رشته پزشکی زنان چیست و متخصص زنان چه کار می کند ؟ درمانکده

با بررسی ویژگی ها و معیارهایی که باعث می شود یک پزشک بهترین متخصص زنان وزایمان شناخته شود به نتایجی رسیدیم مبنی بر اینکه تمامی انها ویژگی هایی دارند که در اکثر آنها مشترک است. در واقع بهترین متخصصان زنان و زایمان از روند زایمان و کلیه مراقبت های قبل و بعد از زایمان آگاهی کامل دارند و می توانند در این زمینه مشاوره دقیق و علمی ارائه دهند. این روش درمانی در واقع باعث افزایش هورمون استروژن در بدن خواهد شد زمانی که بدن قادر به تولید این هورمون نیست. البته افزایش هورمون استروژن باید تحت نظر پزشک و متخصص زنان انجام شود و به سه طریق امکان پذیر خواهد بود.

  • اسنپ دکتر به صورت تخصصی و با حفظ حریم خصوصی، اقدام به ارایه مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی و مشاوره ویدئویی در زمینه‌ی متخصص جراح و متخصص زنان و زایمان کرده است.
  • این عارضه یک عارضه ی جدی است که زنان باردار را تهدید می کند.این عارضه حدود 52 درصد زنان را درگیر می کند.
  • انجام معاینات لگن، انجام تست پاپ اسمیر، انجام معاینات پستان که حتما باید توسط دکتر متخصص زنان انجام شود.
  • گاهی اوقات خانه بیشترین آرامش را برای یک زن باردار به همراه دارد، بنابراین اگر خانمی در سلامت کامل باشد و بارداری بدون مشکلی را گذرانده باشد، زایمان در منزل به نظر متخصص زنان هیچ ایرادی ندارد.
  • گر گرفتگی ،تپش قلب ،نعریق ، اضطراب و بی خوابی علائمی هستند که در گذر زمان از بین می روند اما مشکلاتی از قبیل خطر ابتلا به پوکی استخوان ، بیماری های قلبی و عروقی و افسردگی همواره وجود خواهند داشت.

دکترتو، لیستی از بهترین پزشکان متخصص زنان و زایمان و نازایی را از سراسر ایران را برای شما فراهم آورده تا با انتخاب یک متخصص زنان خوب به شما یاری برساند. برای دریافت نوبت از متخصص زنان، زایمان و نازایی، بعد از ورود به پروفایل دکتر روی گزینه «دریافت نوبت» کلیک کنید. تاریخ و ساعت مراجعه به پزشک را انتخاب کرده و نوبت خود را رزرو کنید. امکان تلفن گویا نیز برای بسیاری از پزشکان فعال است و می‌توانید بدون محدودیت زمانی نوبت خود را رزرو کنید. چگونه نوبت دکتر بگیریم؟ جهت دسترسی به آدرس و تلفن متخصصین زنان و زایمان تهران می توانید از سایت معرفی و نوبت دهی پزشکان دکتریاب استفاده کنید. علاوه بر آدرس و تلفن پزشکان می توانید به صورت اینترنتی از متخصص زنان نوبت بگیرید و یا مشاوره تلفنی با دکتر زنان داشته باشید.

پزشکانی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و به تشخیص و درمان بیماری ها و مشکلات جسمی زنان می پردازند.مراجعه به متخصص زنان برای معاینه برای پیشگیری از بیماری ها ، حفظ سلامت و افزایش کیفیت زندگی بسیار مهم است. رشته تخصصی زنان و زایمان جزو رشته هایی است که متخصصین آن برای جراحی آموزش تخصصی دیده و بر خلاف عموم رشته های پزشکی، می توانند کلیه‌ی جراحی های ویژه بانوان را انجام دهند. البته برخی از این عمل های جراحی نیازمند گذراندن دوره های آموزشی (تحت عنوان فلوشیپ) هستند. سزارین، لاپاروسکوپی، لابیاپلاستی، هیسترکتومی، هیسترسکوپی، میومکتومی، جراحی کیست تخمدان، فیبروم رحم، بستن لوله فالوپ، بیوپسی، کولپوسکوپی و جراحی هایی از این دست در حیطه‌ی وظای ف متخصصین زنان و زایمان است.

این دکترها هم برای مراقبت از سلامتی زنان تلاش می‌کنندو هم درباره بارداری و زایمان به خانم‌ها کمک می‌کنند. شیوه ی زندگی سالم و مراقبت های دوره ای به تضمین سلامت زنان کمک خواهد کرد. این موضوع اهمیت نقش متخصصین زنان و زایمان و هم چنین ماما ها را بیش از پیش روشن می کند.

برای دریافت نوبت دکتر زنان و زایمان کافیست از لیست پزشکان دکتر را انتخاب کرده و آنلاین نوبت بگیرید. اگر امکان مراجعه حضوری به مطب یا بیمارستان را ندارید و یا برای رزرو نوبت و مراجعه حضوری می خواهید اقدام کنید، هم اکنون می توانید از طریق پزشکان متخصص زنان و زایمانی که در همین صفحه مشاهده می کنید به دریافت مشاوره در رابطه با مشکلات و بیماری های خود و یا دریافت نوبت اقدام نمایید. با مراجعه به صفحه پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی، می‌توانید لیست تمام پزشکان زنان، زایمان و نازایی ایران را مشاهده کنید. با توجه به تعداد بازدید از صفحه هر پزشک، مشاهده نظرات دیگر کاربران می توانید بهترین متخصص زنان، زایمان و نازایی تهران را انتخاب کنید. با استفاده از سایت دکترتو می‌توانید از بهترین دکترهای متخصص زنان، زایمان و نازایی در تمام شهرهای ایران نوبت اینترنتی بگیرید و به دکتر متخصص مراجعه کنید.

