در اینجا رنگی است که به بهترین شکل نشان دهنده تیپ شخصیتی Myers-Briggs® شما است


آیا بین رنگ و MBTI® همبستگی وجود دارد؟ آیا عاشق کاوش در زیبایی شناسی، پالت رنگ ها و تاثیر رنگ بر روانشناسی خود هستید؟

من همیشه دوست داشتم در مورد نظریه های تصادفی روانشناسی بیاموزم. به ویژه روانشناسی رنگ و نمادگرایی. رنگ‌های مختلف برای برانگیختن احساسات مختلف یا نشان‌دهنده ویژگی‌های شخصیتی مختلف است. به ،وان مثال، غذا خوردن در یک اتاق آبی ممکن است باعث شود احساس آرامش بیشتری داشته باشید (اما همچنین گرسنگی کمتری داشته باشید!).

امروز ما به نماد رنگ ها نگاه می کنیم و بررسی می کنیم که رنگ به بهترین وجه نشان دهنده ویژگی های هر یک از 16 تیپ شخصیتی است!

مطمئن نیستید تیپ شخصیتی شما چیست؟ جدید ما را بگیرید پرسشنامه شخصیت در اینجا. یا می تو،د از MBTI® رسمی استفاده کنید اینجا.

در اینجا رنگی است که به بهترین شکل نشان دهنده تیپ شخصیتی Myers-Briggs® شما است

ISTJ – برنز

رنگ ISTJ برنز است

برنز نماد قابل اعتماد بودن، قابل اعتماد بودن و قوی بودن است. من این رنگ را برای ISTJ انتخاب کردم زیرا آنها یکی از حساس ترین انواع امنیتی هستند. آنها هوس روال، قابلیت اطمینان و ثبات دارند. در هرج و مرج، این نوع اغلب ،، هستند که بر روی مسائل عملی تمرکز می کنند و مطمئن می شوند که کشتی در مسیر باقی می ماند. آنها جزئیات را دنبال می کنند، برنامه ریزی می کنند و بر روش های آزمایش شده و واقعی تمرکز می کنند. عملی بودن طبیعی آنها می تواند آنها را به لنگر قدرت برای اطرافیانشان تبدیل کند.

درباره ISTJ ها بیشتر بیاموزید: 21 سرگرمی که ISTJ ها دوست دارند

ISTP – سبز

رنگ ISTP آبی است

رنگ سرمه ای نمادی از ویژگی هایی مانند منطق، اتکا به نفس، آرامش و عملی بودن است. این ویژگی‌ها به خوبی با ویژگی‌های افراد دارای تیپ شخصیتی ISTP، که معمولاً درجه بالایی از خودکفایی و عمل‌گرایی از خود نشان می‌دهند، همسو هستند. ISTPها دائماً به دنبال وضوح ذهنی هستند، که اغلب با رنگ آبی همراه است. آنها بدون توجه به وظایفی که بر عهده می گیرند، برای ثبات منطقی و جهت گیری روشن در افکار خود تلاش می کنند. آن‌ها اغلب افکار خود را بررسی می‌کنند تا مطمئن شوند که با تعصبات، احساسات یا تفکرات آشفته و درهم‌پیچیده در هم نگرفته‌اند.

درباره ISTP ها بیشتر بد،د: 24 نشانه که نشان می دهد شما یک ISTP، تیپ شخصیتی هوشیار هستید

ISFJ – یاسی

رنگ ISFJ یاسی است

یاس بنفش رنگی بسیار آرامش بخش است که نشان دهنده حساسیت و مهرب، است. این کاملاً با ISFJ ها مطابقت دارد، زیرا این تیپ ها اغلب روح های ملایم با قلب های بزرگ هستند. آنها درک ذاتی از احساساتی دارند که افراد را به حرکت در می آورد و به دنبال کمک به اطرافیان خود از راه های عملی هستند. یاس بنفش همچنین نشان دهنده آرامش و شفقت است که هر دوی آنها ISFJ از خود بیرون می زند. آنها می توانند در موقعیت های پرتنش بسیار آرام و مستقر باشند و به اطرافیان خود کمک کنند تا آرامش و هماهنگی پیدا کنند.

