لیست بهترین دکتر متخصص و فوق تخصص گوش، حلق و بینی در تهران-یارا مشاور

درمان آلرژی از طریق دارو و ایمنی درمانی و یا اجتناب از آلودگی، خاک و غذا و دیگر مواد حساسیت‌زایی که گوش و بینی و گلو را تحت تاثیر قرار می‌دهد انجام می‌گیرد. متخصصان گوش و حلق و بینی تهران بیماری‌های مثل زکام بهاره، ورم غشاء مخاطی بینی هر 2 نوع فصلی و دائمی، سینوزیت مزمن، التهاب حنجره، گلو درد، عفونت گوش میانی و سرگیجه را درمان می‌کنند. برای گرفتن نوبت از دکتر گوش، حلق و بینی در دکترتو ابتدا باید وارد لیست دکترهای گوش، حلق و بینی شوید و با استفاده از فیلترهای موجود در لیست، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین (تلفنی و متنی) بگیرید. بحث تومورهای سر و گردن و تومورهای حنجره و حلق و نازوفارنکس و سرطانهای سر و گردن بحث بسیار مهمی است و یک قسمت مهمی از جراحی های یک جراح گوش و حلق و بینی را تشکیل میدهد.

  • یک پزشک عمومی بعد از شرکت در آزمون تخصصی و قبولی در این رشته به مدت پنج سال آموزش های لازم را فرامی‌گیرد و به طبابت می‌پردازد.
  • جراح، بیوپسی یا نمونه برداری را برای شناسایی ضایعات و تومورهای مشکوک انجام می دهد.
  • بنابراین اگر مشکلتان به هر یک از زمینه های نام برده شده مربوط باشد ، دقت داشته باشید که متخصص انتخابی فلوشیپ خاص را داشته باشد.
  • لارینگولوژی – درمان بیماری‌ها و اختلالات حلق و گلو، مانند گره تارهای صوتی، مشکلات صدا (شامل خشونت صدا) و سرطان.
  • درمانکده با هدف تسهیل ارائه خدمات پزشکی به بیماران، بهترین پزشکان منتخب فوق تخصص گوش و حلق و بینی در تهران را دور هم گرد آورده است.

جدیدترین آدرس، تلفن مطب، ساعت کاری، سوابق کاری و علمی، رزومه و تحصیلات پزشکان اصفهان را در سایت پذیرش۲۴ مشاهده نمایید. جهت کاربری بهتر و بهره مندی کامل از خدمات، اپلیکیشن پزشک مشاوره پذیرش۲۴ را دانلود کنید. خدماتی که ملاحظه می‌کنید به وسیله بهترین پزشکان ایران و در نرم افزار مدیریت مطب پذیرش۲۴ مورد پیگیری قرار می‌گیرد. یک متخصص گوش حلق بینی اختلالات گوشی شامل کمشنوایی، اختلال در حفظ تعادل، سوت کشیدن گوش و مشکلات حاد گوش داخلی و خارجی را درمان میکند. متخصص گوش حلق بینی همچنین بر مشکلات سینوسی و پلیپ بینی که منجر به خرناس کشیدن در خواب، آلرژی و اختلالات چشایی میشود تمرکز دارد.

بهترین متخصص گوش و حلق و بينی چه ویژگی هایی دارد؟

گاهی اوقات ، مشکلات بینایی ، شنیداری و بویایی به خاطر اختلالات سر و گردن به وجود می آید که تشخیص آن برعهده پزشکان این تخصص است. عوامل مختلفی در اختلالات سر و گردن مانند بیماری های ویروسی ، سرطان و یا ضربه تصادفات دخیل هستند. ایشان همیشه سعی کرده است حضور فعال در دوره های متعدد جراحی زیبایی بینی و صورت داشته باشد و تاکنون بیش از 4 هزار عمل جراحی بینی با موفقیت انجام داده است. در زمینه جراحی های درمانی از قبیل جراحی های لوزه، حلق و حنجره و جراحی های آندوسکوبیک، بینی و سینوس و جراحی های سر و گردن نیز فعالیت دارند. جراح گوش و حلق و بینی فردی است که بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی ، وارد رشته تخصصی گوش و حلق و بینی می شود و تمرکز کلی این تخصص در زمینه دستگاه تنفسی است. مطالعات گوش، حلق و بینی درطول 50 سال گذشته گسترش یافته و اکنون بر سر و گردن تمرکز دارد.

