روانشناسی حیوانات همراه 11 ساله می شود


سال گذشته بالا و پایین‌هایی داشت، اما سگ‌ها و گربه‌های شاد همچنان موضوع اصلی این وبلاگ هستند زیرا این وبلاگ 11 سال را جشن می‌گیرد.

یک گربه زنجبیلی و سفید بالای یک بطری قمقمه فولادی را بو می کند که روی آن یک خوراکی است.
ع،: Lalandrew/Shutterstock

توسط Zazie Todd PhD

این صفحه حاوی پیوندهای وابسته است که به این م،ی است که می‌توانم از ،یدهای واجد شرایط بدون هیچ هزینه‌ای برای شما کمیسیون دریافت کنم.

روانشناسی حیوانات همراه امروز 11 ساله شد. ظاهراً یازدهمین سالگرد نماد فولاد است، بنابراین من به دنبال ع،ی از یک سگ یا گربه با چیزی استیل ضد زنگ بودم. آیا می تو،د حدس بزنید چرا این ع، را انتخاب کردم؟ من عاشق این هستم که می‌تو،م ببینیم که عکاس چگونه از یک خوراکی استفاده کرد تا گربه را فریب دهد تا بیاید و با بطری قمقمه ژست بگیرد. آن‌ها مجموعه‌ای از ع،‌های مشابه با این گربه زیبا دارند، از جمله ع،ی که در آن می‌بینیم که این گربه خورده می‌شود، اما این ع، برای این وبلاگ من،‌تر به نظر می‌رسد، زیرا ایده استفاده از غذا برای آموزش گربه‌ها (و سگ‌ها) یک موضوع معمولی است. .

سال گذشته چند اوج و برخی پایین داشته است. البته بزرگترین اوج انتشار کتاب من بود پورر: علم شاد ، گربه. من بسیار هیجان زده هستم که این کتاب برای کمک به نگهبانان گربه برای درک بهتر گربه و استفاده از نکات موجود در کتاب برای داشتن رابطه بهتر با گربه در دسترس است. جلد شومیز از ،، در تاریخ 6 ژوئن منتشر خواهد شد و در صورتی که جلد شومیز را ترجیح می دهید اکنون برای پیش ،ید در دسترس است.

یکی دیگر از اوج پذیرفتن پیشنهاد نوشتن کتاب سومم بود، ،زیدن، در مورد چگونگی کمک به سگ های ترسناک. اگر روش را دوست دارید تکان دادن علم را با نکات عملی می آمیزد، عاشق خواهید شد ،زیدن. به طور آزمایشی برای انتشار در پاییز 2024 برنامه ریزی شده است.

من همچنان از گپ زدن درباره کتاب‌ها با «باشگاه کتاب حیوانات» لذت می‌برم، جایی که ما تازه بحث خود را در مورد اد یونگ به پایان می‌رس،م. یک جهان عظیم. با تشکر از همه ،، که در این گفت،ای سرگرم کننده و جالب در یک سال گذشته شرکت ،د.

پایین بودن باید به پایان برسد پست Pawsitive. من کاملاً عاشق نوشتن در مورد علوم سگ و گربه (از جمله کاربردهای عملی آن) برای این کار بودم، همراه با تمام وبینارهایی که میزب، کردیم و ستون های سرگرم کننده و آموزشی کریستی بنسون در مورد آموزش سگ. اما متأسفانه، به لطف تعداد مش،ین رو به کاهش (مردم به من گفتند که هزینه زندگی است)، مجبور شد بسته شود. راستش من هنوز از این بابت ناراحتم.

اگرچه تا کنون در سال 2023 زمان زیادی برای نوشتن پست های جدید پیدا نکرده ام، اما برخی از آنها را در دست ساخت دارم. کریستی، خبرنگار ویژه شگفت انگیز این وبلاگ، همچنان به نوشتن پست های زیبایی که گاهی خنده دار، گاهی دل،ب و اغلب هر دو هستند، ادامه می دهد. من و کریستی تصمیم گرفتیم به ضبط اپیزودهای آن ادامه دهیم پست Pawsitive در مکالمه با وجود اتفاقی که برای پست Pawsitive. ما چندین ،مت در حال انجام با چند مهمان افسانه ای داریم و من مشتاقانه منتظرم که خیلی زود آنها را با شما به اشتراک بگذارم.

مثل همیشه از شما برای حمایت از روانشناسی حیوانات همراه سپاسگزاریم. برای من خوشحال کننده است که بدانم بسیاری از ما هستیم که به بهبود رفاه سگ و گربه با روش های آموزشی من، و غنی سازی اهمیت می دهیم.

اگر این وبلاگ را دوست دارید اما هنوز در خبرنامه من مش، نشده اید، لطفا انجام بدهید. گاهی اوقات من به جای انتشار یک پست، خبرنامه می فرستم و در هر صورت، این بهترین راه برای به روز ماندن از جدیدترین مطالب این وبلاگ است. متش،!

لینک های مفید:

من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. به ،وان یک شرکت وابسته به Etsy و وابسته به مار، و اسپنسر، از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.


منبع: https://www.companionanimalpsyc،logy.com/2023/03/companion-animal-psyc،logy-turns-11.html