لیست بهترین دکتر متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان در تهران

همچنین به شما آموزش داده می شود که چگونه ماهیچه لگن خود را شل کنید. ما بر آنیم با ارائه خدمات موثر، مطلوب و ایمن همواره به عنوان یک بیمارستان خصوصی طراز اول کشور در راستای ارتقای سلامت جامعه شناخته شویم. مباحث مامایی که مرتبط با بارداری و زایمان و مسائل پیرامون آن است. با استفاده از سامانه رسا شما می توانید در هر مکانی که هستید با پزشک خود مشورت کنید.

  • گواهینامه پزشک را که در مطب وجود دارد را بررسی و به دنبال بورد تخصصی زنان و زایمان باشید.
  • تخصص زنان و زایمان، یکی از حوزه های پزشکی است که بر مسائل منحصر به بانوان تمرکز می کند.
  • پزشکی زنان یا بیماری‌های زنان و زایمان یا گایناکولوژی (Gynaecology یا Gynecology) یکی از رشته‌های تخصصی پزشکی است.
  • امتیاز هر پزشک و نظرات مراجعه‌کنندگان را بخوانید و بهترین پزشک زنان را انتخاب کنید.
  • ساده‌ترین راه برای نوبت اینترنتی بهترین دکتر زنان و زایمان و نازایی، سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشکان دکترتو می‌باشد.

می توانید در این بخش لیست متخصص زنان و زایمان سامانه رسا را مشاهده کنید و مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید. این دردها به خاطر تخمک‌گذاری، کیست‌های تخمدان، آندومتریوز، بیماری‌های التهابی لگن و دردهای فانتوم رخ می‌دهد؛ بنابراین باید با دیدن علائم گوناگونی که برای این بیماری‌ها تعیین شده است به متخصص و جراح زنان و زایمان مراجعه کرد. از دلایل دیگری که خانم ها به دکتر زنان نیاز دارند ، ایجاد اختلال در دوران قاعدگی است. به خاطر همین ، بیشتر متخصصان زنان توصیه می کنند ، با کمترین تغییر در بدن در زمینه خصوصیات خانم ها ، هر چه سریع تر متخصص زنان خوب مراجعه کنند.

دکتر بیتا زلالی جراح و متخصص بیماری های زنان، زایمان و نازایی و جراح زیبایی زنان می باشند. پزشکان متخصص زنان و زایمان پس از 7 سال دوره پزشکی عمومی، 4 سال به طور تخصصی در رابطه با مسائل مرتبط با دستگاه تناسلی بانوان و بارداری آموزش می بینند و پس از طی این دوره می توانند انواع جراحی ها را نیز در همین زمینه انجام دهند و نقش مهم و بسزایی در روند بارداری و فرزند آوری زوجین برعهده دارند. برای یافتن بهترین پزشک متخصص زنان، زایمان و نازایی در سایت دکترتو از فیلترهای جست و جوی پیشرفته استفاده کنید. بهتر است دختران از سن بلوغ و پدیدار شدن علائم آن به دکتر زنان خوب مراجعه کنند. همچنین انجام معاینات مستمر توسط متخصص زنان، در سنین باروری جهت پیشگیری، درمان و پیگیری بیماری‌های مرتبط با دستگاه تولید مثل زنان و بیماری‌های پستان ضروری است. زنان یائسه نیز جهت درمان مشکلات یائسگی به بهترین دکتر نازایی مراجعه می‌کنند.

متخصص زنان ، زایمان و نازایی

اندومیوز با افزایش سطح هورمون استروژن همراه است؛ بنابراین بعد از پائسگی که سطح هورمون استروژن کم می‌شود از بین می‌رود. به صفحه رزرو آزمایش در منزل درمانکده بروید و آزمایش مد نظر خود را آنلاین رزرو کنید. خیر، کد تخفیف فقط به کاربرانی تعلق میگیرد که برای اولین بار از دکتر ساینا مشاوره دریافت کنند . نیاز نباشد برای تفسیر جواب آزمایشتان توسط پزشک، حضورا مراجعه کنید. یکی از دستاوردهایی که دنیای مدرن به همراه داشت، مشاوره پزشکی از راه دور است که به سرعت در سراسر دنیا در حال فراگیرشدن است. اتفاقاتی نظیر ” همه‌گیری کرونا ” نیز، به همگان نشان داد که این خدمت، تا چه حد ضروری است.

ارسال نظر برای ما

شایان ذکر است از اشتباهات رایج افراد، ندانستن تفاوت “ماما” و پزشک “متخصص زنان و زایمان” می‌باشد. دکتردکتر لیست کاملی از متخصصین زنان، زایمان و نازایی سراسر کشور را به شما معرفی می‌کند. کافی است ابتدا شهر خود را انتخاب کنید، لیست پزشکان را ببینید و با توجه به امتیاز و نظرات سایر بیماران درباره دکتر، نوبت خود را رزرو کنید.

با رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن شرایط روحی و جسمی را تحت مدیریت در می‌آورند. در طی این مدتها هزاران عمل سزارین و زایمان طبیعی و اعمال زنان و به خصوص جراحی های زیبایی زنان انجام داده اند و دوره‌ای تکمیلی متعددی گذرانده اند،به واسطه علاقه خاص به زیبایی زنان به صورت تخصصی در امور زیبایی فعالیت دارند. پس از اتمام دوره تخصصی و اخذ مدرک بورد تخصصی رشته زنان و زایمان، ابتدا در بیمارستان امام خمینی و پس از آن حدود 5 سال را به عنوان هیات درمانی در بیمارستان های طالقانی، طرفه و همچنین بیمارستان کسری ،مشغول به خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان بوده اند.