متخصص زنان و زایمان مشاوره آنلاین و تلفنی دکتر ساینا

پس برای انتخاب بهترین دکتر زنان در تهران به سراغ فردی بروید که تجربه بیشتری کسب کرده است و با مهارت بهترین در این زمینه خدمات انجام می دهد. پیش از این در درمانکده با بهترین زمان اولین مراجعه به پزشک زنان آشنا شدید و خواندید که باید به صورت دوره‌ای با متخصص زنان و زایمان ویزیت داشته باشید. دکتر متخصص زنان و زایمان پس از طی تحصیلات پزشکی عمومی به مدت ۴ سال وارد برنامه دستیاری رشته زنان زایمان (تخصص زنان زایمان) می‌شود. امکان مشاوره آنلاین با بهترین متخصص زنان و زایمان در سراسر کشور را دارید. مسلما دانش و آگاهی بهترین متخصص زنان و زایمان در تشخیص انواع بیماری ها تاثیر انکارناپذیری خواهد داشت.

در این قسمت قصد داریم به صورت مختصر در زمینه درمان این بیماری ها که توسط بهترین متخصص زنان در تهران انجام می شود برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم. لاپاراسکوپی یکی از تکنیک های جراحی است که توسط دستگاه لاپاراسکوپ برای درمان و رفع برخی مشکلات انجام می شود و از خدمات بهترین متخصصان زنان می توان به درمان بیماری های زنان و مشکلات جراحی لاپاراسکوپی اشاره کرد. یکی از مهم ترین خدمات متخصص زنان و زایمان، انجام جراحی های زیبایی برای خانم ها مانند لابیاپلاستی، واژینوپلاستی و پرینورافی می باشد. انجام این جراحی های پلاستیک می تواند به افزایش اعتماد به نفس زنان و همچنین افزایش میل جنسی و بهبود روابط زناشویی کمک کند. گاهی هم ممکن است با تخصصی به نام OB-Gyn (با تلفظ اُ بی جین) مواجه شوید. منظور از OB-Gyn همان چیزی است که در ایران با نام «دکتر زنان و زایمان» شناخته می‌شود.

خشکی واژن در واقع به زمانی اطلاق می شود که دیواره های واژن نازک شده و دیواره های رحم به دلیل کاهش هورمون استروژن ملتهب می شود. البته خشکی واژن می تواند به دلایل دیگری از جمله عفونت های زنانه و برخی بیماری ها در انسان ایجاد شود. خشکی واژن بیماری است که در زنان در هر سنی ممکن است رخ دهد، اما گروه سنی که این بیماری در زنان شایع است می تواند در دوران یائسگی و پس از آن رخ دهد. مراقبت های دوران بارداری مراقبت های بهداشتی است که در دوران بارداری دریافت می کنید. لابیاها از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند که برای زیبایی هر قسمت جراحی جداگانه ای وجود دارد.

از دیگر معیارهایی که می تواند در موفقیت درمان بسیار موثر باشد، رعایت اخلاق حرفه ای و اصول اخلاقی توسط پزشک معالج در تمام مراحل درمان را می توان برشمرد. از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴ در استان قزوین شهرستان بوئین زهرا به عنوان طرح ضریب کا مشغول به کار بودند و پس از آن از سال ۱۳۹۵ به عنوان فلوشیپ فوق تخصص ناباروری،IVF ،لاپاروسکوپی مشغول به فعالیت می باشند. جراحی هیسترکتومی یکی از جراحی هایی است که در صورت حاد شدن این مشکل باید انجام شود، در واقع آخرین راهی است که پزشک برای فرد تجویز می کند. روش های مختلفی برای درمان خشکی واژن در خانم ها وجود دارد که البته هر کدام از این روش ها برای هر فردی تاثیرات متفاوتی دارد. درمان کورولوک واژن هم با دارو و هم با لیزر امکان پذیر خواهد بود.

حوزه ی فعالیت ایشان در زمینه ی جراحی زیبایی زنان ، جلوگیری از بارداری ، نازایی ناباروری و مشکلات جنسی آقایان، انتخاب و تعیین جنسیت فرزند، عمل های جراحی زنان سرطان های زنان بیماری های زنان می باشد. ساده‌ترین راه برای نوبت اینترنتی بهترین دکتر زنان و زایمان و نازایی، سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشکان دکترتو می‌باشد. دکتر زنان و زایمان و نازایی در دو حیطه‌ی بیماری‌های زنان و مراقبت‌های زایمان فعالیت می‌کنند. تمامی بیماری‌های مرتبط با زنان و همچنین مسائل مربوط به بارداری، قبل از حاملگی و دوره‌ی بعد از زایمان (نفاس) و عمل سزارین در حوزه ی فعالیت های دکتر متخصص زنان و زایمان و فوق تخصص زنان است.

