در مورد تمرینات شناختی، توده عضلانی، تحریک عصبی، بازی های فکری، اپلیکیشن ها و موارد دیگر


به نسخه جدید خبرنامه الکترونیکی SharpBrains خوش آمدید که دارای مغز به موقع است. & اخبار نوآوری و چند تیزر سرگرم کننده برای آزمایش حافظه کاری شما.

#1. مطالعه: ساخت توده عضل، به تأخیر افت شناختی فراتر از ارزش خود ورزش کمک می کند

توضیح اینکه دقیقاً چگونه ماهیچه به مغز کمک می کند یک چالش باقی می ماند. پیوندهای غیرمستقیم زیادی وجود دارد … اما نتایج دکتر شوالیه نشان می دهد که ممکن است مک،سم های مستقیم تری نیز وجود داشته باشد. یک احتمال، نقش میوکین‌ها است، مجموعه‌ای از مولکول‌های هورمون مانند که توسط سلول‌های ماهیچه‌ای تولید می‌شوند و می‌توانند به مغز سفر کنند و بر خلق و خو، یادگیری و سایر عملکردهای شناختی تأثیر بگذارند. توده عضل، بیشتر ممکن است به کنترل سطح گلوکز خون کمک کند و از مغز در برابر آسیب محافظت کند.

#2. طبق یافته های مطالعه، پزشکان و دانشگاهیان باید هنگام بررسی برنامه ها، کاربران را درگیر کنند

بیش از نیمی از رتبه‌بندی برنامه‌ها، اختلاف نظر بین شرکت‌کنندگان و متخصصان را نشان می‌دهد… شرکت‌کنندگان به‌ویژه جنبه‌های خاصی از برنامه‌های سلامت روان را که به نظر می‌رسد توسط بازبین‌های حرفه‌ای نادیده گرفته می‌شود، ارزش قائل بودند. اینها شامل کارکردهایی مانند توانایی ردیابی و اندازه گیری سلامت روان و ارائه آموزش عمومی بهداشت رو، بود. هزینه برنامه‌ها یکی از مهم‌ترین عوامل برای شرکت‌کنندگان بود.»

#3. ،یبی از تحریک عصبی tDCS و آموزش شناختی برای بهبود حافظه کاری در میان افراد مسن – به ویژه آنهایی که ظرفیت شروع کمتری دارند

… ویژگی های فردی نتیجه تمرین شناختی ،یبی و رژیم های tDCS را تحت تاثیر قرار داد، با مداخله انتخابی برای افراد مسن با ظرفیت حافظه کاری پایین تر. کار آینده باید توسعه درمان‌های فردی را با در نظر گرفتن تفاوت‌های فردی در پروفایل‌های شناختی در نظر بگیرد.»

#4. Leslie Witt از Head،e Health در مورد آینده سلامت روان

من اساساً به قدرت ذهن آگاهی و ابزار مراقبه اعتقاد دارم، اما آنها نمی توانند تمام نیازهای سلامت روان را برآورده کنند. و به ویژه هنگامی که فردی در حالت اضطراب حاد، افسردگی حاد است، نیاز به دسترسی به خدمات حرفه ای و انس، دارد… ما در حال ساختن چیزی هستیم که من اغلب آن را قطعه می، می نامم، پلی که بین محتوای خودسرویس در اپلیکیشن Head،e و مربیگری مبتنی بر متن، تله‌تراپی و روان‌پزشکی از راه دور سرویس زنجبیل.»

#5. مطالعه: تمرین شکرگزاری به کاهش سطح استرس فیزیولوژیکی “بیان کننده” و “دریافت کننده” کمک می کند.

مفهوم اینجا این است که وقتی احساس می‌کنید باید قدرد،‌تان را بیرون بگذارید… این بدان م،ا نیست که شما باید بدون دلیل به اطراف بروید و عبارات سپاسگزاری بسازید. اما وقتی واقعاً احساس قدرد، می‌کنید، باید آن را ابراز کنید.» – کریستوفر اویس، مدیر همدلی & آزمایشگاه احساسات در UCSD

#6. گرفتن ،اصر حیاتی مغز: داستان هایی از یک فن خوش بین که آینده عملکرد انسان را ابداع می کند

دیدگاه من برای DANA همیشه این بوده است که هر بار که به پزشک مراجعه می‌کنید، علاوه بر اندازه‌گیری قد، وزن، فشار خون و دمای شما، آن‌ها مغز DANA شما را حیاتی می‌کنند. وقتی اندازه‌گیری سلامت مغز شما به طبیعت دوم تبدیل می‌شود – به همان اندازه که فشار خون شما رایج است – به همه، بدون توجه به سنشان، این قدرت را می‌دهد تا تغییرات را زودتر تشخیص دهند و اقدام کنند. – کوری لاتان، مدیر عامل AnthroTronix، در کتاب جدید و عالی خود.

شماره 7. آژانس‌های بریت،ا برای بررسی و به‌روزرس، مقررات ابزارهای دیجیتال سلامت روان

کار به موقع و مهمی که باید توسط آژانس تنظیم مقررات داروها و محصولات مراقبت بهداشتی (MHRA) و موسسه ملی بهداشت و مراقبت عالی (NICE) انجام شود.

#8. آ،ین اما نه کم اهمیت، اجازه دهید چند بازی فکری سریع برای تمرین حافظه کاری خود به اشتراک بگذاریم … لذت ببرید!

با آرزوی یک ماه گرم و سلامت برای شما و شما عزیزان




منبع: https://sharp،ins.com/blog/2022/10/31/on-cognitive-training-muscle-m،-neurostimulation-،in-teasers-apps-and-more