فهرست و جستجوی پزشکان-یارا مشاور

اما دیابت چگونه اتفاق می افتد؟ دیابت زمانی اتفاق می افتد که بیش از حد کم باشد و یا مقاومت در برابر انسولین وجود داشته باشد. وجود علائمی مانند درد شدید و ناگهانی قفسه سینه به ویژه در بازوی سمت چپ به همراه تهوع، تنگی نفس شدید و تعریق نیاز به یک مراقبت ویژه پزشکی دارد، زیرا احتمال دارد نشانه هایی از یک حمله قلبی باشد. به مدت ۵ سال سابقه ریاست بخش داخلی بیمارستان ابن سینا واقع در همدان را دارد. هم اکنون ریاست بخش داخلی بیمارستان خانواده ی ارتش تهران را برعهده دارد. دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر به پزشکان، شما می‌توانید با انتخاب دکمه‌های زیر اقدام به دانلود اپ دکتر ساینا کنید.

  • عواملی مانند یبوست مزمن، اسهال، زور زدن هنگام اجابت مزاج و کمبود فیبر در رژیم غذایی می‌توانند باعث ایجاد بواسیر شوند.
  • دکتر زالی من پیشش دو بار رفتم.خیابان مفتح هست.توو کلینیک مطب دارن.بعد از 2ماه وقت میدن بعد هم حداقل 3تا4ساعت معطلی داره.کلا 30 ثانیه منو دید با اینکه پزشکان دیگه خیلی نظرات پیجیده داده بودن،اخر گفت نمیدونم اب بخور و ورزش کن!!!!!!
  • دکتر علیرضا عارف زاده متولد سال ۱۳۵۴، فارغ التحصیل در رشته پزشکی عمومی بوده و رشته تخصصی خود در زمینه بیماری های داخلی در دانشگاه علوم پزشکی تهران گذراند.
  • خوشحالم در دکترتو فرصت تولید محتوا در دنیای پزشکی و ارتقاء سلامت جامعه را دارم.
  • فوق تخصص اورولوژی در مورد دستگاه ادراری در زنان، مردان و کودکان دانش کافی داشته و همچنین بیماری‌های مرتبط با دستگاه تناسلی را تشخیص داده و درمان می‌کند.

فشار خون بالا جز بیماری‌هایی است که می‌توان برای مدیریت و کنترل آن به دکتر داخلی مراجعه کرد. دیابت نوعی بیماری است که درمانی برای آن وجود ندارد، اما می‌توان با کمک داروها و تغییر سبک زندگی آن را مدیریت کرد. هورمونی به نام انسولین مسئول پردازش گلوکز برای تامین انرژی سلول‌ها است. زمانی که بدن انسولین کافی تولید نمی‌کند تا نمی‌تواند از انسولین استفاده کند، قند در خون باقی می‌ماند. در افراد مبتلا به دیابت انسولین دچار این مشکل شده و در صورت عدم کنترل باعث آسیب به کلیه، نابینایی، بیماری‌های قلبی یا سکته مغزی می‌شود.

بهترین دکتر داخلی در تهران کیست؟ انتخاب بهترین دکتر داخلی در تهران (آدرس مطب + شماره تلفن)

در حالت کبد چرب ساده التهاب و آسیب به کبد کم است و معمولا باعث آسیب کبدی نمی‌شود. اما در نوع دیگر آن چربی کبد را درگیر کرده و باعث التهاب و آسیب سلول‌های کبدی می‌شود. بیماری کبد چرب مجله خبری پزشکی در شرایطی ایجاد می‌شود که چربی در کبد تجمع کند. این نوع بیماری به دو نوع کبد چرب الکلی و غیرالکلی تقسیم می‌شود. کبد بیشتر الکلی که مصرف می‌کنید، تجزیه کرده و از بدن خارج می‌کند.

مراجعه به پزشک عمومی بهتر است یا متخصص داخلی؟

در کنار تحصیلات، فاکتورهای دیگری مانند مهارت، مطالعه و پژوهش‌های علمی، به‌روز بودن اطلاعات پزشکی، تعهد و دلسوزی نیز شاخص‌های مهمی برای برتری یک پزشک بر دیگری است. بسیاری از پزشکان عمومی به دلیل انجام مطالعات و پژوهش‌های آزاد علم و مهارت بیشتری از آنچه که تحصیل کرده‌اند، دارند. هنگامی که دچار یبوست می شویم چه راه و روشهای درمانی می توانند به ما کم کنند و باعث رفع آن می شوند چه کارهایی به ما در این زمینه کمک می کنند یبوست می تواند ریشه در فشار به ناحیه کمر درطول روز، خواب نا آرام شب، و حتی جوش های روزهای بعد داشته باشد.

دکتر حسن الله صادقی

اگر به دنبال بهترین دکتر داخلی هستید، می‌توانید از طریق سایت دکترتو اقدام کنید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین و تلفنی با متخصص وجود دارد. بیماری‌های مختلفی وجود دارد که استخوان‌ها را درگیر می‌کنند و باعث شکستن استخوان‌ها می‌شوند.