واژینیت یا التهاب و عفونت واژن یک التهاب داخل واژن است که با خارش و سوزش مجرا خود را نشان می دهد و دلایل و انواع مختلفی دارد. واژینیت قارچی، واژینیت تریکوموناسی و واژینیت باکتریایی انواع مختلف این بیماری هستند. فیبروم های رحمی که میوم نیز نامیده می شود، تومورهای خوش خیمی هستند که درون رحم یا روی آن رشد می کنند.این غده های خوش خیم از جنس بافت عضله هستند و اندازه ی آن ها با هم متفاوت است. قاعدگی دردناک یا دیسمنوره به معنی احساس درد غیر معمول در قسمت شکم در هنگام قاعدگی است. زود رنجی، خستگی، بی خوابی، تغییر اشتها، کاهش میل جنسی ،افکار منفی و احساس گناه از جمله علائم این بیماریست.

  • پس هر چه دکتر سال های بیشتری در زمینه تخصص خود فعالیت داشته باشد ، مورد اعتماد بیشتری قرار می گیرد.
  • به عنوان مثال بر روی مراقبت های پزشکی بر ارگان های تولید مثل تمرکز کرده و بارداری های پر خطر، ناباروری و … را کنترل و درمان می کنند.
  • اما گروهی دیگر از پزشکان در حوزه زنان و زایمان تنها بر روی موارد خاصی تمرکز کرده و خدمات تخصصی تری را در این زمینه ها ارائه مینمایند.
  • مجموعه “مدیست” در سال ۱۴۰۰ و با هدف خدمت رسانی به مراجعینی که امکان ویزیت حضوری توسط پزشک، به دلایل متعدد ندارند، تاسیس شده است.
  • در ۵ روز اول بعد از زایمان روزانه یک مرتبه متخصص زنان یا پزشک ماما به شما مراجعه خواهد شد.
  • علاوه برنوبت دهی آنلاین پزشک، اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی دکتر، آدرس مطب دکتر و تلفن مطب دکتر هم در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است.

رشته پزشکی زنان و زایمان بر بیماری‌های دستگاه تولید مثل زنان، بیماری‌های پستان مرتبط با این رشته و مراقبت مادر و جنین در حین بارداری و زایمان تمرکز دارد. متخصص زنان و زایمان یکی از پزشک‌هایی است که همه خانم‌ها در طول عمر خود باید به او مراجعه کنند. در این مطلب از درمانکده با رشته پزشکی زنان بیشتر آشنا می‌شوید و می‌خوانید که متخصص زنان چه کار می کند.

هر آنچه نیاز است راجع به متخصص زنان و زایمان بدانید

حتی ممکن است تعدادی از دکترهای زنان و زایمان که در بخش زایمان تخصص دارند، ترجیح بدهند فقط در زایمان طبیعی حضور داشته باشند و در جراحی‌هایی مثل سزارین دخالت نکنند. خونریزی نامنظم، تخلیه واژنی، درد کمر و لگن، ورم پا، خستگی و کاهش وزن نیز از دیگر علائم آن است. متخصص و جراح زنان و زایمان با تجویز آزمایش پاپ‌اسمیر، واکسن‌های HPV و آزمایش HPV می‌تواند از رشد زخم‌های سرطانی نشده جلوگیری کند. در صورتی که این تغییرات تحت کنترل نباشد، باید از مشاوره‌های متخصص و جراح بیماری‌های زنان و زایمان استفاده کرد.

بهترین مراکز لیزر موهای زائد در تهران

بدن زنان و سیستم تناسلی آن‌ها ساختار متمایز از مردان را دارد؛ بنابراین شرایط سنی، سبک زندگی و بیماری‌های مختلف می‌توانند این سیستم را تحت تأثیر قرار دهند. این تغییرات می‌تواند شامل تکمیل رحم و غدد تخمدان در هنگام بلوغ باشد. به خاطر نزدیک بودن رحم به دستگاه ادراری تنها دلیلی است که محیط واژن در معرض خطر عفونت قرار گیرد. همان طور که می دانید ، عفونت های ادراری و دستگاه واژن یکی از رایج ترین مشکلات خانم ها و دختر های جوان می باشد و به طور کلی ، بیشتر خانم ها به این بیماری در طول زندگی و سالانه دچار می‌شود و آنها از بیشتر آقایان با مشکل عفونت روبرو می شوند. پزشکی که در بیمارستان ها و کلینیک های معتبر و به روز تهران فعالیت می‌کند ، نشان دهنده ضمانت درمان است. دکتر بهاره مرادیان در سال ۱۳۸۲ در دانشگاه علوم پزشکی تهران تحصیل در رشته پزشکی را شروع کردند.

پزشکان به کمک دکترتو می‌توانند امکان نوبت دهی اینترنتی و مشاوره تلفنی خود را فعال کنند. به این ترتیب بیمار برای نوبت گیری از دکتر نیاز به روش‌های سنتی مثل تلفن زدن یا مراجعه حضوری ندارد. برای گرفتن نوبت ویزیت حضوری یا تلفنی از بهترین پزشکان ایران کافی است بهسایت نوبت دهی اینترنتیدکترتو یا اپلیکیشن دکترتو مراجعه کنید و ازلیست پزشکان متخصص و فوق تخصصدکترتو در زمان مورد نظر خود نوبت ویزیت بگیرید. همچنین هر زمانی که علائمی در دستگاه تناسلی دارید که شما را نگران کرده است باید به متخصص زنان مراجعه کنید.