دکتر فوق متخصص داخلی خوب تهران-یارا مشاور

در صورت بروز هر یک از بیماری‌های مربوط به اندام‌ها و سیستم‌های داخلی بدن مانند مشکلات گوارشی، بیماری‌های کبد، فشارخون، دیابت، پوکی‌استخوان و بیماری‌های دیگر اندام‌ها باید به دکتر متخصص داخلی مراجعه کنید. متخصص داخلی در مورد انواع این بیماری‌ها دانش کافی داشته و در تشخیص و درمان آنها مهارت دارد. همچنین برای معاینات معمولی و چکاپ سالانه می‌توان به دکتر داخلی مراجعه کرد. موقعیت کاری پزشکان عمومی و متخصصین داخلی نیز با یکدیگر متفاوت می باشد، بهترین دکتر داخلی در ایران می تواند در بیمارستان ها و درمانگاه ها ارائه خدمات دهند و بیماری های داخلی بسیاری را تشخیص و مورد بررسی و هم چنین درمان بیماری ها را انجام دهند. اما طیف درمان بیماری های پزشکان عمومی در برابر متخصصین داخلی کمتر می باشد.

در درجه اول متخصص داخلی باید بررسی کند که منشا درد در کدام قسمت از بدن افراد وجود دارد و بیماری را تا حد امکان تشخیص دهد. بیماری دیگری وجود دارد که تشخیص و درمان آن به وسیله متخصص داخلی امکان پذیر خواهد بود. اگر متخصص داخلی تشخیص دهد که بیماری در سطح پیشرفته قرار دارد باید فرد بیمار را به متخصص مربوط در زمینه بیماری فرد منتقل دهد. همانطور که در قسمت بالا بیان کردیم وظیفه متخصص داخلی تشخیص بیمار ها در مرحله اولیه و درمان آن بیماری در صورت امکان است. اولین بیماری که ما در این قسمت از مقاله قصد داریم در رابطه با آن برای شما همراهان عزیز صحبت کنیم بیماری دیابت است که تشخیص و درمان آن توسط متخصص داخلی امکان پذیر است. متخصصین داخلی در اغلب موارد در بیمارستان ها به فعالیت های تشخیص و درمانی مشغول هستند و می توانید با مراجعه به آن ها طیف گستره ای از بیماری ها را تشخیص و درمان کنید.

  • روماتولوژیست متخصص بیماری های داخلی است که در زمینه بیماری های روماتیسمی تخصص دارد.
  • به عبارتی یک پزشک عمومی بعد از قبولی در رشته داخلی و 4 سال تحصیل در این رشته، مجدداً در امتحان فوق تخصصی شرکت کرده و در صورت قبولی در یکی از رشته های فوق تخصصی تحصیل می‌کند.
  • همچنین اگر مصرف یک دارو منجر به عوارض منفی برای شما شده است باید به پزشک اطلاع دهید.
  • بیماری‌های کلیوی در سراسر جهان در حال افزایش هستند و در حال حاضر دوازدهمین علت مرگ‌ومیر مشکلات مربوط به کلیه‌ها است.

پس از طی کردن هفت سال پزشکی عمومی نیاز است که با دادن آزمون‌ های تخصصی وارد دوره های دستیاری پزشکی داخلی شود، تا پس از گذراندن چهار سال دوره آموزشی با گرفتن مدرک پزشکی داخلی بتواند در مطب یا بیمارستان ها طبابت کند. در صورت تمایل پس از دریافت پایان دوره تخصص داخلی دانش ‌آموختگان می توانند اقدام به گذراندن فوق تخصص در رشته های مختلف مانند بیماری های قلب و عروق، غدد و بیماری ‌های گوارشی و عفونی نمایند. اخذ درجه فلوشیپ فوق تخصصی جراحی های آندوسکوپیک و لاپاروسکوپی کلیه و مجاری ادرار از دانشگاه علوم پزشکی ایران …

عضو هيئت علمي و دانشيار گروه زنان و زايمان در بخش نازايي و IVF بيمارستان شريعتي، … انجام یک کالبد شکافی برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا فرد در اثر قتل یا علل طبیعی فوت شده است. این اطلاعات می تواند برای کمک به حل جرم شناسی مورد استفاده قرار گیرد. علم پیری شناسی به بررسی تغییرات در بافت و اندام های موجود زنده در طی زمان می پردازد و راهکارهایی را برای جلوگیری از فرسودگی بافت زنده در اختیار همه قرار می دهد.

دکتر ندا رشتچیان

برخی افراد به‌اشتباه تصور می‌کنند که دکتر داخلی و دکتر عمومی تفاوتی با هم نداشته و هر دو یک تخصص را دارند. پزشک عمومی در دانشگاه مقطع دکتر عمومی را به اتمام رسانده و تا این مرحله مهارت دارد. برای درمان مشکلات مفاصل هم می‌توانید در مرحله اول به متخصص داخلی و سپس به فوق تخصص روماتولوژی مراجعه کنید. اما زمانی که مقدار آن بالا برود، می‌تواند مشکلاتی را در بدن ایجاد کند. این رسوبات خون‌رسانی به قلب و مغز را دچار مشکل کرده و باعث حمله قلبی یا سکته مغزی می‌شود.

کلینیک فشار خون

به همین دلیل توصیه می‌شود هنگام مراجعه به این متخصصان، مدارک پزشکی خود را به همراه داشته باشید تا شرح حال دقیقی از وضعیت سلامتی شما در اختیار او قرار گیرد. بزرگسالان در هر سنی می‌توانند برای تشخیص درمان بیماری به این پزشکان مراجعه کنند. برای بررسی وضعیت سلامت کودکان، لازم است به متخصص اطفال مراجعه کنید. متخصصان داخلی از بیماران بستری‌شده و آمبولانسی مراقبت می‌کنند و در مطب و کلینیک به ویزیت بیماران می پردازند و می‌توانند نقشی محوری در آموزش و پژوهش ایفا کنند. سایت پذیرش۲۴ خدماتی را برای شما فراهم آورده تا در سریعترین زمان و به راحت ترین شیوه نوبت دهی با جستجوی پزشک مورد نظر خود، نوبت خود را از دکتر فوق تخصص داخلی در تهران دریافت نمایید. جدیدترین آدرس، تلفن مطب، ساعت کاری، سوابق کاری و علمی، رزومه و تحصیلات پزشکان تهران را در سایت پذیرش۲۴ مشاهده نمایید.

ویژگی های متخصص داخلی:

در صورت داشتن هرگونه مشکل، ابتدا لازم است که معاینات اولیه توسط یک دکتر داخلی مانند دکتر ترکی انجام شود و در صورت نیاز به مراقبت های بیشتر از متخصصین دیگر کمک می گیرد. پزشکان داخلی می‌توانند برای تایید یا رد بارداری، آزمایش خون بارداری را تجویز کنند. پس از آن بیمار به متخصص زنان معرفی می‌شود تا بررسی‌های دقیق‌تر انجام شود.

بیماری‌های کلیوی در سراسر جهان در حال افزایش هستند و در حال حاضر دوازدهمین علت مرگ‌ومیر مشکلات مربوط به کلیه‌ها است. این متخصصان بیماری‌ها و مشکلات کلیوی حاد و مزمن را تشخیص مجله خبری پزشکی داده و آنها را درمان و مدیریت می‌کنند. برای درمان مشکلات مرتبط مانند فشارخون بالا، احتباس مایعات و عدم تعادل الکترولیت و مواد معدنی می‌توان به فوق‌تخصص نفرولوژی مراجعه کرد.