لیست پزشکان جراحی زنان و زایمان-یارا مشاور

از جمله روش های درمانی و مراقبتی برای کاهش عوارض و علائم یائسگی، ورزش، تغذیه مناسب، هورمون تراپی و استفاده از آنتی اکسیدان های طبیعی و سنتزی مانند ویتامین های ای و سی و فیتواستروژن ها هستند. این روش ها، میزان مصرف داروها و ورزش های مناسب این دوره را متخصصین زنان و زایمان تجویز می کنند. در اولین ملاقات، گرفتن شرح حال، مشاوره اولیه، معاینه و در صورت نیاز آزمایشات لازم، انجام میگیرد. علائم، اطلاعات و سوابق ثبت میگردد تا روند درمان یا مراقبت به صورت دقیق و برنامه ریزی شده انجام شود. پس از گرفتن جواب آزمایشات، متخصص زنان آنها را تجزیه و تحلیل کرده و با تشخیص خود بهترین راه درمان را انتخاب خواهد کرد.

  • هنگامی که زنان یائسه می شوند ،چرخه ی قاعدگی آنان متوقف شده و توانایی باروری خود را از دست می دهند.
  • بعد از زایمان کافی است به مدت ۱-۲ هفته استراحت مطلقی در منزل داشته باشید تا بهبودی اولیه را به دست آورید.
  • در برخی حالات هم برای دریافت نوبت از مراکز درمانی لازم است تا به صورت حضوری به آن ها مراجعه شود؛ که در زمان شیوع کرونا بهتر است این کار به صورت غیرحضوری انجام شود.
  • این عارضه یک عارضه ی جدی است که زنان باردار را تهدید می کند.این عارضه حدود 52 درصد زنان را درگیر می کند.
  • با استفاده از سایت دکترتو می‌توانید از بهترین دکترهای متخصص زنان، زایمان و نازایی در تمام شهرهای ایران نوبت اینترنتی بگیرید و به دکتر متخصص مراجعه کنید.

سونوگرافی‌های دقیق، تشکیل پرونده، تجویز داروهای مناسب و پی‌گیری وضعیت بیمار معیارهای مهمی برای انتخاب یک دکتر زنان، زایمان و نازایی است. متخصصین زنان با عنوان کامل دکتر زنان، زایمان و نازایی شناخته می‌شوند. دکتر زنان، زایمان و نازایی مسئولیت تشخیص، مراقبت و درمان قاعدگی‌های نامنظم و دردناک، کیست‌های تخمدان و رحم، آندومتریوز، افتادگی رحم، افتادگی مثانه، عفونت‌های واژن، بیماری‌های تناسلی، اختلالات هورمونی، یائسگی و… خانم ها به دلیل مشکلات و بیماری هایی که ممکن است به دلیل سبک زندگی، فیزیولوژیک بدنشان، تخمدان ها، رحم و واژن ممکن است دچار شوند، باید به پزشک متخصص زنان که در زمینه‌ی سلامت زنان، به خصوص دستگاه تناسلی آن‌ها و واژن تخصص دارد به طور مرتب مراجعه نمایند.

کاری بسیار دشوار خواهد بود، به همین خاطر بر آن شدیم تا با نوشتن این نوشتار بتوانیم به شما در یافتن یک دکتر زنان خوب در تهران یاری تان کنیم. پزشکی زنان یا بیماری‌های زنان و زایمان یا گایناکولوژی (Gynaecology یا Gynecology) یکی از رشته‌های تخصصی پزشکی است. البته در کشورهای اروپایی و امریکایی تخصص مجله خبری پزشکی دیگری به نام Obstetrician هم وجود دارد که وظیفه‌اش مراقبت از خانم‌ها در حین بارداری و کمک به آنها در به دنیا آوردن فرزند است. شیوه ی زندگی سالم و مراقبت های دوره ای به تضمین سلامت زنان کمک خواهد کرد. این موضوع اهمیت نقش متخصصین زنان و زایمان و هم چنین ماما ها را بیش از پیش روشن می کند.

