قطار روی هواپیما، تنفس روانگردان و کنفرانس بین رشته ای تحقیقات روانگردان 2022


توسط گای فینچام

به ،وان بخشی از تعهد سبز مدرسه ما، ما صندوق سفر جدید “قطار روی هواپیما” را راه اندازی کرده ایم که از سفر به کنفرانس ها با قطار به جای هواپیما پشتیب، می کند. دانشجوی دکترا، گای فینچام، یکی از اولین ،، است که آن را امتحان کرده است و نظرات خود را در مورد تجربه سفر اخیر به هلند به اشتراک می گذارد.

ع، گای فینچام در قطار و نشان دادن بلیط ها به دوربین

من برای ICPR 2022 به آمستردام/هارلم در هلند سفر کردم (کنفرانس بین رشته ای تحقیقات روانگردان(Breathwork به ،وان روان درم،).

من تجربه عمیقی داشت که هرگز نمی‌توانستم آن را تصور کنم و از نفس کشیدن انتظاری نداشته باشم (و خیلی چیزهای دیگر). من تحت یک تغییر پارادایم شخصی قرار گرفته‌ام و به طور فزاینده‌ای احترام تازه‌ای برای پتانسیل درم، نفس‌کشی به‌،وان/درمان روان‌گردان ،ب کرده‌ام. این تجربه بسیار ارزشمند بود و باعث شد که نفس نفس زدن روانگردان را زیر یک لنز جدید ببینم که به نفع تحقیقات و کار آینده من خواهد بود.

علاوه بر این، من با محققان و متخصصان بالینی، که برخی از آنها بسیار علاقه مند بودند نظرسنجی Breathwork من با گروه تحقیقات روانگردان در امپریال کالج لندن کار می کنم. بود بسیار سرگرم کننده است و چندتا دوست داشتنی داشت زمان تنظیم پایین روز بعد از تمام شدن همه چیز

من می‌خواستم از صندوق قطار روی هواپیما استفاده کنم، زیرا قطار شکل مورد علاقه‌ام حمل‌ونقل است و خوشبختانه دوستدار محیط‌زیست‌تر از پرواز است (تا 90 درصد در انتشار کربن صرفه‌جویی می‌کند). من قبلاً هرگز در Eurostar نبودم، بنابراین خوشحالم که فهمیدم آنها به آمستردام سفر می کنند. برای اولین سفر من در برو،ل عوض شدمو بازی برگشت مستقیم بود. یه چیز عالی دیگه این است که قطار بین برایتون و لندن سنت پانکراس بین المللی مستقیم است.

اگرچه سفرها حدود دو روز کاری به طول انجامید (یکی آنجا، یکی برگشت)، من به ویژه از راحتی سفر با قطار (در مقایسه با پرواز) لذت می بردم، احساس محدودیت و آزادی بسیار کمتری داشتم. من همچنین با یک مدرس در کینگز کالج لندن در راه رفتن به کنفرانسی در اوترخت دوست شدم. من همه را در دانشکده روانشناسی سا، تشویق می کنم که در صورت سفر به بریت،ا و/یا سرزمین اصلی اروپا از صندوق قطار روی هواپیما استفاده کنند.

اکنون منتظر ICPR 2024 هستیم. امیدوارم این بار تحقیقاتی در مورد نفس کشیدن ارائه شود! 😉

من می خواهم از بنیاد باز و باز کن برای سازماندهی کنفرانس ICPR و کارگاه (نفس) به ترتیب، صندوق مشارکت رهبران جوان ریویچی سا،اوا (انجمن سیلف، توکیو) به ،وان تامین کننده مالی من و این امکان را فراهم می کند، شارلوت رائه و هری لوئیس برای راه اندازی صندوق قطار روی هواپیما، همراه با میتزی تحسین و فران بارنارد برای کمک در هنگام رزرو از طریق کلید سفر سکو.

ممنون که خواندید. تنظیم و تنظیم.

مربوط




منبع: https://blogs.sus،.ac.uk/psyc،logy/2022/10/19/train-over-plane-psychedelic-breathwork-the-in،isciplinary-conference-on-psychedelic-research-2022/