متخصص زنان و زایمان مشاوره آنلاین و تلفنی دکتر ساینا

واژینیت یا التهاب و عفونت واژن یک التهاب داخل واژن است که با خارش و سوزش مجرا خود را نشان می دهد و دلایل و انواع مختلفی دارد. واژینیت قارچی، واژینیت تریکوموناسی و واژینیت باکتریایی انواع مختلف این بیماری هستند. فیبروم های رحمی که میوم نیز نامیده می شود، تومورهای خوش خیمی هستند که درون رحم یا روی آن رشد می کنند.این غده های خوش خیم از جنس بافت عضله هستند و اندازه ی آن ها با هم متفاوت است. قاعدگی دردناک یا دیسمنوره به معنی احساس درد غیر معمول در قسمت شکم در هنگام قاعدگی است. زود رنجی، خستگی، بی خوابی، تغییر اشتها، کاهش میل جنسی ،افکار منفی و احساس گناه از جمله علائم این بیماریست.

  • ناتوانی یک زوج در باردار شدن پس از یک سال رابطه جنسی بدون جلوگیری از بارداری را ناباروری یا نازایی تعریف می کنند.
  • اگر قصد مشاوره با متخصص زنان، زایمان و بهترین متخصص نازایی دارید فرم زیر را تکمیل کنید تا مشاوران با شما تماس بگیرند.
  • مثلا اگر درد، خونریزی غیر طبیعی رحم، ورم یا هر مشکلی در لگن، واژن، رحم یا تخمدانها احساس میکنید باید به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید تا مشکل بررسی شود.
  • چگونه نوبت دکتر بگیریم؟ جهت دسترسی به آدرس و تلفن متخصصین زنان و زایمان تهران می توانید از سایت معرفی و نوبت دهی پزشکان دکتریاب استفاده کنید.
  • هیسترکتومی شایع‌ترین عمل جراحی است که متخصصان زنان و زایمان انجام می‌دهند.

خشکی واژن در واقع به زمانی اطلاق می شود که دیواره های واژن نازک شده و دیواره های رحم به دلیل کاهش هورمون استروژن ملتهب می شود. البته خشکی واژن می تواند به دلایل دیگری از جمله عفونت های زنانه و برخی بیماری ها در انسان ایجاد شود. خشکی واژن بیماری است که در زنان در هر سنی ممکن است رخ دهد، اما گروه سنی که این بیماری در زنان شایع است می تواند در دوران یائسگی و پس از آن رخ دهد. مراقبت های دوران بارداری مراقبت های بهداشتی است که در دوران بارداری دریافت می کنید. لابیاها از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند که برای زیبایی هر قسمت جراحی جداگانه ای وجود دارد.

◀ دکتر پرند عسگری دکتر زنان تهران

پس برای انتخاب بهترین دکتر زنان در تهران به سراغ فردی بروید که تجربه بیشتری کسب کرده است و با مهارت بهترین در این زمینه خدمات انجام می دهد. پیش از این در درمانکده با بهترین زمان اولین مراجعه به پزشک زنان آشنا شدید و خواندید که باید به صورت دوره‌ای با متخصص زنان و زایمان ویزیت داشته باشید. دکتر متخصص زنان و زایمان پس از طی تحصیلات پزشکی عمومی به مدت ۴ سال وارد برنامه دستیاری رشته زنان زایمان (تخصص زنان زایمان) می‌شود. امکان مشاوره آنلاین با بهترین متخصص زنان و زایمان در سراسر کشور را دارید. مسلما دانش و آگاهی بهترین متخصص زنان و زایمان در تشخیص انواع بیماری ها تاثیر انکارناپذیری خواهد داشت.

معرفی بهترین کلینیک زیبایی در صادقیه

بدن زنان و سیستم تناسلی آن‌ها ساختار متمایز از مردان را دارد؛ بنابراین شرایط سنی، سبک زندگی و بیماری‌های مختلف می‌توانند این سیستم را تحت تأثیر قرار دهند. این تغییرات می‌تواند شامل تکمیل رحم و غدد تخمدان در هنگام بلوغ باشد. به خاطر نزدیک بودن رحم به دستگاه ادراری تنها دلیلی است که محیط واژن در معرض خطر عفونت قرار گیرد. همان طور که می دانید ، عفونت های ادراری و دستگاه واژن یکی از رایج ترین مشکلات خانم ها و دختر های جوان می باشد و به طور کلی ، بیشتر خانم ها به این بیماری در طول زندگی و سالانه دچار می‌شود و آنها از بیشتر آقایان با مشکل عفونت روبرو می شوند. پزشکی که در بیمارستان ها و کلینیک های معتبر و به روز تهران فعالیت می‌کند ، نشان دهنده ضمانت درمان است. دکتر بهاره مرادیان در سال ۱۳۸۲ در دانشگاه علوم پزشکی تهران تحصیل در رشته پزشکی را شروع کردند.

دکتر تقی پورزند

از دیگر معیارهایی که می تواند در موفقیت درمان بسیار موثر باشد، رعایت اخلاق حرفه ای و اصول اخلاقی توسط پزشک معالج در تمام مراحل درمان را می توان برشمرد. از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴ در استان قزوین شهرستان بوئین زهرا به عنوان طرح ضریب کا مشغول به کار بودند و پس از آن از سال ۱۳۹۵ به عنوان فلوشیپ فوق تخصص ناباروری،IVF ،لاپاروسکوپی مشغول به فعالیت می باشند. جراحی هیسترکتومی یکی از جراحی هایی است که در صورت حاد شدن این مشکل باید انجام شود، در واقع آخرین راهی است که پزشک برای فرد تجویز می کند. روش های مختلفی برای درمان خشکی واژن در خانم ها وجود دارد که البته هر کدام از این روش ها برای هر فردی تاثیرات متفاوتی دارد. درمان کورولوک واژن هم با دارو و هم با لیزر امکان پذیر خواهد بود.