حذف یقه سفید است: Rehabs Stress Rehabs 18,000 $+ استراحت فرسودگی سلامتی ارائه می دهد


غیبت در ارتفاع 36000 فوتی زنگ بیداری برای جنی گراهام بود. این تاجر که برای شرکت درب، چند میلیون دلاری Quintessentially Ltd. در لندن کار می کرد، مدتی با بی خوابی و ناراحتی های معده دست و پنجه نرم می کرد، اما او آن را به ،وان استرس معمولی رد کرد. او اکنون می‌گوید: «من فقط فشار می‌دادم، در مسیر جاه‌طلبی پیش می‌رفتم. اما وقتی او در آغوش یک غریبه در جایی در آمریکای میانه از خواب بیدار شد، متوجه شد که مشکل بزرگتری وجود دارد.

پزشکان، از جمله یک متخصص مغز و اعصاب، در نهایت آن را تایید ،د. آزمایش خون، نوار مغزی و تست استرس قشر آدرنال همگی از یک تشخیص حمایت ،د: بدن او سوخته بود. کورتیزول، هورمون استرس، بیداد می کرد و باعث شد او برای همیشه به 11 سالگی برسد. این لحظه ای بود که زندگی را تغییر داد و او را در مسیر شغلی کاملاً جدیدی قرار داد. در ماه می، گراهام 38 ساله، همراه با یکی از بنیانگذاران، جنی موریس، اولین فیلم را افتتاح خواهند کرد. استراحت عمیق «خانه»، زنجیره‌ای از استراحتگاه‌های برنامه‌ریزی‌شده با هدف درمان افرادی که از علائم دقیق فرسودگی رنج می‌برند.


منبع: https://www.bloomberg.com/news/articles/2023-04-20/burnout-retreats-are-the-latest-elite-wellness-cure-for-white-collar-wipeout