متخصص زنان و زایمان در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس متخصص زنان و زایمان شیراز-یارا مشاور

یکی از روش های مراقبت از سلامتی به طور مداوم استفاده از ارتباط غیر حضوری با پزشکان است که هدف اصلی سامانه ی رسا ست. سرطان سینه، سرطان تخمدان و مثانه و سرطان دهانه رحم، یائسگی زودرس ، اختلالات هورمونی و آندومتریوز مجله خبری پزشکی نیز از دیگر بیماری های مرتبط با زنان است که درمان آن ها توسط متخصص زنان و زایمان انجام می شود. می توانید در این بخش لیست متخصص زنان و زایمان سامانه رسا را مشاهده کنید و مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  • ایشان همواره تلاش خود را برای ارتقای دانش و مهارت خود به کار گرفته اند و با شرکت در کنگره های معتبر و یادگیری متدها و درمان های جدید در به روز نگه داشتن دانش خود کوشیده تا بتواند در بالاترین سطح استانداردها به هموطنان عزیز خدمت رسانی نماید.
  • برای مشاهده شرایط بیمه دکتر زنان، زایمان و نازایی در اصفهان به پروفایل هر پزشک مراجعه کنید و در قسمت بیمه‌های طرف قرارداد، لیست بیمه‌های مورد قبول هر یک از دکترهای زنان، زایمان و نازایی اصفهان را مشاهده کنید.
  • به دلیل وجود احتمال لخته شدن خون مادر، متخصص زنان و زایمان تدابیر لازمه را برای مهار این عارضه می اندیشد.
  • برای نوبت گرفت از پزشک مورد نظر با مراجعه به جدول انتهای صفحه و تماس گرفتن با مطب وی به راحتی می توانید از منشی پزشک نوبت بگیرد.بهترین متخصص زنان شیراز و سایر شهرها را در سایت پی جو نیز میتوانید مشاهده نمایید.
  • زمانی که به پزشک زنان مراجعه می‌کنید باید وضعیت جسمی و سوابق پزشکی خود را به طور کامل شرح دهید.
  • جالب تر اینکه شماره هاشون هم ثبت شده بود که راحت تر می تونستم نوبت بگیرم.

کاری بسیار دشوار خواهد بود، به همین خاطر بر آن شدیم تا با نوشتن این نوشتار بتوانیم به شما در یافتن یک دکتر زنان خوب در تهران یاری تان کنیم. پزشکی زنان یا بیماری‌های زنان و زایمان یا گایناکولوژی (Gynaecology یا Gynecology) یکی از رشته‌های تخصصی پزشکی است. البته در کشورهای اروپایی و امریکایی تخصص دیگری به نام Obstetrician هم وجود دارد که وظیفه‌اش مراقبت از خانم‌ها در حین بارداری و کمک به آنها در به دنیا آوردن فرزند است. شیوه ی زندگی سالم و مراقبت های دوره ای به تضمین سلامت زنان کمک خواهد کرد. این موضوع اهمیت نقش متخصصین زنان و زایمان و هم چنین ماما ها را بیش از پیش روشن می کند.

سایت برترین پزشک یکی از سایت های معرفی دکتر و پزشک در کلیه زمینه های پزشکی میباشد. شما میتوانید اطلاعاتی نیز درباره بیماری های مختلف در این سایت کسب کنید. پزشک زنان اگر به عنوان پزشک اصلی از همان دوران بلوغ تا یائسگی انتخاب شود، به راحتی می توان در زمان بروز مشکلات با او ارتباط موثر برقرار نمود. زیرا در این حالت او تماما با روحیات، مسائل جنسی و جسمی شما عزیزان آشنا می باشد.

دکتر زنان،پس از گذراندن دوره تخصصی به دنبال افزایش علم و توان خود در یک مقطع فوق تخصصی هستند تا بتوانند به عنوان پروفسور زنان و زایمان فعالیت کنند. فعالیت این متخصصین با توجه به نوع فلوشیپ آن‌ها در زمینه‌‌های انکولوژی زنان، اختلالات کف لگن در زنان، نازایی و ناباروری، پریناتولوژی، لاپاراسکوپی و … متفاوت می‌شود. هزینه ویزیت دکترهای زنان، زایمان و نازایی با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است.