تحصیلات متخصص گوش و حلق و بینی

و همچنین وظیفه تشخیص ، درمان مشکلات گلو ، تیروئید و حنجره را داشته و هر موردی که در خوردن ، بلعیدن و صحبت کردن فرد اختلال ایجاد می کند ، فعالیت دارد. دکتر امید ابراهیمی متولد سال 1351 ، فارغ التحصیل دوره پزشکی عمومی در سال 1377 از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد. سپس در سال 1383 با اخذ رتبه اول بورد تخصصی گوش و حلق و بینی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرد. به‌علاوه، متخصص گوش و حلق و بینی خوب بیماری‌ها و اختلالات گلو، تیروئید و حنجره شامل اختلال در خوردن، بلعیدن و صحبت کردن را نیز بررسی می‌کند. با استفاده از بخش جستجو و فیلترهای موجود در این صفحه بهترین پزشکان آنلاین گوش، حلق و بینی را جستجو و با کلیک بر روی دکمه دریافت نوبت، اولین نوبت خالی را انتخاب کنید.

در ناحیه ی سر و گردن، متخصصان گوش و حلق و بینی درمان عفونت ها، غدد سرطانی مانند تومور و غدد غیرسرطانی، آسیب به صورت و نافرمی های صورت را انجام میدهند. بهترین متخصصین گوش و حلق و بینی تهران به تومورهای سرطانی و غیر سرطانی در سر و گردن بینی، سینوس‌ها، دهان، گلو، حنجره و قسمت بالای مری از جمله تیروئید و پاراتیروئید برآمدگی در گردن یا تیروئید، سرطان حنجره رسیدگی می‌کند. متخصص گوش، حلق و بینی، می تواند لوله ای را در این دهانه وارد کند تا راه هوایی ایجاد کند یا ترشحات ریه ها را از طریق آن خارج کند. این روش می‌تواند تحت بی‌حسی موضعی یا بیهوشی انجام شود و در آن، متخصص گوش، حلق و بینی، پوشش مجرای بینی را از غضروف زیرین جدا می‌کند. متخصص گوش، حلق و بینی که در این زمینه باید جراحی گوش و اختلالات عصبی گوش را تشخیص دهند. در روش postauricular یا پشت گوشی، برش از پشت گوش انجام می شود و گوش به سمت جلو برده شده و پرده گوش مشاهده می شود.

مشاوره آنلاین گوش، حلق و بینی با پزشک مورد نظرتان را رزرو کنید

رضایت بیماران از پزشک چیزی است ، که همه چیز را درباره خدمات درمانی او به بیمار شرح می دهد. با مرور این اطلاعات ، می توانید صلاحیت پزشک را به خوبی مورد ارزیابی قرار دهید. با تشخیص می توانند بهترین روش مجله خبری پزشکی درمانی را برای شما به کار گرفته و کاملا حرفه ای درمان شوید. هر عمل درمانی عوارض مخصوص به خود را به همراه دارد و باید قبل از عمل جراحی به بیمار و خانواده وی در مورد این عوارض اطلاعات کافی داد.

براي دومين باري بود که از ايشان مشاوره و درمان خواستم و هر دو بار نيز بسيار فوري پاسخگو بودند و خيلي با صبر و حوصله و متعهدانه طبابت کردند. به صفحه رزرو آزمایش در منزل درمانکده بروید و آزمایش مد نظر خود را آنلاین رزرو کنید. افراد در هر سنی ممکن است در انتقال (بلع) غذا، مایعات و بزاق از دهان به معده دچار مشکل شوند.

وی دوره تخصصی (رزیدنتی) خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران سال 87 شروع کرد و در سال ۹۰ به عنوان رزیدنت برتر دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزیده شد. انحراف بینی زمانی اتفاق می‌افتد که دیواره نازک بین مجاری بینی به یک سمت جابجا شود. در بسیاری از افراد، تیغه بینی منحرف یا خارج از مرکز است که این مسأله باعث کوچکتر شدن یک مجرای بینی می‌شود. هنگامی که انحراف بینی شدید باشد، یک طرف مجاری بینی را مسدود می‌کند و جریان هوا را کاهش می‌دهد و نهایتاً باعث مشکل در تنفس می‌شود. انحراف بینی معمولاً بدون علامت است، اما در برخی از موارد ممکن است با انسداد یک طرفه مجاری بینی، خونریزی بینی، درد صورت، خروپف و نهایتاً ترجیح بیمار به خوابیدن در یک طرف به منظور تنفس بهتر همراه شود.

به این منظور لازم است که جراح با ساختار و آناتومی بینی و مشکلات مربوط به آن آشنایی کافی داشته و مهارت پزشکی بالایی داشته باشد. علاوه بر آن لازم است که برش‌های جراحی به گونه‌ای ایجاد شود که بعد از اتمام جراحی فرد با حداقل میزان کبودی و تورم مواجه شود و دوره بهبود نسبتا راحتی را پشت سر گذارد؛ در نتیجه جراح مربوطه باید مهارت جراحی بالایی داشته باشد. توانایی جلب رضایت بیمار پس از جراحی بینی و جراحی گوش را داشته باشد. یک متخصص گوش ،حلق ،بینی باید سلامت بیمار را اولویت کاری خود قرار دهد و زمان کافی را برای درمان و راهنمایی بیمار بگذارد.