متخصص داخلی دکتر متخصص داخلی دکتر داخلی-یارا مشاور

پزشک ممکن است باتوجه‌به نوع عفونت داروهایی مانند اسپری بینی، داروی ضد احتقان، ایبوپروفن یا داروهای تسکین‌دهنده سرفه تجویز کند. در صورت مشاهده علائمی مانند سرفه بیش از 3 هفته، درد قفسه سینه، سرفه همراه با خون، احساس خستگی، تعریق شبانه، تب و لرز، ازدست‌دادن اشتها و کاهش وزن حتما باید به دکتر متخصص داخلی مراجعه کنید تا آزمایش تشخیص سل انجام شود. همان‌طور که گفتیم بسیاری از بیماری‌های مربوط به اندام‌ها و سیستم داخلی بدن توسط متخصص داخلی تشخیص‌داده‌شده و درمان می‌شوند. در ادامه برخی از مهم‌ترین بیماری‌هایی که می‌توان برای درمان و مدیریت آنها به متخصص داخلی مراجعه کرد، ذکر می‌کنیم. از شما عزیزان سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی نمودید.

  • دیگر اختلالات مربوط به روماتیسم شامل آرتروز، لوپوس، نقرس، آرتریت عفونی و آرتریت روماتوئید جوانان می‌شود.
  • گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی کمک می کند تا پزشکان بتوانند بیماری های مختلف را سریع تر و راحت تر تشخیص دهند و این امر کمک می کند تا درمان با کیفیت بیشتری صورت گیرد.
  • ایشان باید بتواند برای درمان بیماری، از تکنیک ها و تکنولوژی پیشرفته استفاده کند تا بیماری به خوبی درمان شود.
  • متخصص خون و سرطان در تشخیص نوع سرطان، میزان پیشرفت بیماری و احتمال سرایت آن دانش کافی دارد.
  • مطب دکتر زهرا میمندی نژاد واقع در مشهد، بلوار معلم، بین معلم 8 و 10، برج آبشار، طبقه 8، واحد 801 است.

اگر در هر یک از اندام‌ها و سیستم‌های داخلی بدن دچار مشکل هستید و می‌خواهید به دکتر متخصص داخلی مراجعه کنید، می‌توانید از طریق سایت دکترتو اقدام کنید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین و تلفنی با پزشک وجود دارد. متخصصان داخلی زایمان یا هر نوع عمل جراحی دیگری انجام نمی دهند و هرگز به درمان بیماری کودکان نمی پردازند. اما با این حال، در تشخیص بیماری های پیچیده بزرگسالان به صورت حرفه ای عمل می کنند‌.متخصصان در کنار یادگیری تشخیص و درمان بیماری ها، برای شناسایی و پیشگیری عوامل خطر مانند فشار خون بالا و کلسترول زمانی برای یادگیری در نظر می گیرند.

دکتر مسعود صدرالدینی

پاتولوژیست متخصصی در زمینه پزشکی است که به علل، طبیعت و اثرات بیماری بر روی شخص می پردازد. شاخه های پاتولوژی به روی تغییرات در سلول ها، بافت ها و اندام هایی که در نتیجه یک بیماری هستند، متفاوت است. طب مکمل یا هماتولوژی بخشی از تخصصی پزشکی است که در مراقبت از بیماران مبتلا به دوره نوجوانی رشد می کند.

در حالی که متخصصان عمومی تحت آموزش های خاصی قرار می گیرند تا بتوانند بیماری های خاص را درمان کنند. بنابراین زمانی که شما دقبقاً نمی دانید بیماری یا دردتان مربوط به کدام قسمت است، باید ابتدا به پزشک مجله خبری پزشکی داخلی مراجعه کنید. او بعد از معاینه و بررسی نتایج آزمایشات شما را به متخصص خوب مربوطه معرفی می کند. با مراجعه به صفحه پزشکان متخصص داخلی، می‌توانید لیست تمام پزشکان داخلی ایران را مشاهده کنید.

