرال جنایات نفرت را در سال 1968 تصویب کرد، چنین حوادثی به ندرت در تاریخ آمریکا جدید هستند. با این حال، این گزارش افزایش جنایات ناشی از نفرت را به انتخابات سال 2008 مرتبط می کند.

اعضای جنبش ناسیونال سوسیالیست<،on cl،="link caas-lightbox" aria-label="View larger image" ،le="" data-ylk="sec:image-lightbox;slk:lightbox-open;elm:expand;itc:1">

اعضای یک گروه نئونازی در سال 2008 در نزدیکی ساختمان کنگره راهپیمایی ،د. (دیوید اس. هالووی/گزارش توسط گتی ایماژ)

“تحقیقات نشان داده است که چرخه انتخابات 2008 به ،وان “تولد مجدد” جنبش شبه نظامیان ضد ،تی از دهه 1990 عمل کرد. در هفته‌های پای، انتخابات 2008 شاهد افزایش جنایات ناشی از نفرت علیه اقلیت‌های نژادی و قومی بودیم، زیرا ایالات متحده اولین رئیس‌جمهور سیاه پوست خود را انتخاب کرد.

نادیا عزیز، مدیر برنامه های صندوق آموزش کنفرانس رهبری، به یاهو نیوز گفت که کمپین ترامپ در سال 2016 “ناسیونالیست های سفیدپوست را قدرتمند کرد و برای آنها بستری فراهم کرد.”

سازمان‌هایی که در تهیه این گزارش مشارکت داشتند، می‌گویند که مقامات ،تی وظیفه دارند در جریان پیشروی کشور به سمت انتخابات ریاست‌جمهوری آینده درباره جنایات ناشی از نفرت صحبت کنند.

استیون فریمن، نایب رئیس حقوق مدنی در ضد نفرت: «من فکر می‌کنم که این مسئولیت برای هر ،ی که در نقش رهبری است، هر ،ی که برای ریاست‌جمهوری یا مقامی نامزد می‌شود یا هر،ی که در حال حاضر در ،ت است، مسئولیت دارد تا از منبر خود برای صحبت علیه نفرت استفاده کند. لیگ افترا، به یاهو نیوز گفت. بخشی از آن صحبت ، نه فقط علیه یک نوع نفرت است، بلکه به طور گسترده‌تری علیه نفرت است، اگر علیه یهودستیزی، علیه نژادپرستی، ضد دگرباشان ،، علیه مسلمانان، علیه سایر اشکال تعصب و تعصب صحبت کنید. ”

علاوه بر این، گروه‌های ضد نفرت از ،ت فدرال خواسته‌اند تا اطمینان حاصل کند که شرکت‌های فناوری مانند متا، یوتیوب و توییتر شفافیت را افزایش داده و برای رسیدگی به حوادث ناشی از نفرت، «سرمایه‌گذاری در پلتفرم زدایی از نفرت برای انتخابات محلی، ایالتی و ملی آینده» دارند. در حالی که این شرکت‌ها چنین سیاست‌هایی را اعمال می‌کنند، اما برخی از گروه‌هایی که در این گزارش مشارکت داشته‌اند، اعتقاد دارند که این سیاست‌ها به درستی اجرا نمی‌شوند.

بنای یادبودی در آن سوی خیابان بازار دوستانه تاپس <،on cl،="link caas-lightbox" aria-label="View larger image" ،le="" data-ylk="sec:image-lightbox;slk:lightbox-open;elm:expand;itc:1">

یادبودی در آن سوی خیابان بازار دوستانه تاپس در بوفالو، جایی که یک تیراندازی دسته جمعی نژادپرستانه رخ داد. (کنت نیشیمورا/لس آنجلس تایمز از طریق گتی ایماژ)

بسیاری از تیم های اعتماد و ایمنی به نوعی از بین رفته اند. بنابراین، ما باید مطمئن شویم، به ویژه در مورد این انتخابات، این تیم‌هایی که اطلاعات نادرست، ایمنی و محتوا را نظارت می‌کنند، بازسازی می‌شوند.» ما فقط باید مطمئن شویم که آنها برای اتفاقات آینده آماده هستند.”

این گزارش همچنین اشاره می‌کند که جنایات ناشی از نفرت کمتر گزارش می‌شوند و از کنگره می‌خواهد که سازمان‌های مجری قانون را موظف کند تا قبل از انتخابات 2024، داده‌های مربوط به جرایم ناشی از نفرت را به FBI و و، دادگستری ارائه کنند.

فریمن گفت: «داده‌ها سیاست‌ها را هدایت می‌کنند، اما وقتی تعداد زیادی از سازمان‌های مجری قانون که قرار است به FBI گزارش دهند، یا گزارشی را صفر می‌کنند یا اصلاً گزارش نمی‌دهند، این یک مشکل واقعی است. «این واقعاً تلاش‌ها برای تخصیص منابع بیشتر را مختل می‌کند، تلاش‌ها برای تأکید بر اهمیت اولویت‌ها.»


منبع: https://news.ya،o.com/report-hate-crimes-poised-to-surge-during-the-2024-presidential-campaign-202843724.html