درباره ISFJ ها بیشتر بد،د: م،ای تیپ شخصیتی ISFJ چیست؟

ISFP – ماهی قزل آلا

رنگ ISFP سالمون است

رنگ غنی ماهی سالمون بیانگر فردیت، مهرب، و ابراز وجود است. این رنگ برای ISFP که به دنبال راه‌های خلاقانه برای بیان دنیای درونی خود هستند، عالی به نظر می‌رسد. برای ISFP، زندگی در راستای همسویی با باورهای عمیق در مورد چیزهای م،ادار زندگی است. بسیاری از ISFP ها آرزوی تجربه و تنوع احساسی دارند. گاهی اوقات، این می تواند در تکانشگری خود را نشان دهد (یکی دیگر از ویژگی های مرتبط با رنگ ماهی قزل آلا)، اما همیشه به دنبال ایجاد زندگی پر جنب و جوش و م،ادار است.

درباره ISFP ها بیشتر بد،د: 10 چیزی که هرگز نباید به یک ISFP بگویید

ESTJ – مارون

رنگ ESTJ مارونی است

ESTJ ها افرادی هستند که به سمت بهره وری و عملی حرکت می کنند. مارون برای این نوع بسیار من، است، زیرا نمادی از اشتیاق، قدرت و جاه طلبی است. این رنگی از عزم و رهبری است، هر دو ویژگی ESTJ ها معمولاً دارای بیل هستند. مارون همچنین نشان دهنده شجاعت است. چیزی که ESTJ ها باید داشته باشند تا بتوانند تیم های موفقی را رهبری کنند و تصمیمات دشواری بگیرند. آنها به جای اجتناب از چالش ها، قدرت خود را با مق، با چالش ها نشان می دهند.

ESTP – قرمز

رنگ ESTP قرمز است

قرمز رنگی پر جنب و جوش و پر جنب و جوش است که نشان دهنده عمل، انرژی، اشتیاق و قدرت است. من نمی توانستم تیپ شخصیتی بهتری از ESTP برای این رنگ پیدا کنم! ESTP ها با اشتیاق به زندگی در زمان حال زندگی می کنند و به دنبال بهترین استفاده از هر لحظه هستند. آنها از ریسک ، ابایی ندارند. در واقع، اگر خطری وجود نداشت، زندگی برای ESTP ،ل کننده خواهد بود! قرمز همچنین با اشتیاق و خوش بینی همراه است، دو ویژگی که اغلب ESTP ها را تعریف می کنند. روحیه ماجراجویانه و قابل انجام آنها به همه زمینه های زندگی سرایت می کند. خوشبختانه، جنبه عملی و منطقی ESTP نیز نقشی در تعدیل ماهیت ریسک پذیری آنها و کمک به آنها برای ماندن بر زمین بازی می کند.

ESFJ – سبز

رنگ ESFJ سبز است

سبز نمادی از هماهنگی و رشد است و نشان‌دهنده سبک پرورشی و ساده ESFJ است. افرادی که ترجیحات ESFJ دارند، وظیفه خود را ایجاد هماهنگی و حمایت از اطرافیان خود می دانند. آنها اغلب ،بی هستند که افراد را کنار هم نگه می دارند و با مراقبت از نیازهای بین فردی و درک انواع تفاوت های عاطفی به دیگران کمک می کنند در زندگی موفق شوند. سبز همچنین نماد تعادل و ثبات است – چیزی که در قلب ESFJ ها عزیز است، زیرا آنها به دنبال حفظ نظم و رفاه در زندگی خود هستند.

ESFP – سوخته سینا

رنگ ESFP sienna سوخته است

ESFP ها هیجان را دوست دارند و زندگی را با اشتیاق و شور زندگی می کنند. رنگ سوخته سینا نمایانگر کامل این موضوع است، زیرا نمادی از ماجراجویی، اشتیاق و خلاقیت است. سینا سوخته همچنین نشان دهنده گرمی و اجتماعی بودن است – دو بخش مهم از شخصیت ESFP. این تیپ‌ها در برقراری ارتباط با مردم عالی هستند و اغلب ایده‌های خود را به روشی خلاقانه بیان می‌کنند که با همه اطرافیانشان طنین‌انداز می‌شود. آنها اغلب گفت،ا را پر جنب و جوش و پرانرژی نگه می دارند و به همه کمک می کنند تا در لحظه احساس سرزندگی بیشتری داشته باشند. ESFP ها با طبیعت گرم و برون گرا خود می توانند هر موقعیتی را سرگرم کننده تر و لذت بخش تر کنند!

