لیست بهترین متخصص و دکتر زنان در منطقه 5 تهران برترین پزشک

قبل از هر چیز باید بیان کنیم که خشکی واژن چه نوع بیماری است و چرا در زنان ایجاد می شود. هزینه واژینوپلاستی یا تنگ کردن کانال واژن با لیزر در مقایسه با جراحی بسیار کمتر خواهد بود. به این صورت که بخشی از زایمان به کمک دوست یا همسر یا فردی که مادر را در لحظه زایمان مادر را از لحاظ عاطفی حمایت می کند انجام می شود. فرد مورد نظر باید در کلاس ها شرکت کند و مادر و فرد ارتباط با یکدیگر را اموزش می بینند. روش الکساندر به شما کمک می‌کند در طول بارداری، زایمان و بعد از زایمان راحت باشید.

  • در سال ۱۳۰۰، مریضخانه نسوان توسط دکتر امیر اعلم افتتاح شد و با استخدام پزشکان خارجی که در مامایی و بیماری های زنان تخصص داشتند، به کار خود ادامه داد.
  • در تمام انواع ناباروری درمان وجود دارد اما گاها امکان موفقیت آمیز نبودن روند درمان ناباروری نیز وجود دارد.
  • به صفحه رزرو آزمایش در منزل درمانکده بروید و آزمایش مد نظر خود را آنلاین رزرو کنید.
  • آمنوره ثانویه به دلیل بارداری، کیست تخمدان و فیبروم ممکن است رخ بدهد.
  • و در سال ۱۳۸۲ دوره تخصصی زنان و زایمان خود را در دانشگاه علوم پزشکی قزوین به پایان رساند.
  • دکتر بیتا زلالی جراح و متخصص بیماری های زنان، زایمان و نازایی و جراح زیبایی زنان می باشند.

تب‌خال تناسلی، سوزاک و کلامیدیا بیماری‌های مقاربتی رایج هستند که در اثر عوامل باکتریایی و ویروسی مختلف به وجود می‌آید. زنان با دیدن علائمی چون درد حین برقراری رابطه جنسی، خون‎ریزی غیرعادی و جوش یا جای زخم و خارش ناحیه واژن با متخصص و جراح زنان و زایمان مشورت کرده و تحت درمان قرار گیرند. علاوه بر اختلالات هورمونی و بیماری‌های متعدد مرتبط با آن، سندروم پیش از قاعدگی نیز زنان را به مطب دکتر زنان و زایمان هدایت می‌کند. تغییرات خلق و خو مانند اضطراب، عصبانیت و پرخاشگری و گریه کردن، کاهش تمرکز و گوشه‌گیری از نشانه‌های روحی آن است. درد، خستگی، حساسیت پستان، نفخ شکم و مشکلات گوارشی نیز از علائم جسمی آن است. به خاطر همین ممکن است یک پزشک با دارا بودن ویژگی های خوب برای انتخاب بهترین فرد کافی نباشد.

دکتر میترا نظریان

اگر پریود شده اید، باز هم میتوانید نزد پزشک بروید اما بهتر است نوبت را به پس از پریود به تاخیر بیندازید مگر این که وضعیت اورژانسی دارید که حتما باید پزشک را ببینید. در تمام انواع ناباروری درمان وجود دارد اما گاها امکان موفقیت آمیز نبودن روند درمان ناباروری نیز وجود دارد. دوران نقاهت در این نوع واژینوپلاستی بسیار کوتاه تر از جراحی است. کلیتوریس نام یکی از اعضای اندام تناسلی زنان است که در به ارگاسم رسیدن زنان نقش موثری ایفا می کند. در کلاس های الکساندر به مادران نحوه درست نشستن جهت زایمان را نمایش می دهد.

دکتر الهه ثناگو

انتخاب روش زایمان بسیار مهم است، اما مهمتر از آن انتخاب دارو است. بعد از ورود به پروفایل دکتر، اطلاعات کامل دکتر مانند نام، مدرک پزشکی، آدرس مطب، شماره تماس و… ایشان در سال ۱۳۹۰ از دوره پزشکی عمومی فارغ التحصیل شده و با توجه به علاقه به رشته زنان در سال‌های ۹۳ تا ۹۷در دوره تخصص زنان دانشگاه علوم پزشکی ایران مشغول به تحصیل شدند. ایشان در سال 1383 از دوره پزشکی عمومی فارغ التحصیل شده و در فاصله سال های 1385 تا 1389 در دوره تخصصی زنان در دانشگاه تهران مشغول به تحصیل بودند.

این اختلالات هورمونی باعث ایجاد فولیکول‌هایی در سینه‌ها و کیست‌هایی با ابعاد مختلف در تخمدان و رحم می‌شود؛ بنابراین با علائمی مانند دردهای سینه، بی نظمی قاعدگی و حتی اختلال در خلق و خو باید به متخصصان و جراحان زنان و زایمان مراجعه کرد. اما همه ی ما می دانیم ، انتخاب بهترین دکتر در هر زمینه‌ای و در شهرهای بزرگ مانند تهران کار ساده‌ای نیست و نیاز به دقت فراوانی دارد.به طور کلی هر فردی برای انتخاب یک پزشک زنان خوب ، معیار های شخصی و تجربه های فردی خود را در نظر می گیرد. به صفحه پزشکان زنان و زایمان درمانکده بروید و زمان مراجعه به مطب پزشک دلخواهتان را آنلاین انتخاب کنید.