لیست بهترین پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران

تا زمانی که پزشکان دانش خود را به مرحله جراحی نرسانند، تاثیری در روند درمان و تشخیص نخواهد داشت. وقتی بسیاری از پزشکان متوجه می شوند که وضعیت مالی بیمارانشان پایین است، بسیاری از دغدغه های مالی را کنار می گذارند و سعی می کنند مشکلات و بیماری های مشتریان خود را در اسرع وقت و با کمترین هزینه درمان کنند. یکی دیگر از خدمات پزشکان زنان، درمان ناباروری توسط دکتر ناباروری است. زایمان طبیعی (واژینال) نیز یک روش متداول زایمان است که اکثر زنان از این طریق زایمان می کنند.

  • زود رنجی، خستگی، بی خوابی، تغییر اشتها، کاهش میل جنسی ،افکار منفی و احساس گناه از جمله علائم این بیماریست.
  • یکی از مهمترین خدماتی که متخصصن زنان و زایمان ارائه می دهند، مربوط به زایمان می شود.
  • بانوان زیادی برای مشکلات ناباروری و نازایی از جمله ضعیف و کم بودن تخمک، تنبلی تخمدان، ناهنجاری های مربوط به رحم و تخمدان، تعیین جنسیت، روش های باردارید در آزمایشگاه ivf و iui که منجر به نازایی می‌شود با دکتر زنان، زایمان و نازایی، مشورت می‌کنند.
  • البته برخی از این عمل های جراحی نیازمند گذراندن دوره های آموزشی (تحت عنوان فلوشیپ) هستند.

خانم دکتر واقعا سوگندي که در زمان دريافت درجه پزشکي ياد کرده اند وفادار و متعهد هستند. براي دومين باري بود که از ايشان مشاوره و درمان خواستم و هر دو بار نيز بسيار فوري پاسخگو بودند و خيلي با صبر و حوصله و متعهدانه طبابت کردند. باید به این موضوع اشاره کنیم که برخی از بانوان به دلایلی مانند خجالت کشیدن و یا حجب و حیا نسبت به انجام معاینات خود دلسرد می شوند. اما نیاز است این موضوع را بدانند که این آزمایشات برای پزشکان این زمینه امری عادی بوده که روزانه با آن درگیر هستند و عدم مراجعه به منظور معاینات ممکن است باعث درگیری های بسیار سخت تر در آینده با بیماری های مختلف گردد. با اولین مراجعه، شما وارد چرخه درمان با پذیرش24 شده اید و در کنار سایر مراجعین، به هزاران متخصص آنلاین پذیرش24 برای پیگیری درمان خود دسترسی دارید. در صفحه اخصاصی پزشک با انتخاب گزینه دریافت نوبت و تکمیل اطلاعات، وقت ویزیت را رزرو کنید.

دکتر فریده منتظری

این بیماری نسبتا شایع در میان زنان است که در طی آن مخاط داخل رحم از بین می روند و قسمت های مختلف رحم به هم می چسبند . این بیماری در صورت عدم درمان به موقع باعث نازایی یا سقط های مکرر می شود. در این بیماری تولید هورمون تستوسترون که یک هورمون مردانه است در تخمدان بیش از اندازه صورت می گیرد. پس از اتمام دوره تخصص و اخذ مدرک بورد تخصصی زنان به مدت ۳ سال در چابهار مشغول به خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان بودند. دکتر مهشید کریمی که به عنوان رتبه برتر در سال 1375 تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه علوم پرشکی تهران را آغاز نمودند.

دکتر مرضیه متین فر

یکی از باور های غلط جوامع کنونی این موضوع است که تنها باید بعد از ازدواج و یا در زمان بارداری به پزشک زنان مراجعه کرد. متاسفانه این نوع تفکر باعث افزایش بیماری های دستگاه تناسلی و در مواردی باعث افزایش میزان ناباروری در دختران مجرد بعد از ازدواج گردیده است. سرد مزاجی بانوان، رابطه‌ی جنسی دردناک، بیماری های جنسی مقاربتی هم توسط دکتر متخصص زنان خوب باید انجام شود. تمامی فعالیت‌های مرکز مشاوره آنلاین و تلفنی کلبه سلامتی، با مجوز رسمی خدمات بالینی و پزشکی وزارت بهداشت و درمان انجام می‌شوند.

این عارضه یک عارضه ی جدی است که زنان باردار را تهدید می کند.این عارضه حدود 52 درصد زنان را درگیر می کند. سر درد مداوم، اضافه وزن بیش از 2 کیلو در هفته، ورم کردن دست و پا، اختلال در فشار خون و عملکرد کلیه و دستگاه عصب مرکزی از جمله علائم این بیماری است که نیاز به درمان سریع دارد. برای پرسش و پاسخ با پزشک زنان و زایمان به صورت رایگان، می‌توانید از قسمت پرسش و پاسخ دکتریاب استفاده بفرمایید.