INTJ – کبالت آبی

رنگ INTJ آبی کبالتی است

این رنگ تیره نشان دهنده درون نگری، خلاقیت و عقل است. این رویکرد منطقی و متمرکز INTJ به زندگی را منع، می کند، زیرا آنها دائماً به دنبال افزایش و کشف ایده های نوآورانه هستند. آنها متفکر، مستقل هستند و اغلب به دنبال دانش هستند تا بتوانند به درک عمیق تری از جهان برسند. آبی کبالت همچنین نشان دهنده تنهایی است، چیزی که INTJ ها میل دارند تا بتوانند روی اه، خود تمرکز کنند و ال،ا و بینش ها را بیابند. این نوع یک حل‌ال مشکل شگفت‌انگیز است که اغلب با چشم‌اندازهای نوآورانه از آینده و برنامه‌های استراتژیک گسترده ارائه می‌شود.

درباره INTJ ها بیشتر بد،د: 24 نشانه که نشان می دهد شما یک INTJ، تیپ شخصیتی استراتژیست هستید

INTP – آبنوس

رنگ INTP آبنوس است

آبنوس رنگی است با مع، متعدد، اما به ویژه برای نشان دادن رمز و راز، حکمت و دانش شناخته شده است. این یک نمایش من، از INTP است: این گونه‌ها برای منطق ارزش قائل هستند، از کشف اسرار جهان لذت می‌برند و اغلب درباره موضوعات مختلف اطلاعات زیادی دارند. آنها عاشق کاوش ایده ها و کشف اطلاعات جدید هستند و همیشه به دنبال دانش و درک بیشتر هستند. رنگ آبنوس نیز با محفوظ بودن همراه است و این کیفیت در بین INTP ها رایج است. آنها تمایل دارند خصوصی باشند و در بیان سریع احساسات و تصمیمات خود مردد باشند. به جای صحبت ،، اغلب ترجیح می دهند در پس زمینه بمانند و از راه دور تحلیل کنند. اما با تمرین کافی، INTPها می توانند به رهبران و مبتکران بسیار تأثیرگذار تبدیل شوند!

INFJ – بنفش

رنگ INFJ بنفش است

این رنگ عمیق و الهام بخش نماد رمز و راز، شهود و تخیل است. این رنگ عالی برای INFJ ها است، زیرا این نوع ها میل به درک ال،ا، مع، و امکانات دارند. آنها اغلب درک عمیقی از مردم دارند و می توانند بهترین ها را در آنها به نمایش بگذارند. بنفش همچنین نشان دهنده خلاقیت است. INFJ ها افراد بسیار خلاقی هستند که می توانند راه حل های منحصر به فردی برای مشکلات به ظاهر حل نشدنی ارائه دهند. اما بیشتر از آن، این تیپ‌ها حس هدفمندی و میل زیادی به ایجاد تأثیر م،ادار بر جهان دارند. آنها مشتاق کمک به دیگران هستند و اغلب تمام تلاش خود را می کنند تا دنیا را به مک، بهتر برای همه تبدیل کنند.

درباره INTP ها بیشتر بیاموزید: 24 نشانه که نشان می دهد شما یک INTP، تیپ شخصیتی اعجوبه هستید

INFP – مرجان

رنگ INFP مرج، است

مرج، رنگی است که نمادی از فردیت، خلاقیت و مهرب، است – همه اینها از ویژگی های مهم INFP هستند. این گونه ها آتش درونی دارند که آنها را به سمت زندگی خارق العاده و منحصر به فرد سوق می دهد. INFP‌ها نمی‌خواهند «جایگاه» یا همگام با وضعیت موجود باشند. آنها می خواهند مسیر خود را بسازند و تغییر ایجاد کنند. در بهترین حالت، آنها فوق العاده مهربان و دلسوز هستند و اغلب نیازهای دیگران را بر نیازهای خود ترجیح می دهند. مرجان همچنین نشان دهنده هارمونی و تعادل است – دو چیز که INFP ها برای آنها ارزش زیادی قائل هستند، زیرا آنها به دنبال ایجاد آرامش درونی با زندگی ، با وجدان و ایده آنها از پتانسیل درونی خود هستند.

