لیست بهترین دکتر متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان در تهران

در کلام آخر باید بیان کنیم که دکتر های نام برده شده در این مقاله صرفا برای معرفی بوده و در صورت انتخاب هر کدام از آنها لازم است اطلاعات بیشتری به دست آورید. در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد می توانید از طریق سایت پزشکا با ما در میان بگذارید. برای نوبت‌دهی می‌توانید روزهای زوج (از ساعت 9 صبح الی 8 شب) با مطب تماس بگیرید.

  • شما باید از ۳ ماه قبل از اقدام به بارداری شروع به مصرف اسید فولیک کنید.
  • متخصصان زنان زایمان و دکتر نازایی خدمات زیادی را ارائه می دهند که در ادامه به تفکیک بیان کرده ایم.
  • جهت کاربری بهتر و بهره مندی کامل از خدمات، اپلیکیشن پزشک مشاوره پذیرش۲۴ را دانلود کنید.
  • برای پیدا کردن یک متخصص زنان خوب می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید.
  • دکتر فریده مظفری کرمانی جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی می باشد.
  • شما می توانید از افرادی که با مشکل شما مواجه بوده اند و بهترین پزشک را در این زمینه می شناسند استفاده کنید.

مثلا شما می توانید از با استفاده از جست و جو نام پزشک در اینستاگرام، به پیج پزشک مورد نظر دست پیدا کنید. در این صورت می توانید نمونه کار ها و رضایت مندی های بیماران را مشاهده کنید که همین موضوع کمک زیادی به شما خواهد کرد. قرص واژیفم برای مدتی به صورت دوبار در هفته با کمک اپلیکاتور داخل واژن قرار داده می شود تا در نهایت نیازی به استفاده از این روش درمانی نباشد. اگر جراحی انجام دهید به بخیه و مراقبت های پس از ن نیز خواهید داشت. لابیاپلاستی شامل جراحی لب های داخلی واژن است که از بیرون دیده نمی شود، اما زمانی که لب های بیرونی از هم جدا می شوند، قابل مشاهده است.

دکتر طیبه همتی

خدمات درمانی غیر حضوری برای افرادی که امکان مراجعه حضوری ندارند راه حل بسیار مناسبی است ، از لحاظ هزینه به صرفه تر است و زمان های بیشتری در دسترس افراد قرار دارد. آمنوره فقدان قاعدگی است که در دو دسته اولیه و ثانویه تقسیم می شود . آمنوره اولیه زمانی است که حتی زمان رسیدن به بلوغ قاعدگی اتفاق نمی افتد.

تشخیص و درمان بیماری های زنان

اگر در جستجوی دکتر زنان در روزهای جمعه و تعطیل در تهران هستید می‌توانید از مشاوره تلفنی دکتر زنان استفاده کنید که علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌توانید مدارک خود را برای پزشک ارسال نموده و به‌صورت تلفنی از پزشک مشاوره دریافت کنید. پزشکی زنان یا بیماری‌های زنان و زایمان، یکی از رشته‌های تخصصی پزشکی می‌باشد. تشخیص و درمان بیماری‌های زنان مانند قاعدگی دردناک، اختلالات قاعدگی، سرطانهای رحم، سرطان تخمدان، سرطان دهانه رحم، سرطان واژن، نزدیکی دردناک، کیست تخمدان، پیچ‌خوردگی تخمدان، عفونت دستگاه تناسلی (واژینیت) و … به یاد داشته باشید شما از طریق درمانکده می‌توانید از بهترین پزشکان متخصص زنان و زایمان تهران نوبت حضوری و یا مشاوره آنلاین بگیرید. دکترتو ساده‌ترین راه نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین پزشکان ایران است.

هر ۵ دقیقه یکبار با دستگاهی به نام سونوکید قلب جنین را کنترل می کند. در این مدت چنانچه لازم باشد ماما با تزریق داروهای ضد درد به شما کمک می کند. پس از تولد کودک، ماما بند ناف را توسط یک کلیپس مخصوص بسته و سپس آن را میبرد. ماما بعد از ورود به خانه ابتدا در مورد نحوه پیشرفت زایمان و شکل دردهای شما سوال کرده و شما را به طور دقیق معاینه می کند. سپس تا انجام کامل زایمان در کنار شما می ماند و در این مدت علاوه بر اینکه شما را تشویق می کند تا در راحت ترین وضعیت های ممکن قرار بگیرید. در هر حال همیشه آماده باشید که در صورت عدم پیشرفت مناسب زایمان هر چه سریعتر به نزدیک ترین بیمارستان منتقل شوید.