در مورد 7 عادت ذهن های بسیار مقاوم در برابر استرس، غربالگری های شناختی، داروهای ضد آمیلوئید و موارد دیگر


به نسخه جدید خبرنامه الکترونیکی SharpBrains خوش آمدید، این بار آ،ین پیشرفت‌ها در تحقیقات استرس، مدیتیشن، واقعیت مجازی، داروهای ضد آمیلوئید، غربالگری‌های شناختی و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

#1. 7 عادت ذهن های بسیار مقاوم در برابر استرس

هر کاری که ارزش انجام دادن داشته باشد جنبه هایی از استرس را در خود دارد: چالش، ناراحتی، ریسک. ما نمی تو،م آن را تغییر دهیم. اما آنچه ما می تو،م تغییر دهیم پاسخ ماست.» – الیسا اپل، مدیر مرکز پیری، متابولیسم و ​​احساسات در UCSF

#2. استفاده از شبیه سازی ذهن آگاهی و واقعیت مجازی برای به حدا،ر رساندن عملکرد ورزشی

نکات و ابزارهای خوبی برای «شبیه‌سازی یا تکرار اضطراب و فشار عملکرد در دنیای واقعی به روشی کنترل‌شده، که امکان قرار گرفتن پیشرونده و مدیریت شده در معرض استرس را فراهم می‌کند».

#3. دوره 8 هفته ای کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) به اندازه Lexapro (اسکیتالوپرام) برای درمان بزرگسالان مبتلا به اختلالات اضطرابی و با عوارض جانبی بسیار کمتر مؤثر است.

زم، که افراد می توانند به یک کلینیک مراجعه کنند و توسط یک روانشناس یا روانپزشک ویزیت شوند و یک ارزیابی کامل انجام شود – جایی که [pro­fes­sion­al] می تواند با بیمار در مورد گزینه دارو، روان درم، یا مدیتیشن صحبت کند – این چیز خوبی خواهد بود. نویسنده اصلی مطالعه، دکتر الیزابت هوگ در دانشگاه جورج تاون

#4. CMS: داروی ضد آمیلوئید Leqembi (lecanemab) استاندارد “معقول و ضروری” مورد نیاز برای پوشش گسترده تر Medicare را برآورده نمی کند.

تصمیم شجاعانه مبتنی بر شواهد، با فشار قابل‌توجهی – «هنوز باید به سؤالات مهمی پاسخ داده شود تا از افراد دارای مدیکر، مراقبان، و پزشکان ارجاع‌کننده و معالج آنها حمایت شود تا تصمیمات آگاهانه و من، در مورد استفاده از هر دارویی در این طبقه خاص اتخاذ کنند» … مطالعات مبتنی بر رجیستری «ممکن است برای ارزیابی اینکه آیا نتایج مشاهده شده در کارآزمایی‌های بالینی با دقت کنترل شده (مثلاً کارآزمایی‌های FDA) در دنیای واقعی و در طیف وسیع‌تری از بیماران بازتولید می‌شوند، استفاده شوند.

#5. برنامه آزمایشی توسط IU و Davos Alzheimer’s Collaborative برای آزمایش غربالگری شناختی مبتنی بر هوش مصنوعی در مقیاس

… خود آزمون، ارزیابی شناختی هسته سلامت لینوس، از یک پرسشنامه مبتنی بر سبک زندگی و یک پرسشنامه تشکیل شده است.

ارزیابی شناختی دیجیتال، که از بیماران می‌خواهد سه کلمه نامرتبط را به خاطر بسپارند، تست ترسیم ساعت را کامل کنند و سه کلمه را تکرار کنند. سپس این ابزار از هوش مصنوعی (AI) برای تشخیص نشانه‌های ظریف اختلال شناختی استفاده می‌کند و امتیاز ایجاد می‌کند…[Using that score,] آنها یک چراغ توقف به رنگ سبز، زرد یا قرمز دریافت می کنند. و دکتر می تواند نگاهی گذرا به آن بیندازد و تصمیم بگیرد، “با این چه کار کنم؟”

#6. Pear The،utics 97% از ارزش بازار خود را از سال 2021 از دست داده است، جایگزین های استراتژیک را بررسی می کند.

اخبار تاسف بار از یک پیشگام در پزشکی دیجیتال، نشان می دهد که ارائه مداخلات غیرتهاجمی به بازار از طریق کانال های بالینی چقدر سخت است.

شماره 7. فراتر از هدست‌های واقعیت مجازی حجیم: تشخیص صدا، ردیابی چشم، و حرکات طبیعی در عصر متاورس و “Medi-verse”

ما واقعاً از پتانسیل متاورژن نمی د،م … از جمله یک “مدی-آیه” بالقوه که بر ارائه مراقبت های بهداشتی تمرکز دارد. اما … چیزی که بعید به نظر می رسد این است که ما به تعامل با دنیای دیجیتال از طریق رایانه های رومیزی، تلفن های هوشمند و هدست های حجیم ادامه دهیم. به احتمال زیاد، ما از طریق تشخیص صدا، ردیابی چشم و حرکات طبیعی مانند سناریوی بالا با دنیای دیجیتال تعامل خواهیم داشت. –– دکتر کوری لاتان، نویسنده کتاب اختراع آینده: داستان هایی از یک متخصص فنی

#8. ده منبع، بازی فکری و توهم برای جشن گرفتن هفته آگاهی از مغز در سال 2023

ما مغز داریم. بنابراین ما احساس می کنیم، فکر می کنیم، و هستیم. چیزی که در آن جشن گرفتیم هفته آگاهی از مغز (13 تا 19 مارس) و می توان و باید هر روز جشن بگیرد!

اردیبهشت ماه خوبی داشته باشید




منبع: https://sharp،ins.com/blog/2023/04/27/on-the-7-habits-of-highly-stress-resilient-minds-cognitive-screenings-anti-amyloid-drugs-and-more