لیست بهترین پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی در اصفهان-یارا مشاور

تاریخ و ساعت مراجعه به پزشک را انتخاب کرده و نوبت خود را رزرو کنید. امکان تلفن گویا نیز برای بسیاری از پزشکان فعال است و می‌توانید بدون محدودیت زمانی نوبت خود را رزرو کنید. ممکنه که شما به علت مشغله کاری فرصت نوبت گیری حضوری و تلفنی را نداشته باشید. با کمک سامانه نوبت دهی پزشکان دکتریاب شما می توانید به صورت 24 ساعته از پزشکان متخصص زنان و زایمان نوبت بگیرید و یا مشاوره تلفنی داشته باشید. اگر برای مشاوره و پرسش برخی سوالات مانند چرا پریود نمی‌شویم؟ ، بهترین قرص‌ های ضدبارداری چیست؟، درمان دردهای قاعدگی چیست؟و …

دکتردکتر لیست کاملی از متخصصین زنان، زایمان و نازایی سراسر کشور را به شما معرفی می‌کند. کافی است ابتدا شهر خود را انتخاب کنید، لیست پزشکان را ببینید و با توجه به امتیاز و نظرات سایر بیماران درباره دکتر، نوبت خود را رزرو کنید. از لیست تخصص‌های دکتردکتر، «زنان، زایمان و نازایی» را انتخاب کنید. بعد از تعیین شهر، وارد پروفایل پزشکان شده و اطلاعات آن‌ها را مشاهده کنید.

در اغلب موارد برای پیشگیری از ابتلا به سرطان دهانه رحم، باید از سن 21 سالگی، تست پاپ اسمیر شروع شود؛ هر 3 سال یک بار تکرار شود. بنابراین هنگام مراجعه به دکتر زنان و زایمان در تهران یا شهر خودتان، حتما به این موضوع دقیق شوید. اگر توصیه دکتر زنان و زایمان و نازایی شما این است که مداخله‌ای انجام دهید که خطرناک یا گران است و شما حتی علت این اقدام یا عمل جراحی را نمی‌دانید. متخصص زنان و زایمان خوب باید راز دار بوده و شرایطی را فراهم کند که بیمار بدون هر گونه نگرانی مشکلات خود را عنوان کند. یک پزشک موفق درصد بالایی از درمان های موفق را دارا است و به طور کامل علت بروز عارضه را می شناسد و بیمار را نسبت به بروز خطرات احتمالی آگاه می کند.

اما برای انتخاب متخصص در این زمینه که با تجربه و حرفه ای باشد باید به یک سری نکات توجه کنید که در ادامه این نکات را به شما می گوییم. زمانی که به پزشک زنان مراجعه می‌کنید باید وضعیت جسمی و سوابق پزشکی خود را به طور کامل شرح دهید. خجالت را کنار بگذارید و هر سئوالی که دارید، از او بپرسید، از روش‌های پیشگیری از بارداری گرفته تا علائم بیماری‌های مقاربتی، می‌توانید همه این موضوعات را با پزشک خود در میان بگذارید. گواهینامه پزشک را که در مطب وجود دارد را بررسی و به دنبال بورد تخصصی زنان و زایمان باشید. به مطب چند پزشک رفته و از بیمارانی که برای چندمین بار است که به مطب این پزشک مراجعه می کند در مورد رفتار، روش های درمانی و مراقبت های قبل و بعد از جراحی و … پرس و جو کنید. این پزشک بعد از گذراندن دوره دستیاری و کسب خدمات مربوطه در این زمینه، دانش و مهارت مناسب برای پیشگیری، درمان و جراحی اندام های مهمی همچون سیستم تولید مثل زنان، پستان، بارداری و زایمان را می آموزد.

  • اگر علائم کیست تخمدان دارید بهتر است از فوق تخصص زنان اصفهان در دکترتو نوبت بگیرید.
  • فرد انتخابی شما عزیزان، باید فردی مطمئن و مورد اعتماد باشد و شما در کنار او احساس خوبی داشته باشید تا در گفتن صحبت های خصوصی و رازهای خود و مسائل نگران کننده، با او به مشکل روحی و ارتباطی برنخورید.
  • این بیماری نسبتا شایع در میان زنان است که در طی آن مخاط داخل رحم از بین می روند و قسمت های مختلف رحم به هم می چسبند .
  • برای اینکه بهترین دکتر زنان و زایمان در اصفهان را پیدا کنید، سری به سایت دکترتو بزنید.
  • اگر ۱۲ ماه برای باردار شدن تلاش کرده‌اید و هنوز باردار نشده‌اید باید به فکر پیدا کردن یک متخصص زنان زایمان و نازایی در اصفهان باشید.

گر گرفتگی ،تپش قلب ،نعریق ، اضطراب و بی خوابی علائمی هستند که در گذر زمان از بین می روند اما مشکلاتی از قبیل خطر ابتلا به پوکی استخوان ، بیماری های قلبی و عروقی و افسردگی همواره وجود خواهند داشت. اگر بخواهیم به صورت جدی به “نحوه سالم ماندن” توجه کنیم و مراقب خود باشیم، بهتر است! اولین ویزیت زنانه از دوران نوجوانی حدود سنین 13 تا 15 سالگی انجام شود. فرد انتخابی شما عزیزان، باید فردی مطمئن و مورد اعتماد باشد و شما در کنار او احساس خوبی داشته باشید تا در گفتن صحبت های خصوصی و رازهای خود و مسائل نگران کننده، با او به مشکل روحی و ارتباطی برنخورید. همانطور که گفته شد، اینگونه ملاحظات در روند بارداری نیز به شما کمک بزرگی خواهد کرد.