دکتر پری ماه کلینی

آمنوره ثانویه به دلیل بارداری، کیست تخمدان و فیبروم ممکن است رخ بدهد. بنابراین لازم است که علاوه بر رعایت نکات بهداشتی شخصی، سلامتی این سیستم بررسی شود. ضخیم شدن دیواره رحم با درد زیاد، خون‌ریزی شدید و طولانی شدن قاعدگی همراه است.

متخصص زنان و زایمان خوب باید راز دار بوده و شرایطی را فراهم کند که بیمار بدون هر گونه نگرانی مشکلات خود را عنوان کند. یک پزشک موفق درصد بالایی از درمان های موفق را دارا است و به طور کامل علت بروز عارضه را می شناسد و بیمار را نسبت به بروز خطرات احتمالی آگاه می کند. حدوداً ۹۰ درصد از گروه متخصص زنان و زایمان عمومی هستند، این بدان معناست که تمامی خدماتی که یک پزشک زنان و زایمان قادر به ارائه آن است را انجام می دهند. اما گروهی دیگر از پزشکان در حوزه زنان و زایمان تنها بر روی موارد خاصی تمرکز کرده و خدمات تخصصی تری را در این زمینه ها ارائه مینمایند. متخصص زنان عمل جراحی مربوط به دستگاه تولید مثل زنان از جمله رحم، دهانه رحم، لوله های فالوپ، تخمدانها، واژن و فرج (اندام تناسلی بیرونی) را انجام میدهد.

دکتر حمید صاحب کشاف

بسیاری از بانوان از چند روز پیش از شروع قاعدگی خود دچار علائم جسمی، عاطفی و روانی می شوند که به مجموع آن ها سندرم پیش از قاعدگی می گویند. آکنه، کمر درد، تورم شکم، تغییر در اشتها، تغییرات خلقی از جمله ی این علائم است. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت ویراتندرستی ایرانیان است. این در حالی است که کیست‌های تخمدانی با علائمی مانند استفراغ، تهوع، فشار بر مثانه و درد هنگام اجابت مزاج همراه هستند.

دکتر ارسلان تاج بخش

همه بانوان از نیازشان به دکتر زنان باخبر هستند و در دوره های مختلفی مجبورند ، تحت نظر متخصص زنان قرار بگیرند. بخاطر همین در کنار انتخاب بهترین دکتر زنان در تهران باید به این نکته دیگری توجه کنید. برای گرفتن نوبت از دکتر زنان، زایمان و نازایی در دکترتو ابتدا باید وارد لیست دکترهای زنان، زایمان و نازایی شوید و با استفاده از فیلترهای موجود در لیست، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین (تلفنی و متنی) بگیرید. اگر قصد مشاوره با متخصص زنان، زایمان و بهترین متخصص نازایی دارید فرم زیر را تکمیل کنید تا مشاوران با شما تماس بگیرند. دکتر زنان و زایمان دانش گسترده‌ای در پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های زنان دارد و بنابراین، متخصصین زنان و زایمان، تمام بیماری‌های مربوط به زنان را درمان می‌کنند، اقدامات پیشگیرانه را انجام می‌دهند و زنان باردار را تا زایمان همراهی می‌کنند تا سلامت مادر و فرزند تضمین شود.

پزشک متخصص زنان، پزشکی است که در زمینه اندام و دستگاه تناسلی زنان و بیماری ها و مراقبت های مربوط به آن دانش آموخته و می تواند در رابطه با موضوعاتی مانند بارداری، مراقبت های پیش از آن و پس از آن و همچنین مسائل مرتبط با نازایی و ناباروری به ویزیت بیماران و درمان آن ها بپردازد. تخصص زنان و زایمان در دکترتو متشکل از بهترین پزشکان زنان و زایمان و نازایی در شهرهای مختلف است. شما می توانید با مراجعه به لیست پزشکان زنان و زایمان و نازایی یک دکتر زنان خوب بیابید و علاوه بر نوبت گیری اینترنتی آدرس و تلفن مطب دکتر خود را مشاهده کنید. تخصص زنان و زایمان، یکی از حوزه های پزشکی است که بر مسائل منحصر به بانوان تمرکز می کند. متخصصان این حوزه از زمان تصمیم به بارداری تا زایمان و شیردهی مراجعین خود را تحت نظر دارند و راهکار ها و خدمات پزشکی مورد نیاز ارائه می کنند. بخش دیگری که متخصصان زنان و زایمان در آن فعالیت می کنند، مراقبت های ویژه بانوان و درمان بیماری های مرتبط با دستگاه تناسلی و پستان مانند سرطان سینه ،تخمدان و بیماری های مقاربتی است.