قدرت اجتماع – اخبار روانشناسی مثبت


ماموریت مجله MAPP اول این است که فارغ التحصیلان برنامه کارشناسی ارشد روانشناسی مثبت کاربردی کاربردی دانشگاه پنسیلو،ا (MAPP) را در ارتباط نگه دارد، و دوم اینکه طیف گسترده ای از کاربردهای روانشناسی مثبت گرا را با مخاطبان گسترده تر به اشتراک بگذارد تا الهام بخش همکاری و رشد در این زمینه باشد. .

در دسامبر 2021، مجله MAPP به بررسی این موضوع پرداخت که چگونه فارغ التحصیلان MAPP برای رسیدگی به مسائل مربوط به تنوع، برابری، و گنجاندن فراخوانده شده اند.

در ژانویه 2022، برای حمایت از انجمن فارغ التحصیلان خود، ما را به “یک کار انجام دهید” تشویق ،د، و یکی از م،عان گروه های Mastermind مزایای فراوان آنها را شرح داد که از جمله آنها می توان به پیشرفت سریع به سمت اه، تجاری اشاره کرد. در واقع، این مقالات نشان می‌دهند که چگونه جوامع افراد همفکر می‌توانند با نتایج خوشحال‌کننده هم افزایی ایجاد کنند.

شما می تو،د مسائل مربوط به عقب را پیدا کنید مجله MAPP آنلاین. برای ارسال آ،ین مقالات از طریق ایمیل برای شما، در مجله MAPP مش، شوید.

،مت دوم این گفتگو (اول ظاهر شد اینجا) در مورد کارهای بیرونی، چشم انداز، و تأثیر COVID-19 بر شرکت ها بحث می کند. مارگارت اچ. گرینبرگ و جینا گرینلی بینش هایی را از کتاب خود به اشتراک می گذارند تجارت نژاد در مورد چگونگی ایجاد و حفظ یک محل کار ضد نژادپرستی. همانطور که گرینبرگ و گرینلی اشاره می کنند، «کار مسابقه مولد با خودآگاهی شروع می شود اما به همین جا ختم نمی شود. آنچه سازمان‌ها به آن توجه ی،، نشان نداده‌اند این است که چگونه سیستم کار – سیاست‌ها و شیوه‌های ،ب‌وکار – را برای ایجاد یک محل کار متفاوت، فراگیر و عادلانه از نظر نژادی تغییر دهند.

بیش از 60 فارغ التحصیل MAPP با همکاری یکدیگر یک باشگاه کتاب پیرامون تنوع، برابری و گنجاندن ایجاد کرده اند. هنری ادواردز دستاوردهای باشگاه و نحوه عضویت را به اشتراک می گذارد. هر گروه فرعی مطالب خود (از جمله کتاب، مقاله، پاد،ت و فیلم) و برنامه جلسات خود را برای بررسی و بحث انتخاب کرده است. اعضای باشگاه کتاب در تمایل خود برای ایجاد تغییرات مثبت در جهان، از برنه براون، محقق آسیب‌پذیری، راهنمایی می‌گیرند که می‌گوید: «ما اینجا نیستیم که درست باشیم. ما اینجا هستیم تا آن را درست کنیم.»

سیمون لیو و شرمن هو، بنیانگذاران ابتکار شادی، یک شرکت اجتماعی که بر ترویج علم شادی و رفاه در سنگاپور تمرکز دارد، تصمیم گرفتند جشنواره فیلم شادی 2021 خود را با موضوع فراگیر برگزار کنند. انتخاب فیلم‌های آنها و بحث‌های میزگردی که پس از آن انجام شد بر آسیب‌پذیرترین و به حاشیه‌رفته‌ترین گروه‌های جامعه سنگاپور متمرکز بود. بیاموزید که لیو و هو چگونه جشنواره را سرپرستی ،د و تماشاگران چگونه پاسخ دادند.

اصطلاح مغز متفکر توسط نویسنده ناپلئون هیل در کتاب قانون موفقیت در سال 1925 ابداع شد. مثل الان، گروه‌های Mastermind در ابتدا برای کمک به اعضا در دریافت مشاوره از سایر اعضای گروه ایجاد شدند. امروزه اعضای انجمن UPenn MAPP از گروه های Mastermind برای یادگیری و رشد شخصی و حرفه ای استفاده می کنند. این گروه ها می توانند برای کمک به هر ،ی در قالب دانش، منابع و انرژی م،وی ایجاد شوند. در این مقاله، دکتر Elaine O’Brien، تجربیات شخصی خود را با گروه های MAPP Mastermind به اشتراک می گذارد و توصیه هایی برای راه اندازی یک گروه Mastermind برای خودتان ارائه می دهد.

کیتی اسنایدر، رئیس هیئت مدیره انجمن فارغ‌التحصیلان MAPP، مشتاقانه منتظر سالی هیجان‌انگیز از برنامه‌ها و فرصت‌های جدید است که به احساسات بیش از 600 فارغ‌التحصیل ما در سراسر جهان صحبت می‌کند. او هر فارغ التحصیل MAPP را به چالش می کشد تا متعهد شوند که از نقاط قوت و علایق خود برای حمایت از جامعه فارغ التحصیلان پر رونق ما، و ایجاد ارتباطات با کیفیت بالا بین خود و با ،، که به آنها خدمت می کنیم، استفاده کنند. در سال 2022 از چه راهی برای جامعه خود “یک کار” انجام می دهید؟

در مجله MAPP مش، شوید اینجا برای دریافت آ،ین مقالات
هنگام انتشار به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود.


مرجع کتاب

گرینبرگ، ام. و گرینلی، جی. (2021). تجارت نژاد: چگونه یک محل کار ضد نژادپرستی ایجاد و حفظ کنیم؟ و چرا واقعاً برای تجارت خوب است. مک گراو هیل.

اعتبار تصویر
ع، دایره قهوه توسط Nathan Dumlao در Unsplash
ع، دست های گره شده توسط تیم Moss،lder در Unsplash
ع، تئاتر توسط جیک هی، در Unsplash
ع، سیلوئت توسط آلونسو ریس در Unsplash
ع، خانم در حال نگاه ، به چراغ ها توسط هارولد واینهولدز در Unsplash


منبع: https://positivepsyc،logynews.com/news/karen-deppa/2022022344345?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=mapp-magazine-the-power-of-community