لیست بهترین پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران

بعد از تشخیص فردی این علائم، باید به مطب متخصص و جراح زنان و زایمان مراجعه کرد. پزشک هم بعد از معاینات اولیه، سونوگرافی، ماموگرافی و حتی بافت‌برداری را تجویز می‌کند. خارش واژن، تغییر در ترشحات واژنی و تغییر رنگ آن، دردهای مقاربتی و خونریزی از علائم رایج عفونت واژن است. زنان با مراجعه به متخصص و جراح زنان و زایمان، علت رخ دادن این عفونت را مطلع می‌شوند. پزشک با کرم یا شیاف ضد قارچ، قرص مترونیدازول و یا ژل کلیندامایسین عفونت قارچی یا باکتریایی را رفع می‌کنند. جوش، خارش و درد در کنار ترشحات غیرعادی نشانه‌های بیماری‌های مقاربتی است.

  • موضوع دیگری که در رعایت اصول حرفه ای مطرح می شود این است که روابط دوستانه بین پزشکان به بهترین نحو روند درمان را پیش می برد تا جایی که در طول روند درمان با بیماران خود با دلسوزانه و صمیمیت رفتار کنند.
  • اما نیاز است این موضوع را بدانند که این آزمایشات برای پزشکان این زمینه امری عادی بوده که روزانه با آن درگیر هستند و عدم مراجعه به منظور معاینات ممکن است باعث درگیری های بسیار سخت تر در آینده با بیماری های مختلف گردد.
  • از آنجایی که مراقبت های بارداری جهت بررسی سلامت مادر و جنین از اهمیت بالایی برخوردار است به همین جهت می بایست به بهترین متخصص زنان جهت مراقبت های دوران بارداری مراجعه نمود.
  • مسلما دانش و آگاهی بهترین متخصص زنان و زایمان در تشخیص انواع بیماری ها تاثیر انکارناپذیری خواهد داشت.
  • پزشکان متخصص زنان و زایمان پس از 7 سال دوره پزشکی عمومی، 4 سال به طور تخصصی در رابطه با مسائل مرتبط با دستگاه تناسلی بانوان و بارداری آموزش می بینند و پس از طی این دوره می توانند انواع جراحی ها را نیز در همین زمینه انجام دهند و نقش مهم و بسزایی در روند بارداری و فرزند آوری زوجین برعهده دارند.

از لیست تخصص‌های دکتردکتر، «زنان، زایمان و نازایی» را انتخاب کنید. بعد از تعیین شهر، وارد پروفایل پزشکان شده و اطلاعات آن‌ها را مشاهده کنید. امتیاز هر پزشک و نظرات مراجعه‌کنندگان را بخوانید و بهترین پزشک زنان را انتخاب کنید.

پزشکان متخصص زنان و زایمان و نازایی تهران

مراقبت های دوران بارداری از جمله حاملگی خارج رحمی، مشکلات جفت در بارداری، مشکلات جنینی در طول دوره ی بارداری، فشار خون حاملگی، دیابت بارداری و … باید توسط متخصص زنان پنجه طلا و کاربلد انجام شود. مراجعه کنندگان برای بیماری‌های زنان که مربوط به تخمدان، رحم، مثانه، لوله فالوپ، پستان، اختلالات لگن، انواع عفونت و نازایی از دکتر زنان نوبت می‌گیرند. گاهی اوقات خانه بیشترین آرامش را برای یک زن باردار به همراه دارد، بنابراین اگر خانمی در سلامت کامل باشد و بارداری بدون مشکلی را گذرانده باشد، زایمان در منزل به نظر متخصص زنان هیچ ایرادی ندارد. اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهند زایمان در خانه را امتحان کنند باید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

سندرم پیش از قاعدگی

با استفاده از خدمت نوبت دهی بیمارستان می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی، نوبت خود را رزرو کنید. خدمات جامع پذیرش۲۴ در حوزه سلامت در تلاش است تا تجربه درمان خوبی را برای تمام بیماران رقم بزند. جهت کاربری بهتر و بهره مندی کامل از خدمات، اپلیکیشن پزشک مشاوره پذیرش۲۴ را دانلود کنید. خدماتی که ملاحظه می‌کنید به وسیله بهترین پزشکان ایران و در نرم افزار مدیریت مطب پذیرش۲۴ مورد پیگیری قرار می‌گیرد. به یاد داشته باشید که ترتیب دادن شرایط مناسب برای زایمان در منزل کار مشکلی است و شما باید مطمئن باشید که این کار بهترین انتخاب برای شما است.

حفظ سلامت مادر باردار، سلامت جنین و مراقبت از روند بارداری به شکلی که کمترین خطر را به دنبال داشته باشد، از وظایف این رشته می‌باشد. در مرحله اولیه که غالبا بین 19 تا 20 سالگی شروع میشود شش تا دوازده ماه پس از اولین پریود دردها آغاز میگردد . درصورتی که این دردها حدودا سه سال پس از اولین پریودا؛ اغاز شود یا اگر دیسمنوره با پروسه های بدون تخمک‌گذاری همراه باشد ، لازم است تا به سراغ دلایل ثانویه برویم. درصورتی که به راهنمایی یا کمک نیاز داشتید با پشتیبانی دکتردکتر تماس بگیرید؛ کارشناسان ما آماده پاسخگویی هستند. با توجه به اینکه روند دریافت نوبت کاملا آنلاین است، می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز نوبت بگیرید و هر زمان که خواستید به صورت رایگان آن را جابجا یا لغو کنید. مجموعه “مدیست” در سال ۱۴۰۰ و با هدف خدمت رسانی به مراجعینی که امکان ویزیت حضوری توسط پزشک، به دلایل متعدد ندارند، تاسیس شده است.

◀ دکتر اوشا رسولی دکتر زنان و زایمان غرب تهران

علاوه برنوبت دهی آنلاین پزشک، اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی دکتر، آدرس مطب دکتر و تلفن مطب دکتر هم در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است. در گذشته دانش کافی برای تشخیص بیماری‌های زنان وجود نداشت؛ اما در حال حاضر، با رشد این شاخه از علم پزشکی، پزشکان متخصص زنان زایمان و نازایی با افزایش آگاهی مردم و به خصوص زنان، در شناخت و درمان به موقع بیماری‌ها و عواملی که بر سلامت آن ها تاثیرگذار است، کمک می‌کنند. همچنین به مراقبت، درمان طبی و جراحی مناسب در حین بارداری، زایمان طبیعی و عارضه دار یا در موارد مورد نیاز می‌پردازند.

سلام يک سوالي از آقاي دکتر پرسيدم جوابش خوب و قانع کننده بود با توجه به اينکه تعطيلات بود و من به پزشک خودم دسترسي نداشتم جواب آقاي دکتر خيلي بهم اميد واري داد تشکر ميکنم.جوابشون کامل بود. بیش از 96 درصد مراجعین، از نحوه برخورد دکتر مریم انصاف گو رضایت داشته اند.

البته در نظر داشته باشید که انتقال کرونا در مراکز درمانی، سه برابر اماکن عادی است! با این وجود می توانید بدون حضور در مطب یا بیمارستان، در خانه بادکتر آنلاین زنان و زایمان، تلفنی و متنی گفتگو کنید. هزینه ویزیت دکترهای زنان، زایمان و نازایی با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل هر یک از دکترهای زنان، زایمان و نازایی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت آن دکتر را ببینید. با مراجعه به صفحه پروفایل هر کدام از دکترهای زنان، زایمان و نازایی می‌توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کنید و از میزان رضایت بیماران از پزشک مطلع شوید.