دکتر حمیدرضا سیفی

در سایت دکتریاب بخشی با نام پرسش و پاسخ پزشکی وجود دارد که شما می توانید سوالات بیماریهای داخلی خود را جهت دریافت مشاوره پزشکی مطرح کنید و این بخش به صورت رایگان سرویس دهی می‌کند. توجه داشته باشید که پاسخ گرفتن در این بخش با تاخیر انجام می شود و درصورتیکه نیاز دارید سریعتر با یک متخصص داخلی صحبت و مشاوره دریافت کنید حتی در روزهای تعطیل، می توانید از بخش مشاوره تلفنی دکتر داخلی سایت دکتریاب استفاده کنید. به‌مرور این بیماری می‌تواند قسمت‌های دیگر بدن و دیگر سیستم‌ها را درگیر کند که شامل چشم، قلب، ریه، پوست، رگ‌های خونی و سایر نقاط می‌شود.

بیش از 100 نوع بیماری روماتیسمی وجود دارد که متخصص باتوجه‌به علائم و نشانه‌ها، بیماری را تشخیص می‌دهد. اگر دچار علائم بیماری‌هایی مانند آرتروز، روماتیسم مفصلی، پوکی‌استخوان، نقرس، کمردرد یا میوزیت هستید، باید به متخصص روماتولوژی مراجعه کنید تا با انجام آزمایش‌های لازم بیماری تشخیص داده شود. برای در بیماری‌های روماتیسمی، آرتریت و سایر بیماری‌های مربوط به مفاصل، ماهیچه‌ها و استخوان‌ها باید به متخصص روماتولوژی مراجعه کرد. فوق تخصص روماتولوژی شاخه‌ای دیگر از تخصص داخلی است که در زمینه بیماری‌های روماتیسمی تخصص بالایی دارد. انکولوژی یکی از شاخه‌های فوق تخصص داخلی است که در زمینه تشخیص و درمان سرطان مهارت دارد. متخصص خون و سرطان در تشخیص نوع سرطان، میزان پیشرفت بیماری و احتمال سرایت آن دانش کافی دارد.

چرا که شاید متخصص داخلی بخواهد تست ها و آزمایش هایی را بر روی شما انجام دهد حال این که همین آزمایش ها قبلا توسط پزشک قبلی انجام شده است و شما با ارائه آن ها می توانید از انجام آزمایش معاف شوید. از طرفی به همراه داشتن پرونده پزشکی کمک می کند تا دکتر داخلی بداند درمان چگونه آغاز شده و الان در چه مرحله ای است. دکتر داخلی به عنوان مشاور در تمام بیماری های داخلی می تواند حضور داشته باشد لذا زمانی که بیمار برای اولین بار به او مراجعه نمود باید تمامی آزمایش ها و تست های لازم را از او به عمل بیاورد تا پزشک متخصص مربوطه در زمان معاینه بیمار، یک گام جلو باشد.

وی دارای ۱۹ سال سابقه خدمات درمانی و سابقه کار در مراکز درمانی اورژانسی و کلینیک های تخصصی مختلف در شهرهای کرج، نظر آباد، همدان و قم می باشد. در کلینیک ویژه استاد دکتر یلدا کلیه بیمه های درمانی پذیرفته می شود. پس به سیستم درمانی و پزشک خود اعتماد کنید و مراجعه به فوق تخصص ها را به ارجاع آنها بسپارید. ایشان باید بتواند برای درمان بیماری، از تکنیک ها و تکنولوژی پیشرفته استفاده کند تا بیماری به خوبی درمان شود.

مشکلات مختلفی مانند اختلال در متابولیسم استخوان (مانند پوکی‌استخوان)، کلسترول بالا، دیابت، چاقی و لاغری، کاهش کلسیم، اختلالات تیروئید و مشکلات مربوط به غدد تناسلی (تخمدان در خانم‌ها و بیضه در آقایان) توسط متخصص غدد و متابولیسم تشخیص داده شده و درمان می‌شوند. دکتر متخصص داخلی می‌تواند با ادامه تحصیل و کسب مدرک فوق تخصص در شاخه‌های تخصصی دانش کسب کند. اطلاعات پزشکی و درمانی بیمار را به صورت کامل تحت بررسی قرار می دهد و در صورت درمان بیماری، تاریخچه بیمار و سوابق بیماری را نگهداری می نماید. به هر حال، تا اینجا مقاله با ویژگی ها و خصوصیات یک دکتر داخلی آشنا شدید و میدانید که وظایف آن تا حدودی چیست. هدف از این مقاله ارائه و بررسی ۱۰ تا از بهترین دکترهای داخلی در ایران می باشد تا شما هم با آن ها و زمینه فعالیت شان آشنا شوید. روماتولوژیست متخصص بیماری های داخلی است که در زمینه بیماری های روماتیسمی تخصص دارد.