دکتر زنان آنلاین پزشک متخصص زنان و زایمان آنلاین مدافون

همچنین اگر به دنبال بهترین دکتر برای جراحی لابیاپلاستی یا جراحی زیبایی زنان هستید نیز می توانید جواب سوال خود را در این مقاله پیدا کنید. در این صفحه شما می توانید لیست بهترین پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران را مشاهده نمایید. صدها پزشک پذیرش۲۴ آماده ویزیت حضوری و پاسخگویی بهسوالات پزشکیشما هستند.

  • در کلام آخر باید بیان کنیم که دکتر های نام برده شده در این مقاله صرفا برای معرفی بوده و در صورت انتخاب هر کدام از آنها لازم است اطلاعات بیشتری به دست آورید.
  • علاوه بر اختلالات هورمونی و بیماری‌های متعدد مرتبط با آن، سندروم پیش از قاعدگی نیز زنان را به مطب دکتر زنان و زایمان هدایت می‌کند.
  • درد، خستگی، حساسیت پستان، نفخ شکم و مشکلات گوارشی نیز از علائم جسمی آن است.
  • شیوه ی زندگی سالم و مراقبت های دوره ای به تضمین سلامت زنان کمک خواهد کرد.

به عنوان مثال بر روی مراقبت های پزشکی بر ارگان های تولید مثل تمرکز کرده و بارداری های پر خطر، ناباروری و … را کنترل و درمان می کنند. بنابراین چنانچه قصد بارداری دارید، اما نمی توانید بهتر است به پزشک زنان و زایمانی که به طور اختصاصی در این زمینه فعالیت می کند مراجعه نمایید. در مواردی که زوج بیشتر از یک سال برای بارداری اقدام می کنند ، از هیچ روش پیشگیری نیز استفاده نمی کنند و در کنار یکدیگر هم زندگی می کنند اما باز موفق به بارداری نشده اند باید برای رفع ناباروری به متخصص زنان مراجعه کنند. یکی دیگر از ویژگی های بهترین متخصصین زنان و زایمان ارائه خدمات بهداشتی در بهترین و مجهزترین مراکز درمانی است. بنابراین می توان به روندی مفید و سازنده در درمان آنها امیدوار بود.

دکتر زهرا زارعیان

سونوگرافی و اکوی قلب جنین و… البته گاهی لازم است به فوق تخصص زنان طب مادر و جنین (پریناتولوژی) مراجعه کنید. عمل های مربوط به نازایی بهتر است به فوق تخصص زنان و فلوشیپ نازایی و ای وی اف مراجعه کنید که خدمات (IVF،IUI)، لاپاراسکوپی، هیستروسکوپی، تخمک کشی، انتقال جنین را برای شما انجام می‌دهند. در این راستا بانک جامعی از اطلاعات پزشکان و مقالات زیبایی و سلامت را برای شما عزیزان آماده نموده ایم. هدف ما در رسانه اینترنتی پزشک آشنا افزایش سطح اطلاعات افراد جامعه و نیز ارائه خدمات آنلاین پزشکی و سلامت است. این پزشکان به متخصص غدد درون ریز هم معروف هستند و موارد مربوط به ناباروری، غدد و هورمون های درون ریز را مورد مطالعه قرار می دهند. همچنین برای ویزیت در درمانگاه بیمارستان رسالت صبح های شنبه یک شنبه سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 میتوانید مراجعه کنید .

ایشان دارای 17 سال سابقه درخشان در حوزه ی درمان و انجام جراحی زنان می باشد. ایشان کلیه روش های تشخیصی و درمانی مانند لاپاراسکوپی، کولپوسکوپی، هیستروسکوپی، پاپ اسمیر انجام می دهند. شما در هر نقطه از ایران که باشید می‌توانید از طریق درمانکده از بهترین پزشکان متخصص زنان و زایمان تهران مشاوره آنلاین بگیرید و یا نوبت خود را به صورت آنلاین رزرو کنید.

متخصص زنان زایمان نازایی

با کمک سامانه نوبت دهی پزشکان دکتریاب شما می توانید به صورت 24 ساعته از پزشکان متخصص زنان و زایمان نوبت بگیرید و یا مشاوره تلفنی داشته باشید. اگر برای مشاوره و پرسش برخی سوالات مانند چرا پریود نمی‌شویم؟ ، بهترین قرص‌ های ضدبارداری چیست؟، درمان دردهای قاعدگی چیست؟و … نیاز به مشاوره داشته باشید می توانید از طریق سایت دکتریاب با پزشکان متخصص زنان و زایمان مشاوره تلفنی پزشکی داشته باشید و در یک فضای امن سوالات خود را با پزشک مطرح و مشاوره لازم را دریافت کنید. دکتر زنان در درمان انواع بیماری زنان مانند عفونت واژن، کیست تخمدان و رحم، پریود های نامنظم، رفع مشکلات نازایی، دریافت گواهی سلامت و تمامی مشکلات مربوط به دستگاه تناسلی زنان، نازایی و زایمان به شما کمک میکند.

ویتامین های دوران بارداری حاوی مقادیر اضافی اسید فولیک، آهن و کلسیم مورد نیاز در دوران بارداری هستند. به عبارتی هر خانمی که قصد بارداری دارد باید تحت نظر یک متخصص زنان قرار بگیرد تا مراقبت‏ های دوران بارداری و بررسی‏ های لازم را تحت نظر وی انجام دهد. متخصص و جراح زنان و زایمان هم از راه‌های مختلف به درمان این بیماری‌ها اقدام می‌کند. برای مثال آنتی‌بیوتیک، واکسن HPV، واکسن هپاتیت و تجویز ضد هپاتیت تجویز می‌کنند.