دعوت به هشتمین کنگره جهانی IPPA! – اخبار روانشناسی مثبت


اندرو سورن، MAPP ’13، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت است Eudaimonic توسط طراحی، یک شبکه جه، از تسهیلگران، مربیان و مشاوران که اشتیاق مش،ی به رفاه دارند و معتقدند سازمان ها باید برای توانمندسازی آن طراحی شوند. آنها با هم از بهترین بورس تحصیلی و سال ها تجربه برای مشاوره به سازمان ها و طراحی سیستم هایی استفاده می کنند که پتانسیل را باز می کنند و بهترین ها را در افراد به نمایش می گذارند. اندرو همچنین رئیس هشتمین کنگره جه، IPPA در زمینه روانشناسی مثبت است. مقالات اندرو اینجا هستند.

خواننده محترم PPND،

من امروز به ،وان یکی از روسای مش، با شما تماس می‌گیرم تا از شما دعوت کنم تا در هشتمین کنگره جه، روان‌شناسی مثبت به ما بپیوندید. برای ،، که قبلاً در مورد کنگره های جه، IPPA می دانند، در اینجا جزئیات وجود دارد.

اگر تا اینجا خوانده‌اید، می‌دانم که به علم و عمل روان‌شناسی مثبت‌نگر اهمیت می‌دهید و برای این – قبل از هر چیز – می‌خواهم از شما تشکر کنم.

اگر شما هم مثل من هستید، روانشناسی مثبت در حال حاضر تاثیر عمیقی بر زندگی شما داشته است. من برای اولین بار در سال 2008 پس از مطالعه در مورد این رشته یاد گرفتم جریان توسط Mihaly Csikszentmihalyi. او چیزی را که در قلبم می‌دانستم و در تجربه‌ام دیده‌ام، اما قبلاً هیچ کلمه‌ای برای توصیف نداشتم، به خوبی توصیف کرد. هر چه بیشتر در میدان جستجو می کردم، بیشتر متوجه می شدم که نه تنها کلمات وجود دارد، بلکه یک دنیای کامل علم و تمرین مبتنی بر شواهد هر روز به طور تصاعدی در حال رشد است که به همه ما کمک می کند تا راه هایی را پیدا کنیم. نسخه های همیشه بهتر از خودمان.

15 سال به جلو و من این افتخار واقعی را دارم که بخشی از تیمی باشم که بیش از 130 ساعت نوآورانه ترین تحقیق و تمرین در زمینه روانشناسی مثبت گرا را در چهار روز پر عمل برنامه ریزی کرده است. چه یک شرکت کننده باتجربه در کنفرانس روانشناسی مثبت اندیش باشید یا یک تازه کار، این کنگره برای همه چیزهایی دارد و ما مشتاقیم به همه ،، که در آن شرکت می کنند کمک کنیم تجربه ای ایجاد کنند که شما را پر از شگفتی کند و احساس کنید با یک محیط پر جنب و جوش ارتباط برقرار می کنید. جامعه همفکران

برای اینکه اشتهای شما را باز کنم، اجازه دهید کمی درباره سه جلسه که در کنگره امسال در صحنه اصلی ببینم هیجان زده هستم.

مجریان در جلسه همدردی

برای دیدن ع، بزرگتر کلیک کنید.

رحم و شفقت – دلسوزی

ریک هانسون در حال هدایت یک گفتگو در مورد اینکه چگونه روانشناسی مثبت گرا باید به طیف کامل تجربیات انس، از جمله بالا و پایین ها بپردازد. برای انجام این کار، ما به شفقت نیاز داریم، که شامل انگیزه برای رسیدگی و تسکین درد و رنج دیگران و خود و تلاش برای تغییر علل رنج در جهان است.

پیوستن به ریک خواهد بود ت،ا سینگر بحث در مورد عصب‌شناسی همدلی و شفقت و آموزش پذیری آن؛ جیمز کربی در مورد «مورد شفقت» از نظر فواید رو، اجتماعی و درم،؛ و مامفلا رامفل که اقدامات دلسوزانه را برای تغییر سیستم‌های ساختاری که باعث رنج‌های قابل پیشگیری زیادی در جهان می‌شوند، بررسی خواهد کرد.

