سلامت روان یک اولویت در محل کار است، اما چه چیزی را از دست می دهیم؟


امی کورتنی، مدیر منابع انس، شهرستان کرنبری.

گرفتن

گالوپ اخیراً خود را منتشر کرده است گزارش وضعیت محیط کار جه، 2022، که مشخص کرد “60٪ از مردم از نظر عاطفی در محل کار و 19٪ ، هستند.” یک جستجوی سریع در هر پلتفرم اینترنتی، سلامت و رفاه رو، را به ،وان اولویت اصلی کارفرمایان شناسایی می‌کند و یک جستجوی سریع دیگر می‌تواند فهرستی طول، از راه‌های بهبود رفاه رو، کارکنان شما را پیدا کند. با این حال، علیرغم افزایش تمرکز بر سلامت رو، کارکنان، رفاه و تلاش های کارفرمایان برای ارائه پشتیب، و خدمات، کارمندان همچنان به مبارزه ادامه می دهند. سؤالی که برای هر یک از ما در تمام نقش های رهبری در تجارت باید این باشد: چرا؟ چرا، با وجود این تلاش‌ها، کارکنان همچنان از نظر عاطفی به تعداد بی‌سابقه‌ای بی‌سابقه باقی می‌مانند؟

اهمیت محیط های کاری آگاه از تروما

من معتقدم که چیزی که گم شده است، آموزش و آموزش است تا به کارفرمایان اجازه دهد تا به محل کار آگاه از آسیب تبدیل شوند. اکنون ممکن است فکر کنید، “این اصلا به چه م،است؟” یا ممکن است فکر کنید، “تروما فقط برای درصد کمی از کارمندان من وجود دارد.”

برای ارائه زمینه، مقاله اخیر در مجله روانپزشکی بالینی بار اقتصادی کل اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) را برای سال 2018 برآورد کرد 232.2 میلیارد دلار42.7 میلیارد دلار از این بار ناشی از بیکاری غیرنظامیان است. مربوط به تروما علائم که می تواند بر توانایی کارمند برای عملکرد در محل کار تأثیر بگذارد ممکن است شامل اضطراب، افسردگی، کمبود انگیزه، افکار مزاحم، اختلالات عاطفی، تمرکز یا تمرکز ضعیف حافظه، یا حساسیت بالا به انتقاد باشد. این تأثیرات به تنهایی اهمیت تبدیل شدن کارفرمایان به محل کار آگاه از آسیب را نشان می دهد.

به منظور پرداختن به تأثیر تروما بر نیروی کار و آگاه شدن از تروما، کارفرمایان ابتدا باید بفهمند که تروما چیست. تروما یک واکنش عاطفی و تأثیری است که پس از زندگی در یک رویداد ناراحت کننده بر روی شخص باقی می ماند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که تروما بر اساس نحوه تجربه یک فرد از یک رویداد است و هیچ ارتباطی با تصمیم دیگران در مورد آزاردهنده بودن آن رویداد ندارد.

افرادی که تروما را تجربه کرده‌اند ممکن است کاهش ناگه، عملکرد خود را نشان دهند یا ممکن است مناطقی داشته باشند که به طور مکرر به ،وان نیاز به بهبود شناسایی شده‌اند اما بهبود نمی‌یابند، حتی اگر برنامه‌های بهبود عملکرد یا اه، خاصی برای آنها مشخص شده باشد. کارمند، که علائم تروما مانند موارد ذکر شده در بالا را نشان می دهند، تا زم، که علت اصلی عدم عملکرد برطرف نشود، به مبارزه با رعایت استانداردهای عملکرد ادامه خواهند داد.

چگونه به یک کارفرمای آگاه از تروما تبدیل شویم

کارفرمایان آگاه از تروما به خوبی مجهز خواهند بود تا علت اصلی این مشکلات را تشخیص دهند و برای آن ترومای زمینه ای حمایت و راهنمایی ارائه دهند. CDC اصول راهنما را برای کمک به ایجاد یک رویکرد آگاهانه از تروما در مسیرهای مختلف، که برای کارفرمایان قابل اجرا است، شناسایی کرده است. آن ها شش اصل هستند:

• ایمنی

• اعتماد و شفافیت

• پشتیب، همتایان

• همکاری و متقابل

• توانمندسازی و انتخاب

• مسائل فرهنگی، تاریخی و ،تی

همانطور که هر رهبر تجاری در این مرحله آگاه است، ضروری است که کارفرمایان سیاست‌ها و آموزش‌هایی را با هدف اطلاع‌رس، و حمایت از رفاه رو، کارکنان خود توسعه دهند. ،، که به دنبال ادغام آموزش آگاهانه از تروما هستند باید بر ایجاد فرهنگی تمرکز کنند که از ایمنی جسمی و عاطفی کارکنانشان حمایت کند، علائم و نشانه‌های تروما را بر سلامت جسمی و رو، تشخیص دهد، اعتماد ایجاد کند و همکاری را بین تمام سطوح کارکنان ارتقا بخشد. توانمندسازی همه کارکنان و فراهم ، محیطی حساس و حامی پس زمینه های نژادی، قومی و فرهنگی و هویت ،تی کارکنان.

با انجام این کار، کارفرمایان در نهایت مشارکت کارکنان را بهبود می بخشند و در نتیجه حفظ و بهره وری کارکنان را افزایش می دهند.


شورای منابع انس، فوربس یک سازمان فقط دعوت برای مدیران منابع انس، در تمام صنایع است. آیا واجد شرایط هستم؟



منبع: https://www.forbes.com/sites/forbeshumanresourcescouncil/2023/02/13/mental-health-is-a-workplace-priority-but-what-are-we-missing/