لیست بهترین جراح و متخصص گوش و حلق و بینی در تهران-یارا مشاور

درمان آلرژی از طریق دارو و ایمنی درمانی و یا اجتناب از آلودگی، خاک و غذا و دیگر مواد حساسیت‌زایی که گوش و بینی و گلو را تحت تاثیر قرار می‌دهد انجام می‌گیرد. متخصصان گوش و حلق و بینی تهران بیماری‌های مثل زکام بهاره، ورم غشاء مخاطی بینی هر 2 نوع فصلی و دائمی، سینوزیت مزمن، التهاب حنجره، گلو درد، عفونت گوش میانی و سرگیجه را درمان می‌کنند. برای گرفتن نوبت از دکتر گوش، حلق و بینی در دکترتو ابتدا باید وارد لیست دکترهای گوش، حلق و بینی شوید و با استفاده از فیلترهای موجود در لیست، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین (تلفنی و متنی) بگیرید. بحث تومورهای سر و گردن و تومورهای حنجره و حلق و نازوفارنکس و سرطانهای سر و گردن بحث بسیار مهمی است و یک قسمت مهمی از جراحی های یک جراح گوش و حلق و بینی را تشکیل میدهد.

  • نام این تخصص ترجمه انگلیسی «Otolaryngology» می‌باشد و همین طور به اختصار متخصص ENT که اول واژه های Ear Nose ،Throat می‌باشد نامیده می‌شود.
  • در اکثر موارد این بیماری یک گوش را تحت تأثیر قرار می‌دهد و ممکن است بعد از چند سال بهبود پیدا کند.
  • برای انتخاب بهترین متخصص گوش ،حلق و بینی می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جست و جو نمایید.

شکاف ها از نظر اندازه متفاوت هستند و این عارضه از شکاف های کوچکی که باعث مشکلات جزئی می شوند تا شکاف هایی که به طور جدی در بلع، صحبت کردن و تنفس اختلال ایجاد می کنند، متغیر هستند. هر قدر پزشک با تجربه تر باشد ، اعتماد کردن به او راحت تر خواهد بود. حتی خوردن نوشیدن شان هم درست شود، و مشکلات سرگیجه شان نیز درمان شود. واژهٔ انگلیسی Otolaryngology از واژه‌های یونانی ὠτ) ot) به معنای گوش، λαρυγγ) laryng) به معنای گلو، و -logy به معنای مطالعه تشکیل شده‌است. به این نکته توجه داشته باشید که صرفا به خاطر هزینه به هر جراحی مراجعه نکنید.

دکتر انوش قهرمانی

بهترین متخصص گوش و حلق و بینی ، در زمینه بیماری های کم شنوایی ، مشکلات حاد گوش داخلی و خارجی و سوت کشیدن گوش تخصص دارد. همچنین ، به درمان بیماری هایی ؛ چون سینوس ، پولیپ و انحراف تیغه بینی که منجر به خرناس کشیدن در خواب ، آلرژی و اختلالات چشایی می شود ، می پردازد و مشکلات ظاهری بینی را نیز بر طرف خواهد کرد. در این روش برای تغییر شکل ظاهری بینی (جراحی زیبایی بینی) از عمل جراحی رینوپلاستی که یک عملیات برای تغییر شکل یا اندازه بینی و یا برای مشکلات تنفسی مانند پولیپ، سینوس و …

دکتر لیلا دلخواه اکبری

جدیدترین آدرس، تلفن مطب، ساعت کاری، سوابق کاری و علمی، رزومه و تحصیلات پزشکان اصفهان را در سایت پذیرش۲۴ مشاهده نمایید. جهت کاربری بهتر و بهره مندی کامل از خدمات، اپلیکیشن پزشک مشاوره پذیرش۲۴ را دانلود کنید. خدماتی که ملاحظه می‌کنید به وسیله بهترین پزشکان ایران و در نرم افزار مدیریت مطب پذیرش۲۴ مجله خبری پزشکی مورد پیگیری قرار می‌گیرد. یک متخصص گوش حلق بینی اختلالات گوشی شامل کمشنوایی، اختلال در حفظ تعادل، سوت کشیدن گوش و مشکلات حاد گوش داخلی و خارجی را درمان میکند. متخصص گوش حلق بینی همچنین بر مشکلات سینوسی و پلیپ بینی که منجر به خرناس کشیدن در خواب، آلرژی و اختلالات چشایی میشود تمرکز دارد.

دکتر فریبا بخشی

وی دوره تخصصی (رزیدنتی) خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران سال 87 شروع کرد و در سال ۹۰ به عنوان رزیدنت برتر دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزیده شد. انحراف بینی زمانی اتفاق می‌افتد که دیواره نازک بین مجاری بینی به یک سمت جابجا شود. در بسیاری از افراد، تیغه بینی منحرف یا خارج از مرکز است که این مسأله باعث کوچکتر شدن یک مجرای بینی می‌شود. هنگامی که انحراف بینی شدید باشد، یک طرف مجاری بینی را مسدود می‌کند و جریان هوا را کاهش می‌دهد و نهایتاً باعث مشکل در تنفس می‌شود. انحراف بینی معمولاً بدون علامت است، اما در برخی از موارد ممکن است با انسداد یک طرفه مجاری بینی، خونریزی بینی، درد صورت، خروپف و نهایتاً ترجیح بیمار به خوابیدن در یک طرف به منظور تنفس بهتر همراه شود.

بیشتر پارگی های پرده گوش با کم شنوایی همراه است و میزان کم شنوایی بستگی به اندازه و مکان پارگی دارد. تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا – بین چهارراه شیراز و شیخ بهایی پلاک ۱۴۶ واحد۶ لطفا جهت مراجعه با شماره موبایل های درج شده در سایت هماهنگ شوید. این موضوع کاملا به شرایط بیماران بستگی دارد اما به طور کلی پس از گذشت ۱ سال ، ورم کلی بینی از بین می رود و بینی ظاهر اصلی خود را نشان می دهد. امروزه شاهد تبلیغات گسترده ای در خصوص عمل بینی بدون جراحی و با لیزر هستیم که باید بگوییم هنوز علم در حوزه لیزر آنقدر پیشرفت نکرده است که بتوان با لیزر تغییراتی را در فرم بینی ایجاد کرد.

7- ایمونولوژی و آلرژی در سرو گردن که زیر شاخه ای است که صرفاً به مسایل آلرژیک می پردازد. و در کلام آخر باید بیان کنیم که دکتر های نام برده شده در این مقاله صرفا برای معرفی بوده و در صورت انتخاب هر کدام از آنها لازم است اطلاعات بیشتری به دست آورید. درصورتی که به راهنمایی یا کمک نیاز داشتید با پشتیبانی دکتردکتر تماس بگیرید؛ کارشناسان ما آماده پاسخگویی هستند. مثل هميشه عالي، چندمين تجربه مشاوره با ايشون بود صبور مسئول مهربون من از دكتر ساينا باهاشون اشنا شدم و حضوري هم رفتم پيششون و به خيلي ها معرفيشون كردم.