مطب پزشک زنان و زایمان مورد نظرتان را آنلاین رزرو کنید

اگر برای اولین بار است که می خواهید زایمان کنید بهتر است، حداقل چند عکس زایمان طبیعی یا فیلم و کلیپ زایمان طبیعی انسان را مشاهده کنید. پس از انجام زایمان سزارین لازم است بیشتر از گذشته به رعایت بهداشت ناحیه اندام تناسلی رسیدگی کرد. پس از فارغ شدن با روش سزارین باید حداقل به مدت یک ساعت تحت نظر پزشک باشید، در طول این مدت مدام باید میزان فشار خون، ضربان قلب، میزان خونریزی و انقباضات رحمی تان بررسی و چک شود تا از بروز عارضه های دیگر جلوگیری شود. پیش از ورود به اتاق زایمان از مادر آزمایش خون گرفته می شود تا با بررسی نتایج آن تشخیص دقیق تر صورت بگیرد و عملی موفقیت آمیزی را پشت سر بگذارد. اطلاعاتی در خصوص زایمان سزارین در اختیار مادر قرار دهد و آمادگی های لازمه را ایجاد کند تا درحین عمل با مشکلی مواجه نشوند. بيمارستان آتيه در زميني به مساحت 4300 متر مربع و زيربناي تقريبي مترمربع با 12 طبقه مي باشد.

دکتر الهام مهر‌آبادی

معاینات بالینی، تست‏ های آزمایشگاهی و روش‏ های پاراکلینیکی اساس تشخیص بیماری‏ های ژنیکولوژی هستند. مباحث مامایی که مرتبط با بارداری و زایمان و مسائل پیرامون آن است. درصورتی که به راهنمایی یا کمک نیاز داشتید با پشتیبانی دکتردکتر تماس بگیرید؛ کارشناسان ما آماده پاسخگویی هستند. تنبلی تخمدان یا تخمدان پلی کیستیک نوعی بیماری شایع در میان زنان است.

براي دومين باري بود که از ايشان مشاوره و درمان خواستم و هر دو بار نيز بسيار فوري پاسخگو بودند و خيلي با صبر و حوصله و متعهدانه طبابت کردند. برای تحقیق در مورد اعتبار و مدارک و گواهی‌نامه‌های پزشک متخصص می‌توانید در اینترنت جستجو کنید و یا از بیمارستانهای محل فعالیت آنها سوال کنید. این پزشکان به متخصص غدد درون ریز هم معروف هستند و موارد مربوط به ناباروری، غدد و هورمون های درون ریز را مورد مطالعه قرار می دهند. رِسااولین سامانه ارتباط پزشک با بیمار در کشور است و بیماران عزیز براحتی و بدون نیاز به حضور در مطب پزشک می توانند با پزشک خوب از هر جایی در ارتباط باشند. پزشکان گرامی نیز می توانند تماس های بیماران خود را در سامانه رِسا مدیریت کنند.

لازم به ذکر است، می‌توانید میانگین زمان انتظار در مطب جهت ویزیت را در صفحه پزشک مورد نظر خود مشاهده کنید که این مقدار، کمتر از زمان انتظار در حالت عادی و بدون دریافت نوبت اینترنتی است. متخصص مجله خبری پزشکی زنان برای درمان بیماری‌های زنان و کلیه مراحل بارداری کمک می‌کند. تا جایی که من میدونم بعضی از دکترهای زنان فقط زنان و زایمان ویزیت می کنند و بعضی ها هم فقط بیماری های عفونی ویزیت می کنند.

به عبارتی هر خانمی که قصد بارداری دارد باید تحت نظر یک متخصص زنان قرار بگیرد تا مراقبت‏ های دوران بارداری و بررسی‏ های لازم را تحت نظر وی انجام دهد. ابتلا به عفونت های زنان جز لاینفک زندگی روزمره بانوان است که از دغدغه ها و نگرانی بسیاری از زنان شده است. با وجود پیشرفت های بسیار در عرصه پزشکی درمان بیماری عفونت زنان دیگر یک مشکل حاد نخواهد بود و تنها با تشخیص درست و مراجعه به یک دکتر زنان می توان به درمان بیماری پرداخت. متاسفانه یکی از بیماری های شایع در خانم ها بی اختیاری در ادرار است که به علت زایمان های زیاد و مکرر بروز می کند. دکتر زنان و نازایی با توجه به شدت بی اختیاری می تواند دارو یا ورزش های خاصی را تجویز کند یا به جراحی بپردازد. فوق تخصص زنان و زایمان در اصفهان با بررسی‌های جامع ابتدا علت نازایی را مشخص می‌کند و سپس از روش‌های مختلفی مانند IVF و غیره به درمان آن می‌پردازد.