دکتر بیتا سجادی پور

ناتوانی یک زوج در باردار شدن پس از یک سال رابطه جنسی بدون جلوگیری از بارداری را ناباروری یا نازایی تعریف می کنند. علل ناباروری در زنان به دلایل مختلفی از جمله اختلال در تخمک گذاری، اختلال در لوله های رحمی، آندومتریوز، اختلال در گردن رحم و مشکلات دستگاه ایمنی بدن اتفاق می افتد. این بیماری نسبتا شایع در میان زنان است که در طی آن مخاط داخل رحم از بین می روند و قسمت های مختلف رحم به هم می چسبند . این بیماری در صورت عدم درمان به موقع باعث نازایی یا سقط های مکرر می شود. این عارضه یک عارضه ی جدی است که زنان باردار را تهدید می کند.این عارضه حدود 52 درصد زنان را درگیر می کند. سر درد مداوم، اضافه وزن بیش از 2 کیلو در هفته، ورم کردن دست و پا، اختلال در فشار خون و عملکرد کلیه و دستگاه عصب مرکزی از جمله علائم این بیماری است که نیاز به درمان سریع دارد.

مشاوره با دکتر زنان آنلاین سامانه رسا چگونه است؟

برای مشاهده شرایط بیمه دکتر زنان و زایمان و نازایی در اصفهان به پروفایل هر پزشک مراجعه کنید و در قسمت بیمه‌های طرف قرارداد، لیست بیمه‌های مورد قبول هر یک از دکترهای زنان و زایمان و نازایی اصفهان را مشاهده کنید. در شهر شیراز پزشکان زنان زیادی وجود دارد که به صورت حرفه ای در زمینه درمان بیماری های مربوطه فعالیت می کنند. بسیاری از بانوان نیز می خواهند بهترین دکتر مرد و یا زن متخصص در این زمینه را پیدا کنند که در جدول زیر اسامی آنها آورده شده است اما پیدا کردن یک متخصص خوب مستلزم دانستن ویژگی های آنها است. ممکن است این سوال برای شما پیش آید که یک متخصص خوب را چگونه انتخاب کنیم یا بهترین دکتر زنان چه کسی است؟ در ادامه با ویژگی های این پزشکان بیشتر آشنا می شوید. بنابراین اینکه پزشک معالج و متخصص زنان و زایمان و نازایی، چقدر به حرفهای شما توجه کند و آنها را مورد نظر داشته باشد، یکی از معیارهای تشخیص متخصص زنان و زایمان و نازایی خوب است. اگر پزشکی با استایل ارتباطی شما هماهنگ نیست، دنبال پزشک دیگری بگردید.

سونوگرافی‌های دقیق، تشکیل پرونده، تجویز داروهای مناسب و پی‌گیری وضعیت بیمار معیارهای مهمی برای انتخاب یک دکتر زنان، زایمان و نازایی است. متخصصین زنان با عنوان کامل دکتر زنان، زایمان و نازایی شناخته می‌شوند. دکتر زنان، زایمان و نازایی مسئولیت تشخیص، مراقبت و درمان قاعدگی‌های نامنظم و دردناک، کیست‌های تخمدان و رحم، آندومتریوز، افتادگی رحم، افتادگی مثانه، عفونت‌های واژن، بیماری‌های تناسلی، اختلالات هورمونی، یائسگی و… خانم ها به دلیل مشکلات و بیماری هایی که ممکن است به دلیل سبک زندگی، فیزیولوژیک بدنشان، تخمدان ها، رحم و واژن ممکن است دچار شوند، باید به پزشک متخصص زنان که در زمینه‌ی سلامت زنان، به خصوص دستگاه تناسلی آن‌ها و واژن تخصص دارد به طور مرتب مراجعه نمایند.