در مورد آموزش شناختی-فیزیکی، نشانگرهای زیستی مغز، زوال عقل، کتامین، بازی های فکری، معماها و موارد دیگر


به آ،ین نسخه 2022 خبرنامه الکترونیکی SharpBrains خوش آمدید، که دارای چند خبر منتخب سلامت مغز و تیزرهای سرگرم کننده است تا مغز شما را به چالش بکشد و به همه ما کمک کند خارج از چارچوب فکر کنیم.

#1. «همه موافقند که Google Gl، هنگام ورود به بازار ش،ت خورد، اما برای من، این نمادی از امید است… این الهام بخش مردم بود که فراتر از روش‌های سنتی حرکت در مورد محیط زیست ما فکر کنند. به جای نگاه ، از پایین به یک دستگاه، می‌تو،م به دنیا نگاه کنیم و اطلاعات دیجیتالی را پوشش دهیم. این یکی از اولین گام ها در همگرایی فیزیکی-دیجیتالی بود که امروزه در بسیاری از صنایع شاهد آن هستیم. و به ،وان ،ی که اختراعات زیادی خلق کرده است که هرگز آزمایشگاه را ، ن،د یا برای بازار خیلی زود بودند، من عاشق این واقعیت هستم که Gl، اصلاً ظاهر شد! – سخنان حکیمانه کارآفرین نوروتکنولوژی دکتر کوری لاتان در کتاب جدید (و عالی) خود. فناوری را به ،وان پلی در زمان ببینید: شکل دادن به آینده سلامت مغز از طریق نوآوری‌های امروزی – از جمله نوآوری‌هایی که «ش،ت می‌خورند»

#2. «بعضی از مردم می‌خواهند به جای نشستن، تمرینات شناختی را در حین حرکت انجام دهند، و این واقعاً با توجه به داستان‌های حکایتی درباره بازی‌هایی مانند «انقلاب رقص» به ،وان امک، برای مزایای واقعی صحبت می‌کند.» – خواکین A. Anguera، دانشیار UCSF. و مدیر بخش بالینی Neuroscape. مطالعه را ببینید: یک رویکرد ،یبی تمرین شناختی-فیزیکی ممکن است با افزایش سن، ذهن و بدن را بهبود بخشد

#3. با توجه به اینکه عملکرد سریع کتامین و اثرات تجزیه‌کننده غیرمنتظره آن را به گزینه‌ای بالقوه ارزشمند برای درمان مشکلات سلامت روان تبدیل می‌کند، ما مأموریت داریم این راز را در تقاطع بین فارماکولوژی و علوم اعصاب کشف کنیم. مطالعه فواید شناختی کتامین را در بیماران مبتلا به افسردگی مقاوم به درمان مشخص می کند

#4. “گروه قدرد، نویسی سطوح سپاسگزاری را حفظ کرد و استرس و عاطفه منفی را در یک ماه پس از مداخله کاهش داد” – این جنبه نگهداری به ویژه جالب است. آثار شکرگزاری را ببینید: یادداشت‌های شکرگزاری برای کاهش استرس و فرآیندهای شناختی منفی دیده می‌شود

#5. بودجه جدید چشمگیر – به ویژه با توجه به شرایط بازار – با هدف شناسایی «بیومارکرهای مغز با تجزیه و تحلیل فعالیت EEG، عملکرد وظایف رفتاری، داده‌های پوشیدنی، ژنتیک و سایر عوامل برای تطبیق هر بیمار با داروی Alto من،». ببینید Alto Neuroscience، پیشگام روانپزشکی دقیق، 35 میلیون دلار برای پیشرفت پلتفرم بیومارکر دیجیتالی به درمان جمع آوری می کند.

#6. چند خبر بد مشاهده کنید که FDA به برنامه آزمایشی پیش گواهینامه (Pre-Cert) پایان می دهد و می گوید که مرجع جدیدی برای تنظیم نرم افزار به ،وان یک دستگاه پزشکی (SaMD) لازم است.

#7. و چند خبر خوب: «(Péter Hudomiet، نویسنده اصلی مطالعه) گفت این امکان نیز وجود دارد که با توجه به مطالعات متعددی که در مورد اقدامات لازم برای جلوگیری از زوال عقل منتشر شده است، برخی از این کاهش ممکن است به افرادی نسبت داده شود که به چنین توصیه هایی توجه می کنند. مشاهده مطالعه کاهش شدید (نزدیک به یک سوم) در شیوع زوال عقل در بین افراد بالای 65 سال در ایالات متحده را نشان می دهد.

#8. در نهایت، در اینجا چند مورد است بازی های فکری برای تحریک آن نورون ها در لوب های گیجگاهی شما و کمک به همه ما در فکر ، خارج از چارچوب.

سال 2023 سالم و فوق العاده ای داشته باشید!




منبع: https://sharp،ins.com/blog/2022/12/27/on-cognitive-physical-training-،in-biomarkers-dementia-ketamine-،in-teasers-riddles-and-more