درباره INFP ها بیشتر بد،د: نگاهی به رهبر INFP

ENTJ – بورگوندی

رنگ ENTJ شرابی است

رنگ شرابی نماد قدرت، شدت و جاه طلبی است. همه اینها ویژگی های مش، تیپ شخصیتی ENTJ هستند. ENTJهایی که رویاگرا و تصویر بزرگ هستند، هدفشان موفقیت است و مایلند سخت کار کنند و عرق و تلاش لازم برای رسیدن به اه،شان را به کار ببندند. آنها اغلب به ،وان رهبران طبیعی دیده می شوند که می توانند به دیگران انگیزه بدهند و حرکتی را به سمت یک ایده مش، از آینده ایجاد کنند. این تیپ عاشق چالش‌ها و فراتر رفتن از محدودیت‌های خود هستند – و معمولاً در صدر قرار می‌گیرند!

ENTP – زرد

رنگ ENTP زرد است

رنگ زرد که نمادی از ،د، کنجکاوی و اشتیاق است، نشان دهنده عالی تیپ شخصیتی ENTP است. این تیپ ها بسیار ادراکی هستند و همیشه به دنبال راه های جدیدی برای درک دنیای اطراف خود هستند. آنها عاشق کشف ایده های جدید و یافتن ارتباط بین مفاهیم مختلف هستند. زرد همچنین نشان دهنده سطح بالایی از انرژی است. ENTP ها اغلب انرژی ذهنی زیادی دارند و معمولاً می توانند با طیف وسیعی از گفت،ا و موضوعات هماهنگ باشند. ذهن آنها دائماً از ایده ها هجو می کند و از این چالش لذت می برند که ببینند تا چه حد می توانند آنها را پیش ببرند!

درباره ENTP ها بیشتر بد،د: نگاهی به رهبر ENTP

ENFJ – سرخابی

رنگ ENFJ سرخابی است

سرخابی رنگی است که نماد شادی، شفقت و تفکر شهودی است. برای ENFJ، که اغلب “مربی” نامیده می شود، این رنگ من، است. ENFJ ها تلاش می کنند تا پتانسیل افراد را ببینند و دیگران را تشویق کنند تا به دنبال بزرگترین رویاهای خود بروند. آنها درک شهودی از افراد دارند که به آنها امکان می دهد در سطح عمیق تری با آنها ارتباط برقرار کنند و با یکدیگر در جهت اه، مش، کار کنند. سرخابی همچنین نماد بازیگوشی است، چیزی که ENFJ ها در بیل دارند. آنها اغلب شادی و خنده را در هر موقعیتی به ارمغان می آورند و ارتباطات مثبتی را با اطرافیان خود ایجاد می کنند.

درباره ENFJ ها بیشتر بد،د: 24 نشانه که نشان می دهد شما یک ENFJ، نوع شخصیت مربی هستید

ENFP – نارنجی

رنگ ENFP نارنجی است

ENFP های مشتاق و پرشور به دنبال تبدیل جهان به مک، بهتر هستند. نارنجی رنگ من،ی برای آنهاست، زیرا نمادی از خلاقیت، خوش بینی و احساسات است. برای ENFP، زندگی فرآیندی از کشف ایده های جدید، تعقیب رویاهای بزرگ و درک احساسات و ارزش های عمیق تر آنهاست. زندگی برای ENFP ها آنقدر پر از امکان است که اغلب خود را در ماجراجویی های بی پایان کشف خود می بینند. نارنجی همچنین نمادی از هیجان است که ENFP ها برای حفظ انگیزه و الهام بخشیدن به آن میل دارند. آنها عاشق این هستند که بتوانند ناشناخته ها را کشف کنند و همیشه برای یک چالش هیجان انگیز آماده هستند!

درباره ENFP ها بیشتر بد،د: مق، با غلبه عاطفی به ،وان یک ENFP

افکار شما چیست؟

آیا از این مقاله لذت بردید؟ آیا بینش یا ایده ای دارید که بخواهید به اشتراک بگذارید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

در کتاب های الکترونیکی ما اطلاعات بیشتری در مورد تیپ شخصیتی خود پیدا کنید، کشف شما: باز ، قدرت تیپ شخصیتی، INFJ – درک عارف، INTJ – درک استراتژیست، و INFP – درک رویاپرداز. شما همچنین می تو،د با من ارتباط برقرار کنید فیس بوک، اینستاگرام، یا توییتر!

کتاب الکترونیکی کشف شما درباره 16 تیپ شخصیتی مایرز-بریگز




منبع: https://www.psyc،logy،.com/heres-the-color-that-best-represents-your-myers-briggs-personality-type/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=heres-the-color-that-best-represents-your-myers-briggs-personality-type