ارائه دهندگان در ارتباط با طبیعت و رفاه

برای دیدن ع، بزرگتر کلیک کنید.

اتصال طبیعت و رفاه

جان زلنسکی و هالی-آن پاسمور پانل فوق العاده ای را گرد هم می آورند تا چگونگی ارتباط طبیعت با رفاه ما را بررسی کنند. با هم Kelley Bird-Nayto،w، لوئیز چاولا و توماس دوهرتیآنها اثربخشی و اجزای اصلی مداخلات رفاهی مبتنی بر طبیعت را بررسی خواهند کرد. چرا به نظر می رسد که بسیاری از مردم تأثیر طبیعت بر رفاه ما را دست کم می گیرند. و اینکه چگونه طبیعت می تواند راهی به سوی رفاه برای همه باشد، به ویژه در دوران کنونی بحران آب و هوا.

ارائه دهندگان در ارتباط روانشناسی مثبت به مخاطبان عظیم

برای دیدن ع، بزرگتر کلیک کنید.

ارتباط روانشناسی مثبت به مخاطبان عظیم

جیسون مارش مرکز علمی خوب دانشگاه کالیفرنیا برکلی گفتگو را با تل بن شهر و سونیا لیوبومیرسکی در مورد اینکه چگونه، برای اینکه روانشناسی مثبت گرا بیشترین تأثیر خود را داشته باشد، این علم باید به مخاطبان واقعاً عظیم جه، از هر دو راه مؤثر و اخلاقی دست یابد.

بر اساس تجربیات زندگی شده، هر کدام استراتژی های خود را برای ترجمه تحقیقات به عبارات واضح، قانع کننده و قابل اجرا برای عموم مردم، به ویژه برای ،، که پیشینه روانشناسی ندارند، به اشتراک خواهند گذاشت. آنها در مورد چالش‌های موجود در این کار، از جمله نیاز به درگیر ، روان‌شناسی مثبت بدون به خطر انداختن دقت یا یکپارچگی آن و نیاز به پرداختن به سوالات جه، و همچنین تشخیص تفاوت‌های موجود بین افراد، بخش‌ها و فرهنگ‌ها، بحث خواهند کرد.

دامنه بین المللی

این کنگره جه، است و سخنرانان از سراسر جهان می آیند. حتی فقط در این سه گفتگو سخنران، از ایالات متحده آمریکا، استرالیا، کانادا، آفریقای ج،ی، اولین ملت و اسرائیل وجود دارد.

و خیلی بیشتر…

البته این تنها سه جلسه و تعداد انگشت شماری از سخنرانان در یک کنگره است که در آن بیش از 590 محقق و متخصص کارهای خود را در پانل ها، سخنر، های کلیدی، کارگاه ها و پوستر ارائه خواهند کرد. در طول این چهار روز، شرکت کنندگان این فرصت را خواهند داشت که نه تنها آ،ین نوآوری ها را در زمینه روانشناسی مثبت ببینند، بلکه با 1500 فرد پرشور که مشتاق یادگیری و رشد با هم هستند، گرد هم می آیند و ارتباط برقرار می کنند.

خواه دانشجو، محقق، حرفه ای و یا تحسین کننده مشتاق این رشته باشید، می توانم تضمین کنم که اگر به کنگره جه، IPPA امسال بیایید، با پر از فنجان خود را ، خواهید کرد. بیشتر بیاموزید، کل برنامه را ببینید و اکنون در ippaworldcongress.org ثبت نام کنید.

من نمی توانم صبر کنم تا شما را در ونکوور ببینم!

اندرو سورن، رئیس مش، کنگره جه، IPPA


منبع: https://positivepsyc،logynews.com/news/andrew-soren/2023051550197?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=invitation-to-the-8th-ippa-world-congress