لیست بهترین پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران-یارا مشاور

برای گرفتن نوبت از دکتر زنان، زایمان و نازایی در دکترتو ابتدا باید وارد لیست دکترهای زنان، زایمان و نازایی شوید و با استفاده از فیلترهای موجود در لیست، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین (تلفنی و متنی) بگیرید. دکترتو، لیستی از بهترین پزشکان متخصص زنان و زایمان و نازایی را از سراسر ایران را برای شما فراهم آورده تا با انتخاب یک متخصص زنان خوب به شما یاری برساند. هستید، می‌توانید در این صفحه از میان بهترین متخصصان زنان و زایمان تهران، فرد مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک متخصص زنان و زایمان خوب، مشکل خود را درمان کنید. چگونه نوبت دکتر بگیریم؟ جهت دسترسی به آدرس و تلفن متخصصین زنان و زایمان تهران می توانید از سایت معرفی و نوبت دهی پزشکان دکتریاب استفاده کنید. علاوه بر آدرس و تلفن پزشکان می توانید به صورت اینترنتی از متخصص زنان نوبت بگیرید و یا مشاوره تلفنی با دکتر زنان داشته باشید. اگر در جستجوی دکتر زنان در روزهای جمعه و تعطیل در تهران هستید می‌توانید از مشاوره تلفنی دکتر زنان استفاده کنید که علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌توانید مدارک خود را برای پزشک ارسال نموده و به‌صورت تلفنی از پزشک مشاوره دریافت کنید.

اين بيمارستان از 15 بهمن سال 1377 با هدف ارائه خدمات مناسب و سريع در كليه رشته‌هاي پزشكي آغاز به كار نمود. مديران , پزشكان , پرستاران و سايركاركنان بيمارستان كه مجموعا خانواده آتيه ناميده مي‌شوند , اصل ارتقاء رضامندي بيماران و مراجعين را محور كار خويش قرار داده و تا به امروز در مسير اجراي اين اصول تلاش مستمر داشته اند . خدمات درمانی غیر حضوری برای افرادی که امکان مراجعه حضوری ندارند راه حل بسیار مناسبی است ، از لحاظ هزینه به صرفه تر است و زمان های بیشتری در دسترس افراد قرار دارد. برای درمان ناباروری با توجه به علت اصلی آن درمان های مختلفی وجود دارد . این درمان ها شامل درمان های دارویی، تلقیح داخل رحمی، جراحی و روش های کمک باروری مانند ivf یا لقاح خارج از رحم، استفاده از تخمک اهدایی و یا رحم اجاره ای می شود.

بنابراین چنانچه قصد بارداری دارید، اما نمی توانید بهتر است به پزشک زنان و زایمانی که به طور اختصاصی در این زمینه فعالیت می کند مراجعه نمایید. تعدادی از دکترهای زنان ترجیح می‌دهند فقط در یکی از این رشته‌ها کار کنند و وارد رشته‌ی دیگر نشوند. مثلا عده‌ای از دکترهای زنان تعداد در مسائل بهداشتی زنان ورود می‌کنند و کاری به حاملگی و زایمان ندارند. حتی ممکن است تعدادی از دکترهای زنان و زایمان که در بخش زایمان تخصص دارند، ترجیح بدهند فقط در زایمان طبیعی حضور داشته باشند و در جراحی‌هایی مثل سزارین دخالت نکنند.

  • اگر دچار علائمی مانند تکرر ادرار، تهوع و استفراغ، درد در هنگام آمیزش جنسی، نامنظم شدن پریود ها و یا سنگین شدن دوره قاعدگی، ضعف و سرگیجه و التهاب و تورم شکم شده اید حتما برای چک و بررسی کیست تخمدان به یک دکتر زنان مراجعه کنید.
  • دکتر زنان در درمان انواع بیماری زنان مانند عفونت واژن، کیست تخمدان و رحم، پریود های نامنظم، رفع مشکلات نازایی، دریافت گواهی سلامت و تمامی مشکلات مربوط به دستگاه تناسلی زنان، نازایی و زایمان به شما کمک میکند.
  • سلامتی مادر و نوزاد پیگیری شده و مادر برای تغییرات روحی و جسمی حاصل از حاملگی آماده خواهد شد.
  • حتی اگر از داروهای گیاهی و طبیعی استفاده می کنید نیز، سوال از دکتر زنان لازم است.
  • اگر پزشکی با استایل ارتباطی شما هماهنگ نیست، دنبال پزشک دیگری بگردید.
  • خدمات جامع پذیرش۲۴ در حوزه سلامت در تلاش است تا تجربه درمان خوبی را برای تمام بیماران رقم بزند.

