لیست بهترین پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران

با کمک سامانه نوبت دهی پزشکان دکتریاب شما می توانید به صورت 24 ساعته از پزشکان متخصص زنان و زایمان نوبت بگیرید و یا مشاوره تلفنی داشته باشید. اگر برای مشاوره و پرسش برخی سوالات مانند چرا پریود نمی‌شویم؟ ، بهترین قرص‌ های ضدبارداری چیست؟، درمان دردهای قاعدگی چیست؟و … نیاز به مشاوره داشته باشید می توانید از طریق سایت دکتریاب با پزشکان متخصص زنان و زایمان مشاوره تلفنی پزشکی داشته باشید و در یک فضای امن سوالات خود را با پزشک مطرح و مشاوره لازم را دریافت کنید. دکتر زنان در درمان انواع بیماری زنان مانند عفونت واژن، کیست تخمدان و رحم، پریود های نامنظم، رفع مشکلات نازایی، دریافت گواهی سلامت و تمامی مشکلات مربوط به دستگاه تناسلی زنان، نازایی و زایمان به شما کمک میکند.

پزشکی زنان از جمله رشته‌‌های تخصصی بالینی است که در جهت پیشگیری به ویژه غربالگری، تشخیص و درمان بیماری‌های زنان فعالیت می‌کند و به پزشکانی که در این رشته تحصیل کرده‌ اند، متخصص زنان و زایمان گفته می‌شود. به طور کلی متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان و نازایی زیادی وجود دارند که هر یک شیوه و استایل مخصوصی برای درمان و تعامل با بیمار دارند. شما باید از بین تمامی آنها بهترین متخصص زنان و زایمانی را انتخاب کنید که با تمامی شرایط رفتاری و اخلاقی شما منطبق باشد. و زایمان نقش بسیار گسترده و مهمی در زندگی فردی و اجتماعی زنان دارد. به همین خاطر انتخاب یک دکتر مناسب در این حوزه دارای اهمیت ویژه ای است. ولی با وجود این همه متخصص زنان و زایمان چگونه تشخیص دهیم که کدام پزشک دانش، توانایی و مهارت بالاتری دارد خود ماجرایی است.

ویتامین های دوران بارداری حاوی مقادیر اضافی اسید فولیک، آهن و کلسیم مورد نیاز در دوران بارداری هستند. به عبارتی هر خانمی که قصد بارداری دارد باید تحت نظر یک متخصص زنان قرار بگیرد تا مراقبت‏ های دوران بارداری و بررسی‏ های لازم را تحت نظر وی انجام دهد. متخصص و جراح زنان و زایمان هم از راه‌های مختلف به درمان این بیماری‌ها اقدام می‌کند. برای مثال آنتی‌بیوتیک، واکسن HPV، واکسن هپاتیت و تجویز ضد هپاتیت تجویز می‌کنند.

  • چرا که یک خانم در حین زایمان شرایط بسیار حساسی داشته و حرکات و حرف های غیر ارادی بسیاری را از خود بروز می دهد و یک پزشک باید با صبر و حوصله به او آرامش داده و به یاد داشته باشد که مسئولیت جان دو نفر یعنی مادر و کودک به عهده اوست.
  • قاعدگی دردناک یا دیسمنوره به معنی احساس درد غیر معمول در قسمت شکم در هنگام قاعدگی است.
  • دکتر زنان و زایمان و نازایی در دو حیطه‌ی بیماری‌های زنان و مراقبت‌های زایمان فعالیت می‌کنند.
  • در این روش مادر در یک وان پر آب قرار می گیرد و درد کمتری را تجربه خواهد کرد.

سونوگرافی و اکوی قلب جنین و… البته گاهی لازم است به فوق تخصص زنان طب مادر و جنین (پریناتولوژی) مراجعه کنید. عمل های مربوط به نازایی بهتر است به فوق تخصص زنان و فلوشیپ نازایی و ای وی اف مراجعه کنید که خدمات (IVF،IUI)، لاپاراسکوپی، هیستروسکوپی، تخمک کشی، انتقال جنین را برای شما انجام می‌دهند. در این راستا بانک جامعی از اطلاعات پزشکان و مقالات زیبایی و سلامت را برای شما عزیزان آماده نموده ایم. هدف ما در رسانه اینترنتی پزشک آشنا افزایش سطح اطلاعات افراد جامعه و نیز ارائه خدمات آنلاین پزشکی و سلامت است. این پزشکان به متخصص غدد درون ریز هم معروف هستند و موارد مربوط به ناباروری، غدد و هورمون های درون ریز را مورد مطالعه قرار می دهند. همچنین برای ویزیت در درمانگاه بیمارستان رسالت صبح های شنبه یک شنبه سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 میتوانید مراجعه کنید .

دکتر مرجان سهند

زایمان سزارین عموما به تشخیص پزشک و یا درخواست مادر صورت می گیرد. سایت برترین پزشک یکی از سایت های معرفی دکتر و پزشک در کلیه زمینه های پزشکی میباشد. شما میتوانید اطلاعاتی نیز درباره بیماری های مختلف در این سایت کسب کنید. در ضمن برای انتخاب پزشک خود می توانید از همین صفحه وارد پروفایل پزشکان شده و اطلاعات تخصصی آنها و نظرات سایر کاربران را بررسی کنید. بخش دیگری از سیستم جنسی زنانه رحم است که دهانه آن به ورودی واژن ختم می‌شود. سرطان دهانه رحم نوعی بیماری است که با ورود و رشد ویروس پاپیپلوما انسانی به وجود می‌آید.

دکتر زنان در جنت اباد

متخصص زنان برای درمان بیماری‌های زنان و کلیه مراحل بارداری کمک می‌کند. چنانچه متقاضی انجام زایمان طبیعی در خانه هستید باید شرایط آن را زیر نظر متخصص زنان خود فراهم کنید. برای اینکار بهتر است اتاقی را انتخاب کنید که قابلیت ایجاد سکوت، گرما و راحتی را داشته باشد. تخت خواب را به صورت عمود به دیوار طوری قرار دهید که امکان حرکت آزادانه از هر طرف آن وجود داشته باشد. در برخی موارد میتوانید با تماس تلفنی با پزشک مشکل خود را حل کنید اما برای تشخیص و درمان بیماریها باید حضوری مراجعه کنید تا معاینه و بررسی های لازم انجام شود.

جراح زنان و زایمان و نازایی

اگر برای اولین بار است که می خواهید زایمان کنید بهتر است، حداقل چند عکس زایمان طبیعی یا فیلم و کلیپ زایمان طبیعی انسان را مشاهده کنید. از پزشک عمومی یا خانوادگی خود در مورد پزشک زنان و زایمان خوب سوال کنید. همچنین یک پزشک زنان و زایمان خوب باید بسیار باهوش و نکته سنج باشد و از مسائل کوچک به سادگی عبور نکند.