لیست بهترین دکتر متخصص و فوق تخصص چشم پزشکی در تهران

ما در این مطلب فقط پزشکانی را معرفی کردیم که بهترین هستند (حداقل از نظر رزومه علمی و نظرات مراجعان). اگر شما هم پزشک متخصص چشم بهتری می شناسید یا نظری راجب پزشک های بالا دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید. این درمانگاه با حضور چشم پزشکان فوق متخصص خدمات کامل و جامعی در زمینه تشخیص … همانطور که می دانید ، حوزه چشم پزشکی دارای زمینه های مختلف می باشد. بنابراین دقت داشته باشید که کلینیک مورد نظر متخصص مربوطه را داشته باشد.

  • همچنین در صورت مراجعه به اپتومتریست(بینایی سنج) و تشخیص کاهش دید پس از آن برای درمان به دکتر چشم خوب مراجعه کنید.
  • هر یک از این شاخه های اصلی نیز به شاخه های فرعی مختلف تقسیم می شوند.
  • بهتر است بدانید که چشم بسیار حساس است و ممکن است در معرض بیماری های گوناگونی قرار بگیرد.
  • سایت ترندیول ترکیه با فرآهم آوردن فضایی امن برای فروشندگان و خریداران، بنیان‌های یک تجارت سالم را پایه‌گذاری کرده است.

مشهور است که تراژدی نویس رومی، سنکا، که در سال چهارم پیش از میلاد می زیسته است کتاب ها را با نگاه کردن از طریق یک کره ی شیشه ای پُر آب که باعث بزرگنمایی می شده مطالعه می کرده است. مثل هميشه عالي، چندمين تجربه مشاوره با ايشون بود صبور مسئول مهربون من از دكتر ساينا باهاشون اشنا شدم و حضوري هم رفتم پيششون و به خيلي ها معرفيشون كردم. سلام يک سوالي از آقاي دکتر پرسيدم جوابش خوب و قانع کننده بود با توجه به اينکه تعطيلات بود و من به پزشک خودم دسترسي نداشتم جواب آقاي دکتر خيلي بهم اميد واري داد تشکر ميکنم.جوابشون کامل بود. هستید از این پس هزینه مشاوره خود را (تا سقف 5 مشاوره)، با کسر سهم بیمه پرداخت کنید. © 2021 تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت، خدمات و محتوای مرتبط با آن متعلق به شرکت سپهر سلامت کویر ایساتیس بوده و باز نشر مطالب آن تنها با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت paziresh24.com مجاز می‌باشد.

دکتر رویا مهشیدفلاحی

بهبود بینایی پس از عمل لازک ممکن است کندتر از سایر روشهای لیزری باشد؛ اما عوارض (مانند خشکی چشم ) کمتری نسبت به سایر روشها دارد . عمل لازک ترکیبی خاص از لیزیک و PRK میباشد و مانند آن دو، قرنیه ی چشم در لازک توسط نور لیزر ترمیم میشود. برای افرادی که ضخامت مناسبی در قرنیه ی خود برای جراحی لیزیک ندارند ، PRK و لازک در مقایسه با لیزیک ، گزینه ای با نتایج بهتر میباشند. منظور از انکسار در واقع مسیری است که شعاع‌های نورانی از روی اشیای موجود در میدان بینایی ما تا تشکیل تصویر واضحی در داخل چشم‏‌ها طی می‌‏کنند.

فلوشیپ های چشم پزشکی

بعد از آن دوره 2 ساله طرح و پس از آن هم دوره 3 تا 5 ساله برای تحصیل در رشته چشم پزشکی به صورت تخصصی و در نهایت گذراندن طرح تخصصی چشم پزشکی. همانگونه که مراقبت ها و اقدامات قبل از عمل لازک و لیزیک چشم بسیار دارای اهمیت بالا می باشد، مراقبت ها و مواظبت های بعد از عمل هم بسیار حائز اهمیت می باشد پس نباید به هیچ عنوان این مراقبت ها نادیده گرفته بشود. مراقبت های پس از عمل لیزیک و لازک به منظور تسریع در روند بهبودی انجام می گیرد. فراموش نکنید که برای گرفتن نتیجه مطلوب از عمل، باید حتما به بهترین کلینیک چشم پزشکی در تهران مراجعه داشته باشید. این کلینیک وابسته به کلینیک مرکزی شهر و کلینیک بیمارستان تریتا می باشد و هدف از راه اندازی آن انجام خدماتی مانند معاینات ، تست ها ، آزمایشات و عکسبرداری از چشم به طور تخصصی و انجام لیزیک می باشد.

یکی از افتخارات این کلینیک ، مراجعه از دیگر کشورهای همسایه می باشد. در کلینیک بصیر به تازگی امکانی فراهم شده است که نوبت دهی و مشاوره آنلاین برای صرفه جویی در وقت انجام می شود. چشم از مهم ترین اعضای صورت می باشد که از بدو تولد با ماست و ما به وسیله آن دنیای پیرامون خود را می نگریم. مشکلات و بیماری های چشمی بسیار ناراحت کننده است و متاسفانه در دنیای امروز افراد زیادی هستند که درگیر بیماری های چشمی می شوند. در کلام آخر باید بیان کنیم که دکترهای نام برده شده در این مقاله صرفا برای معرفی بوده است و در صورت انتخاب هر کدام از آنها لازم است اطلاعات بیشتری به دست آورید. در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد می توانید از طریق سایت پزشکا با ما در میان بگذارید.