تخصص زنان و زایمان رشته‏ ای بالینی است که به پیشگیری، تشخیص، درمان و پیگیری هر آنچه به سیستم تناسلی بانوان و مسائل مرتبط با آن مانند حاملگی، ناباروری و … به صفحه مشاوره آنلاین زنان و زایمان بروید و زمان مشاوره دلخواهتان را (تصویری، صوتی و متنی) آنلاین رزرو کنید. عفونت شایع‌ترین علت مراجعه به متخصص زنان در اصفهان و البته در جهان است.

دکتر پروانه سهامی

این عمل برای درمان بسیاری از سرطان‌ها یا فیبروم و غیره استفاده می‌شود. هیسترکتومی انواع مختلفی دارد و می‌تواند به صورت شکمی، واژینال یا لاپاراسکوپی انجام شود. در معرض خطر آلودگی با عوامل عفونی در مطب پزشک زنان یا کلینیک‌ها قرار نگیرید. خانم دکتر واقعا سوگندي که در زمان دريافت درجه پزشکي ياد کرده اند وفادار و متعهد هستند.

جراح زنان ، زایمان ، کولپوسکوپی

دکتر زنان، زایمان و نازایی در اصفهان ، پزشکی است که به مسائل و بیماری‌های دستگاه تناسلی زنان و زایمان می‌پردازد. دکتر زنان در زمینه بیماری‌ها و مشکلات مربوط به رحم، لوله‌های فالوپ، تخمدان‌ها و سینه‌ها و همچنین مسائل مربوط به مراقبت‌های دوران بارداری و ناباروری تخصص دارد. خانم‌های بالای ۲۱ سال و همه دختران جوانی که به تازگی پریود شدند، باید تحت نظر متخصص زنان مجله خبری پزشکی باشند و معاینات و چکاپ‌های زنان را به صورت دوره‌ای انجام دهند. شما در دکترتو می‌توانید در مورد علائم و مشکلاتتان با فوق تخصص زنان و زایمان در اصفهان به صورت تلفنی، آنلاین و متنی مشورت کنید و به راحتی و بدون دردسر نوبت اینترنتی بگیرید. لیست آدرس و تلفن بهترین جراح و متخصص زنان و زایمان خوب در تهران را به همراه نوبت دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین مشاهده کنید.

دکتر لینا جاودان

زنان از همان ابتدای باردار‌ی و حتی قبل از آن باید تحت نظر پزشک باشند. مادر باردار در دوره‌های مختلف بارداری باید تحت نظر متخصص زنان و زایمان تست‌ها و مراقبت‌های ویژه‌ای را انجام دهد. باید بدانید که حتی همه متخصصان زنان و زایمان و نازایی خوب ممکن است راه‌حلهای یکسانی در مورد نحوه درمان و مراقبت‌های پزشکی شما ارائه ندهند؛ بنابراین بهتر است دیدگاه متخصصان زنان و زایمان و نازایی خوب دیگری هم بدانبد. اگر با پزشک یا متخصص زنان و زایمان و نازایی خود احساس راحتی نمی‌کنید و تعامل و برقراری ارتباط با پزشک‌تان راحت نیست، به پزشک دیگری مراجعه کنید و دنبال متخصص زنان و زایمان و نازایی بهتری بگردید. بدن هر زن عملکردهای بیولوژیکی مختلفی از قبیل قاعدگی، بارداری، زایمان و یائسگی را تجربه می کند. پیش از این در درمانکده با بهترین زمان اولین مراجعه به پزشک زنان آشنا شدید و خواندید که باید به صورت دوره‌ای با متخصص زنان و زایمان ویزیت داشته باشید.

گاهی اوقات خانه بیشترین آرامش را برای یک زن باردار به همراه دارد، بنابراین اگر خانمی در سلامت کامل باشد و بارداری بدون مشکلی را گذرانده باشد، زایمان در منزل به نظر متخصص زنان هیچ ایرادی ندارد. اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهند زایمان در خانه را امتحان کنند باید موارد زیر را در نظر داشته باشید. به دلیل وجود احتمال لخته شدن خون مادر، متخصص زنان و زایمان تدابیر لازمه را برای مهار این عارضه می اندیشد.