دکتر متخصص زنان، زایمان و نازایی با دریافت نوبت از بهترین دکتر زنان-یارا مشاور

هدف ما در رسانه اینترنتی پزشک آشنا افزایش سطح اطلاعات افراد جامعه و نیز ارائه خدمات آنلاین پزشکی و سلامت است. میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات مجله خبری پزشکی اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند. به طور کل مراجعه به فوق‏ تخصص ‏های زنان با نظر پزشک معالج (و نه خود بیمار) انجام می‌شود.

  • یادتان باشد، بعد از یک بارداری ناخواسته، بسیاری از مادران نمی‌توانند از جان فرزند خود بگذرند؛ بنابراین ممکن است بنا به این فصل جدید از زندگی، بسیاری از شرایط و اهداف زندگی شما، تغییر کند.
  • همچنین یک پزشک زنان و زایمان خوب باید بسیار باهوش و نکته سنج باشد و از مسائل کوچک به سادگی عبور نکند.
  • به مطب چند پزشک رفته و از بیمارانی که برای چندمین بار است که به مطب این پزشک مراجعه می کند در مورد رفتار، روش های درمانی و مراقبت های قبل و بعد از جراحی و … پرس و جو کنید.
  • به همین خاطر انتخاب یک دکتر مناسب در این حوزه دارای اهمیت ویژه ای است.

در اغلب موارد برای پیشگیری از ابتلا به سرطان دهانه رحم، باید از سن 21 سالگی، تست پاپ اسمیر شروع شود؛ هر 3 سال یک بار تکرار شود. بنابراین هنگام مراجعه به دکتر زنان و زایمان در تهران یا شهر خودتان، حتما به این موضوع دقیق شوید. اگر توصیه دکتر زنان و زایمان و نازایی شما این است که مداخله‌ای انجام دهید که خطرناک یا گران است و شما حتی علت این اقدام یا عمل جراحی را نمی‌دانید. متخصص زنان و زایمان خوب باید راز دار بوده و شرایطی را فراهم کند که بیمار بدون هر گونه نگرانی مشکلات خود را عنوان کند. یک پزشک موفق درصد بالایی از درمان های موفق را دارا است و به طور کامل علت بروز عارضه را می شناسد و بیمار را نسبت به بروز خطرات احتمالی آگاه می کند.

دکتر فاطمه ارشادی

لازم به ذکر است، می‌توانید میانگین زمان انتظار در مطب جهت ویزیت را در صفحه پزشک مورد نظر خود مشاهده کنید که این مقدار، کمتر از زمان انتظار در حالت عادی و بدون دریافت نوبت اینترنتی است. متخصص زنان برای درمان بیماری‌های زنان و کلیه مراحل بارداری کمک می‌کند. تا جایی که من میدونم بعضی از دکترهای زنان فقط زنان و زایمان ویزیت می کنند و بعضی ها هم فقط بیماری های عفونی ویزیت می کنند.

دکتر شیوا طالبی خرزوقی

این بیماری یک بیماری شایع در خانم هاست که معمولا در پی زایمان های طبیعی متعدد ایجاد می شود. در این عارضه عضلات نگهدارنده ی رحم ضعیف می شوند و رحم به داخل کانال واژن فرو می رود. احساس پر بودن یا فشار در لگن، درد در پایین کمر،درد هنگام مقاربت جنسی، مشکل در ادرار یا حرکت روده ها، مشکل در راه رفتن و احساس بیرون آمدن چیزی از واژن از علائم این بیماری است. زود رنجی، خستگی، بی خوابی، تغییر اشتها، کاهش میل جنسی ،افکار منفی و احساس گناه از جمله علائم این بیماریست. مباحث ژنیکولوژی که به مطالعه بیماری‏ های دستگاه تناسلی زنان و مسائل مرتبط می‌پردازد. با توجه به اینکه روند دریافت نوبت کاملا آنلاین است، می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز نوبت بگیرید و هر زمان که خواستید به صورت رایگان آن را جابجا یا لغو کنید.

معاینات بالینی، تست‏ های آزمایشگاهی و روش‏ های پاراکلینیکی اساس تشخیص بیماری‏ های ژنیکولوژی هستند. مباحث مامایی که مرتبط با بارداری و زایمان و مسائل پیرامون آن است. درصورتی که به راهنمایی یا کمک نیاز داشتید با پشتیبانی دکتردکتر تماس بگیرید؛ کارشناسان ما آماده پاسخگویی هستند. تنبلی تخمدان یا تخمدان پلی کیستیک نوعی بیماری شایع در میان زنان است.