مراجعه کنندگان برای بیماری‌های زنان که مربوط به تخمدان، رحم، مثانه، لوله فالوپ، پستان، اختلالات لگن، انواع عفونت و نازایی از دکتر زنان نوبت می‌گیرند. در هر زمان و مکانی که باشید، به بهترین متخصصین زنان و زایمان دسترسی داشته باشید. همچنین در صورتی که اقدام به نوبت گیری آنلاین می کنید حتما نظر کاربران قبلی را بخوانید. اگر به دنبال پزشک متخصص برای لابیاپلاستی در شیراز هستید میتوانید به لینک درج شده مراجعه کنید.

تخصص‌های مرتبط با زنان، زایمان و نازایی

یکی از روش های مراقبت از سلامتی به طور مداوم استفاده از ارتباط غیر حضوری با پزشکان است که هدف اصلی سامانه ی رسا ست. سرطان سینه، سرطان تخمدان و مثانه و سرطان دهانه رحم، یائسگی زودرس ، اختلالات هورمونی و آندومتریوز نیز از دیگر بیماری های مرتبط با زنان است که درمان آن ها توسط متخصص زنان و زایمان انجام می شود. می توانید در این بخش لیست متخصص زنان و زایمان سامانه رسا را مشاهده کنید و مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی دارای بو…

دکتر زنان،پس از گذراندن دوره تخصصی به دنبال افزایش علم و توان خود در یک مقطع فوق تخصصی هستند تا بتوانند به عنوان پروفسور زنان و زایمان فعالیت کنند. فعالیت این متخصصین با توجه به نوع فلوشیپ آن‌ها در زمینه‌‌های انکولوژی زنان، اختلالات کف لگن در زنان، نازایی و ناباروری، پریناتولوژی، لاپاراسکوپی و … متفاوت می‌شود. هزینه ویزیت دکترهای زنان، زایمان و نازایی با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است.

لیست متخصص‌ها:

سایت برترین پزشک یکی از سایت های معرفی دکتر و پزشک در کلیه زمینه های پزشکی میباشد. شما میتوانید اطلاعاتی نیز درباره بیماری های مختلف در این سایت کسب کنید. پزشک زنان اگر به عنوان پزشک اصلی از همان دوران بلوغ تا یائسگی انتخاب شود، به راحتی می توان در زمان بروز مشکلات با او ارتباط موثر برقرار نمود. زیرا در این حالت او تماما با روحیات، مسائل جنسی و جسمی شما عزیزان آشنا می باشد.

از همین رو سلامت یک بانو در سلامت یک جامعه به صورت مستقیم اثرگذار است و به همین علت باید سعی شود به متخصص زنان و زایمان و نازایی خوب در تهران مراجعه کنیم که باتجربه و مهارت بتواند مشکل زنان را تشخیص و با راهکارهای عالی مشکل برطرف و درمان شود. شما در هر نقطه از ایران که باشید می‌توانید از طریق درمانکده از بهترین پزشکان متخصص زنان و زایمان تهران مشاوره آنلاین بگیرید و یا نوبت خود را به صورت آنلاین رزرو کنید. در این صفحه شما می توانید لیست بهترین پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی در بروجن را مشاهده نمایید. صدها پزشک پذیرش۲۴ آماده ویزیت حضوری و پاسخگویی به سوالات پزشکی شما هستند. با مراجعه به صفحه پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی، می‌توانید لیست تمام پزشکان زنان، زایمان و نازایی ایران را مشاهده کنید. با توجه به تعداد بازدید از صفحه هر پزشک، مشاهده نظرات دیگر کاربران می توانید بهترین متخصص زنان، زایمان و نازایی بروجن را انتخاب کنید.

تخصص زنان و زایمان، یکی از حوزه های پزشکی است که بر مسائل منحصر به بانوان تمرکز می کند. متخصصان این حوزه از زمان تصمیم به بارداری تا زایمان و شیردهی مراجعین خود را تحت نظر دارند و راهکار ها و خدمات پزشکی مورد نیاز ارائه می کنند. بخش دیگری که متخصصان زنان و زایمان در آن فعالیت می کنند، مراقبت های ویژه بانوان و درمان بیماری های مرتبط با دستگاه تناسلی و پستان مانند سرطان سینه ،تخمدان و بیماری های مقاربتی است.